• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mon topico

    [Haha xD, ik moet nu naar school maar ik om 15:20 schrijven.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik begin eerst met Zandstorm]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zandstorm || Donderclan || Krijger

    Ik werd langzaam wakker toen de zonnestralen op mijn snuit tintelden. Ik stond op en rekte me uit. Ik zag dat de anderen nog lagen te slapen. Ik liep het krijgershol uit en snelde naar de hoop verse prooi want ik moet echt iets eten. Jammer genoeg was de prooi bijna op, dus moest ik op nieuwe gaan jagen. Ik verliet het kamp en liep onder de doorntunnel door. Ik liep naar één van mijn favoriete jaagplekjes, een boom vlakbij de rivier. De rivier scheidde het Donderclan gebied van het Rivierclan gebied. Ik rook de geur van een merel, en ik keek aan de andere kant van de boom. Inderdaad, er stond een dikke merel in de grond te porren met zijn snavel. Ik liet mezelf zakken in de jachthouding en voordat de merel kon wegvliegen was ik er al boven op gesprongen. Ik nam de merel stevig in mijn mond mee naar het kamp. Op de terugweg kwam langs een paar doornstruiken. Ik struikelde over een losse steen met mijn poot en ik belandde in de doornstruiken, ik mauwde het uit van de pijn en liet de merel op de grond vallen. Ik wurmde me uit de scherpe takken, pakte de merel in mijn mond vast en zette het op een rennen. Ik rende over de grote buitenplaats en liep naar de hoop verse prooi. Daar liet ik de merel vallen, wie hem wil mocht hem hebben. Mijn vacht deed erge pijn en ik rende pijnlijk naar het hol van Watereye, de medicijnkat van de Donderclan. Ik wist dat ze nog lag te slapen maar ik had echt hevige pijn.

    [Watereye kom!! xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Watereye || Donderclan || Medicijnkat
    Ik sliep nog, maar van het geluid van kattenpoten in de buurt van mijn hol werd ik wakker. Ik spitste mijn oren en probeerde te herkennen wie het was. Daar had ik talent voor, en al snel had ik door dat het Zandstorm was. Langzaam strekte ik me uit en gaapte uitgebreid, toen stond ik op en liep naar haar toe. Ik miauwde kort ter begroeting. Meteen zag ik dat ze pijn had, dus ik draaide me weer om en liep mijn hol binnen. Ik had twee ruimten, één om in te slapen en één waarin ik alle medicijnen planten bewaarde. Snel zocht ik de papaverzaadjes, en met mijn reuk had ik ze al snel gevonden. Ik nam er een paar mee naar buiten en legde ze voor Zandstorm neer. "Als je deze opeet gaat de pijn over, maar word je wel een beetje moe." Ik was even stil, waarna ik vervolgde: "Wat heb je eigenlijk gedaan?"

    -sorry als ik niet goed doe, ik heb echt geen idee :$

    Vuurhart II Donderclan II krijger
    Ik word wakker en loop naar het hol van Watereye,en vraag:"Watereye,wil je wat prooi?Ik ga met Wolfpoot jagen."


    ready to write again

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    Ik word wakker van een koude windvlaag die langs mijn vacht suist. Ik doe mijn ogen open en kijk het kamp rond. Ik sta op en rek me uit. Ik lik mijn dikke zwart-witte pels glad en ga op een drafje het kamp uit. Ik loop naar de grens van het gebied. Ik vang een geur op van een Donderclankat. Ik mag de Donderclan wel. Ik snuif wat dieper in. Volgens mij is dit Zandstorm, maar ik weet het niet zeker. Zolag die niet op ons gebied komt vind ik het best.

    - Dit is als Zandstorm aan het jagen is, ik controleer dus nix ;) ik weet niet of het goed is zo.....

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 21:57 ]


    I dress to kill, but tastefully

    [Allemaal goed :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Donsbloem || Donderclan || Moederpoes

    Ontwakend uit mijn droom gaap ik even luid en rek ik me op mijn volle lengte uit, waardoor ik eigenlijk blijf steunen op mijn dikke buik waar mijn ongeboren kittens in zitten. Ik klim de kraamkamer uit en ga in het zonnetje zitten, de ochtend zon is nooit erg warm maar wel lekker na een koude nat. Denkend over vele dingen begin ik mezelf te wassen, zo ver als het lukt met mijn buik, klagen doe ik niet, ik had al eerder een nestje gehad en het was zeer vermoeiend, maar het was het ook waard, mijn eerste nest had ik twee kinderen gehad, twee zoons, helaas zijn ze niet echt oud geworden, maar ik weet zeker dat het bij dit nest wel gaat lukken. Ik word wakker uit mijn gedachte door een water druppel die op mijn neus valt, ik lik het overgebleven vocht van mijn neus af en schud me daarna eens uit. Ik richtte me op de hoop met prooi, maar helaas was er niet zo veel van over, ik zou eerst wel wat gaan drinken voordat ik zou gaan eten bedacht ik en sta op en loop het kamp uit via de doorntunnel.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    StormWind || Windclan || Krijger
    Ik gaap even luid en rek me uit, ik had de laatste twee uur op wacht gezeten en het was best fris, vooral door de dauw. Maar nu er andere clan katten wakker werden besloot ik maar op jacht te gaan, zodat er alvast wat verse prooi op de hoop ligt, tenslotte mocht ik pas eten als de clan gevoed was, of als de leider of commandant zij dat ik rust mocht nemen en wat mocht gaan eten. Ik schud de dauw van mijn oren en loop het kamp uit, als eerste besloot ik naar het veld te gaan, meestal zat er daar wel een konijn of muis, vooral zo vroeg in de ochtend, dan dachten ze dat het veilig was.
    Al gauw ruik ik dat ik gelijk heb als ik een konijn zie zitten, ik laat mijzelf in jachthouding zakken en check of de wind wel in de goede richting staat zodat het konijn me niet kon ruiken, voorzichtig loop ik dichterbij. Ik schrik als ik een takje hoor knappen, het konijn had het ook gehoord en zette het op een rennen, gelijk sprintte ik erachter aan en sloeg ik het omver met een tik tegen zijn achterpoten, het konijn belande op zijn zij en ik beet het gelijk voor het er weer vandoor ging.
    Met mijn prooi dood kijk ik rond, iemand had het takje laten knappen, maar ik wist niet wie en kon zover niemand horen of ruiken. Ik waste het bloed van mijn snor haren en nam de prooi mee terug naar het kamp, ik zou zo op onderzoek uitgaan om te kijken of ik sporen kon vinden van de jachtbreker, misschien had ik het mis en was het gewoon een ander prooidier, maar misschien was het wel een indringer, en dan moest ik het melden aan de leider.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 16:04 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Snowfur || Loner
    Ik was de gehele nacht al wakker, op jacht, maar er was niets te eten. Ondertussen was ik op het terrein van de Windclan, en ik hoopte dat er nog geen katten wakker waren. Na een tijdje stil te hebben gezeten hoorde ik een geluidje, en aan de geur te ruiken was het een konijn. Zacht sloop ik erop af, maar ik verstarde toen er een takje onder mijn poot kraakte. Het konijn begon te rennen en ik schrok me dood toen er een andere kat achter het beest aan sprintte. Stormwind. Meteen sprong ik op en rende weg, waarna ik me in een boom verstopte. Ik zat nu aan de rand van het gebied van de Windclan, mijn oude clan. hiernaast was het gebied van de Donderclan. Ik had vroeger in de Windclan gezeten, maar toen ik aan één oog blind werd was ik eruit gestapt. Waarom? Ik werd behandeld als een gehandicapte, een ook al was dat zo, ik wilde normaal worden behandeld. Ik kon prima leven met één oog, enkel het inschatten van afstand was moeilijk. Ik miste mijn oude clangenoten, en ik vroeg me af of ik nog welkom was. Toch durfde ik me niet meer te laten zien, want na twee bladvallen (herfsten) had ik geen idee of de leider me nog wilde zien. Ik zwierf nu over het terrein van alle vier de clans, en jaagde er ook, stal soms prooi. Maar ik had nog nooit prooi gestolen van de Windclan.
    Ik keek om me heen, bang dat er andere katten kwamen en me aan zouden vallen. Maar ik was liever hier dan op het gebied van de Donderclan, daar was ik al meerdere keren weggejaagd na het stelen van prooi.

    Blacknight || Schaduwclan || Leider
    Ik geeuwde, rekte me uitgebreid uit en stond toen op. Als (mannelijk) leider van de clan maakte ik een rondje over het kamp, om tot de conclusie te komen dat er nog bijna niemand wakker was. Als laatste kwam ik bij de prooistapel, die al akelig begon te krimpen. Omdat ik de andere katten niet wilde wekken, besloot ik maar zelf op jacht te gaan. Jagen was altijd één van mijn favoriete bezigheden geweest, en ik was er dan ook aardig goed in. Meestal jaagden we 's nachts, maar overdag ging ook prima. Niet veel later had ik al een eekhoorn in mijn bek. Blij dat er een keer normaal voedsel was legde ik het dode beest op de prooistapel. Vaak stonden er ook andere beesten op het menu, zoals kikkers bijvoorbeeld. Ons gebied was klein en had weinig prooi, dus we aten alles dat we konden krijgen.
    Ik keek nog eens geeuwend om me heen, kijkend of er al anderen wakker waren.

    Nachtklauw || Loner
    Met een klap land ik op de grond, ik was zojuist uit de boom gesprongen waar ik in overnacht had en was bij toeval ook nog eens op een muis geland, dat was nog eens makkelijk. Ik had de nacht in Schaduw clan terrein doorgebracht, hier wist ik hoe alles zat en wie waar meestal kwam en rond welke tijden, dat was handig als je eens goed wou uitrusten. Onderhand begin ik de muis op te peuzelen, ontspannen kon dit niet want ik moet altijd opletten of er niet iemand in de buurt was, ik had geen zin in een gevecht en al helemaal geen zin om naar het schaduwclan kamp gebracht te worden. Na het eten was ik mijn snorharen en kop, de rest had ik niet echt tijd voor, ik bleef nooit lang op een plek. Ik stond op en rook even de omgeving, of er niet iemand in de buurt was, voordat ik mijn weg baande naar het donderpad, ik zou oversteken naar donderclan terrein voor vandaag, misschien was daar nu nog iets te doen.
    Aan de rand van het donderpad wacht ik even, de geur drong scherp mijn neus binnen, ik schudde mijn kop om er vanaf te komen en rende een beetje roekeloos naar de overkant, ik had het nooit zo op opletten bij het donderpad waarschijnlijk omdat mijn zusje hier gestorven is door een monster in plaats van dat het mij had geraakt. Ik sis even luid en denk snel aan iets anders terwijl ik mezelf verder het donderclan territorium in waag.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    wolfpoot II Donderclan II leerling
    Ik word wakker ,want mijn mentor roept dat we gaan jagen.
    Ik vang een muis.
    Maar blijf plots stilstaan:"Vuurhart,ik ruik een andere kat!!!"
    maar vuurhart had het allang geroken en zakte in sluiphouding,ik deed het zelfde,
    "Het is een eenling"siste vuurhart
    (nachtklauw kom)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 10:58 ]


    ready to write again