• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Nadat ik een douche had genomen en schone kleding had aangetrokken, liep ik met een knorrende maag naar beneden. Zelf al was het gisteren laat geworden, zaten Ash, Nina en Vanessa al aan de ontbijttafel. Met een glimlach op mijn gezicht ging ik op een stoel zitten en pakte meteen een broodje.


    You shall not pass!

    Isco schreef:
    Nadat ik een douche had genomen en schone kleding had aangetrokken, liep ik met een knorrende maag naar beneden. Zelf al was het gisteren laat geworden, zaten Ash, Nina en Vanessa al aan de ontbijttafel. Met een glimlach op mijn gezicht ging ik op een stoel zitten en pakte meteen een broodje.


    Het brood is op --> lees muis laatste post
    :)


    ©1998

    Oeps...

    Dan drink ik wel met een ietwat boos gezicht vanwege de afwezigheid van het broos, wat melk


    You shall not pass!

    Lola

    Ik werd kreunend wakker van een deur die dichtging. Ik deed één oog open om te kijken wie dat was, maar zag al niet meer wie. Ik keek even op men iPod en zag dat het 10 uur was. Kreunend liet ik mn hoofd in mijn kussen vallen. Ugh, dat is veel te vroeg voor mij. Ik bleef even zo liggen in tweestrijd, zou ik lekker verder slapen in mijn warme bedje of mijn rammelende maag gaan vullen? Uiteindelijk besloot ik toch maar om op te staan. Snel pakte ik wat spullen om te gaan douchen en rende van mijn warme bedje naar de badkamer toe. Ik zette de muziek lekker hard aan en genoot van de warme stralen. Toen ik wat wakkerder begon te worden begon ik steeds meer mee te zingen.
    Vrolijk kwam ik de keuken binnen. Ik had nu echt hele erge honger!
    "Hee iedereen." Zei ik tegen de vier die in de keuken zaten terwijl ik meteen naar de broodbak toe liep. Ik kreeg wat gemompel van de rest terug. Tot mijn grote teleurstelling lag er niks in. Dammit. Nou ja, dan maar naar de winkel toe.
    "Heeft er iemand zin om mee naar de winkel te gaan?" Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 14:17 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Vanessa

    Of er iemand zin heeft om naar de winkel te gaan! Vraagt ze. Soms vraag ik me af of Lola wel helemaal menselijk is. Maar natuurlijk wil Nina maar al te graag helpen. Ik pass, ik zit hier wel lekker knus naast Ethan. Hij is zo hot in de morgen! Ash bedankt ook, volgens mij heeft ze nog minder geslapen dan ik. "En jij, schatje?" vraag ik aan Ethan als Lola hem vragend aankijkt. "Ik eh, ik ga wel... helpen..." Nou ja, daar gaat mijn vrolijke gezelschap. Als ze de deur uit zijn spring ik overeind. "volgens mij zijn er nog ijsjes!" Ash staart naar me. "En jij wil nu ijs?" Ik knik en ren naar de diepvries. Als ik deze open wacht me echter een grote verassing. "Ash..." Ze kijkt vragend op. Grijnzend houd ik een zak brood omhoog.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ethan

    Ietwat aarzelend stem ik toe. Ik zal Lola en Nina helpen met de boodschappen. Ik had twee redenen. Nummer één was om Vanessa een beetje te ontlopen. Op de een of andere manier voelde ik me gevleid door haar opdringerigheid, aan de andere kant bracht het me in verlegenheid. Reden twee om in te stemmen was dat ik toch wel wat honger kreeg en ik graag eten wou.
    Toen we met z'n drieën de bakkerij binnen stapten, voelde ik mijn telefoon trillen in mijn zak. 'Ashley' stond er met grote letters. Ik nam op met een simpele hallo. In het huis was het onrustig door een lachend iemand, waarschijnlijk Vanessa. Ik verstond Ashley niet goed , maar begreep dat er toch nog brood was. Ik hing op en vertelde de andere dat er nog brood was. 'Laten we alsnog maar wat brood meenemen' stelde Nina voor. We kochten wat brood en gingen gauw terug naar het huis.


    You shall not pass!

    Vanessa

    "Niet bellen!" roep ik uit, als Ashley, met een brede grijns weliswaar, haar mobieltje uit haar broekzak haalt. "Zou je niet willen dat Ethan terugkomt?" ze zegt het niet plagerig, zoals ieder ander die ik ken zou doen. Ze zegt het ook niet alsof ze het als iets positiefs ziet. Ze rolt met haar ogen en klinkt als een leraar op maandagochtend. Ik haal uit... en mep haar tegen haar achterhoofd met de broodzak. Ze slaat naar me, maar ik duik net op tijd weg. De telefoon wordt opgenomen.

    "Ze komen er zo aan" Zegt Ash terwijl ze haar mobieltje weer wegstopt. Ethan!!


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Er is al bijna 92 dagen niet in dit topic gepos. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jongens... ik mis dit verhaal eigenlijk best wel. Kunnen we hier echt niet een keer mee verder......????


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    zou kunnen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik weiger


    ©1998

    Nee grapje


    ©1998

    oh, kom op , er moet toch een manier zijn op weer te rpg'en. Het was zo gezellig en ik vond het echt leuk om stukjes te schrijven. Het is best leuk om eens iets te schrijven dat verplicht kort moet


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    we kunnen het toch weer op pakken


    You shall not pass!

    Ja maar dan wel met een leuk verhaal want de vorige keer gingen we allemaal krachten krijgen en dat krijgen we dus steeds niet en ik zit zo van ugh. Dus doe dan zonder krachten of laten we die krijgen.


    ©1998