• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Volgende keer letten op de andere posts]


    [Maar ik was al bezig met mijn stukjes en ik verstuurde het en toen pas zag ik de andere reactie's]


    We all just wanna be somebody

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Ebbenpels en Groenbloem jullie moeten wat gaan jagen want we hebben niet zoveel voedsel meer op voorraad. En Modderpels kijk even naar Groenbloem's poot.' roept Kromster. Over slechte timing gesproken. Mokkend draai ik me weer om en loop het kamp uit. IK snuif diep in. Ik ruik het bos, en een vink. Ik laat mezelf in sluiphouding zakken en spring op de vink. Bam, in een keer dood.Ik neem hem in mijn bek en draaf weer terug naar het kamp. Ondertussen blijft de gedachte van Modderpels' boze reactie door mijn hoofd malen.Wat deed ik fout? Ik had gewoon een lekkere eekhoorn gevangen bij de rivier. Niets mis mee, toch? Misschien heeft het iets met Nachtklauw te maken. Ik weet het niet. Ik ben weer terug in het kamp, en leg de vink op de (best kleine) hoop met prooi. Ik loop naar Modderpels' hol, waar ze bezig is met Groenbloem. Ik kom het hol binnen.
    'Hé Groenbloem. Wat is er gebeurt met je poot?' vraag ik haar. Ik knik Modderpels vriendelijk toe.

    (oh wacht klopt bovenstaand stukje dan ook niet meer?)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 15:31 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Nachtklauw || Loner
    'Wat moet dat hier!' zij een andere poes plots, oh vossenstrond dat is de leider van de donderclan, iets wat nerveus door de drukte kneed ik de grond.
    Blauwster springt op mijn rug een bijt erin, ik krijs luid naar haar en probeer wat grip te vinden in de grond. Als ik de nodige grip niet kan vinden laat ik mezelf op mijn zei vallen en rol ik om om Blauwster van mijn rug te krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 15:44 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Blauwster || Donderclan || Leider
    Nachtklauw rolde om en ik werd bijna platgedrukt door het lichaam van de kat. Ik zette mijn nagels uit in zijn rug en probeerde me daaraan vast te houden. Ik mauwde luid zodat de andere krijgers hoorden waar ik was. Nachtklauw is sterk en ik probeerde onder zijn lichaam uit te komen. Ik probeerde me eronder uit te wurmen maar de boze kater is sterker en gaat nog meer rollen. Ik zet mijn nagels nog verder zijn huid in, steeds verder. Ik hoorde kattenpoten, en zo te ruiken waren het de andere krijgers en voorop Vuurhart. Ik mauwde het uit in een poging dat ze me zouden horen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Denk het]

    Groenbloem || Rivierclan || Krijger

    'Ebbenpels en Groenbloem jullie moeten wat gaan jagen want we hebben niet zoveel voedsel meer op voorraad. En Modderpels kijk even naar Groenbloem's poot' roept Kromster. *Zucht* Ik weet best dat we niet zoveel voedsel meer hebben. Even later toen Modderpels bezig was met me poot hoorde ik Ebbenpels zeggen: 'Hé Groenbloem. Wat is er gebeurt met je poot?' *Zucht* mag ik dat ook nog eens uitleggen. 'Ik wou wat gaan jagen. Ik zag een muis wou erop springen en toen belandde ik verkeerd.'


    We all just wanna be somebody

    [Ik wacht tot Vuuster weer reageert voor ik weer reageert, is dat goed? Het is wel echt super spannend nu xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ok, slim en daar heb je wel gelijk in xD, trouwens er is nu ook een praattopic geopend]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Ok, slim en daar heb je wel gelijk in xD, trouwens er is nu ook een praattopic geopend]


    [fijn]


    We all just wanna be somebody

    [ http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159590 linkje naar praat topic]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Ik wou wat gaan jagen. Ik zag een muis wou erop springen en toen belandde ik verkeerd.'
    Groenbloem is niet in de stemming voor een gezellig babbeltje, zo te horen. Ik loop het hol weer uit en besluit weer te gaan jagen. Even later heb ik een muis en een konijn. Ik begraaf de muis om later op te halen en leg het konijn op de hoop prooi. De honger begint nu echt vervelend te worden. Mijn maag rommelt. Ik loop een beetje duf het kamp weer uit om de muis op te gaan halen. Ik graaf de muis op en neem hem weer mee naar het kamp. Ondertussen denk ik na. Waarom was Modderpels zo boos? Nu zag ze er totaal niet boos uit. Ingewikkeld. Kromster had ook geen tijd voor me. Waarom was Nachtklauw niet gewoon bij zijn clan gebleven? Dat zou de zaak zo veel simpeler maken. Maar nee, hij moest natuurlijk weer weglopen. Gefrustreerd dump ik de muis op de hoop. Waar hangt Drakenhart eigenlijk uit? Hoort die niet te jagen of zo? Die zal wel met wat anders bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:34 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Kromster || Rivierclan || Leider
    Ik liep terug naar het kamp waar Drakenhart en nog wat andere poezen lagen te slapen. Ik porde tegen Drakenhart in de hoop dat hij wakker zou worden, maar nee helaas. Wat zou Ebbenpels gevangen hebben? hopelijk best veel want de honger begon toe te slaan. Die honger is om misselijk van te worden. 'Ebbenpels!' riep ik. 'kom eens!' Ik weet uberhoud niet waarom ik Ebbenpels roep, misschien schiet het me wel te binnen als Ebbenpels komt.


    We all just wanna be somebody

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Ebbenpels! Kom eens!' roept Kromster. Ik loop naar hem toe. Ik heb vandaag niets geks gedaan, ik heb flink wat prooi gevangen en ik ben niet in vijandig gebied geweest. Nou ja, nu kan ik Kromster vertellen over Zandstorm en Nachtklauw. Ik weet heel wienig over Nachtklauw, alleen dat hij is weggelopen van een clan en dat heb ik ook maar via-via gehoord. Een beetje verward loop ik naar Kromster toe.
    'Wat is er?' vraag ik aan Kromster.


    I dress to kill, but tastefully

    Kromster || Rivierclan || Leider
    Ebbenpels komt aangelopen en ik zie dat er iets is. 'Wat is er?' Vraagt Ebbenpels. 'Weet ik niet meer. Maar ik heb een vraag aan jou. Wat is er met jou ik zie dat er iets is.' Ik maak me een beetje zorgen om Ebbenpels. Ik zie hem de hele dag al denken.


    We all just wanna be somebody

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Ik was vanochtend aan het jagen bij de rivier, en toen room ik Zandstorm, die poes van de Donderclan. Ik wist ook dat Nachtklauw nu niet meer in een clan leeft, en ik vroeg Modderpels of zij daar meer van wist. Ze werd kwaad en vroeg wat ik had met de Donderclan. Ik hen niets met de donderclan of zo. Ik vroeg me gewoon af waarom ze zo boos reageerde. Groenbloem was ook chagrijnig.' zeg ik. Ik haal diep adem.


    I dress to kill, but tastefully

    Kromster || Rivierclan || Leider
    'Ik was vanochtend aan het jagen bij de rivier, en toen rook ik Zandstorm, die poes van de Donderclan. Ik wist ook dat Nachtklauw nu niet meer in een clan leeft, en ik vroeg Modderpels of zij daar meer van wist. Ze werd kwaad en vroeg wat ik had met de Donderclan. Ik heb niets met de donderclan ofzo. Ik vroeg mw gewoon a waarom ze zo boos reageerde. Groenbloem was ook chagrijnig' zei Ebbenpels, Ebbenpels haalde diep adem.
    'Ik denk dat ik weet waarom Groenbloem chagrijnig is, vast omdat ze iets met haar poot heeft. En waarom Modderpels zo boos tegen jou reageerde weet ik niet.'
    Ik ga het maar even vragen want dit klopt niet. dacht ik


    We all just wanna be somebody