• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    Ik slof mijn hol weer uit met een hele erge 'waarom-duurt-deze-dag-zo-lang' uitdrukking op mijn snuit. Ik heb echt geen zin meer in vandaag. Ik heb geen zin in jagen en er zijn geen spannende vetes, behalve die Nachtklauw die ik weet niet waar rondsluipt. Gapend slof ik het kamp maar weer uit, op zoek naar een regenplas om uit te drinken. Ik slof door het bos tot ik bij een beekje kom. Ik laat me voorover zakken en ik drink gretig van het heldere water.


    I dress to kill, but tastefully

    |kwikpoot|donderclan|leerling

    Ik liep uit het leerlingenhol, vandaag ging ik trainen met mijn moeder Zandstorm ik ging leren jagen. Ik heb er ontzettend veel zin.
    in nu kan ik laten zien dat ik een super goeie krijger kan worden!!
    Zandstorm kwam aanlopen en ik liep naar haar toe "hey mam, gaan we jagen?"

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 18:24 ]


    You dare to gaze upon me?

    [Eikenpoot wanneer reageer je? xD haha! een poes kan niet typen! Ik bedoelde eigenlijk: Swekkerthanu wanneer reageer je?]


    We all just wanna be somebody

    Zandstorm | Donderclan | Krijger

    Ik wist dat Kwikpoot het geweldig vindt, dat hij mag jagen, en hij kwam al enthousiast op me afgelopen. ''Hey mam, gaan we jagen?'' vroeg Kwikpoot ongeduldig. Ik lachte en knikte, 'ja Kwikpoot, we gaan inderdaad jagen, maar 1 ding: luister naar me en doe geen domme dingen!' ik waarschuwde Kwikpoot voor de gevaren die op de loer liggen in het bos. Ik wist dat Kwikpoot eigenwijs is en vaak doet waar hij zin in heeft maar hier moest hij echt naar luisteren.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    vuurhart II donderclan II krijger
    "blauwster?
    wat gaan we met de indringer doen??vroeg ik


    ready to write again

    Nachtklauw || Loner

    Nadat ik op mijn zij was gevallen werd ik gelijk omsingeld door de andere clan katten, sissend kom ik overeind en kijk ik naar de andere katten om me heen. Ik kon niet ontsnappen zonder het risico te lopen dat ze mijn buik open zouden krabben of op me zouden duiken. Onderhand druppelt het bloed van mijn oor op de grond en ik schud mijn hoofd even om het uit mijn ogen te houden.
    Op gegeven moment hoor ik een stem van een van de krijgers vragen aan Blauwster hoe het met haar ging, met mijn ene oor ving ik het goed op maar met de andere leek het een beetje vervormt. Een paar seconden later vraagt de kater die mijn oor eraf gebeten wat we met mij moet geburen, ik kwam ietsje overeind, ik wou natuurlijk wel weten wat er zou gebeuren, dan kreeg ik gelijk te weten of ik zou moeten vluchten of niet.

    (Blauwster?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    StormSter|| Windclan || Krijger

    Gelijk nadat ik mijn prooi had gedropt op de hoop ging ik weer naar buiten om op onderzoek uit te gaan. Trippelend over het grote veld waar de windclan op leeft rook ik nog meer prooigeuren, maar ik moest eerst even kijken of ik iets kon vinden. Ik begon vanaf de plek waar ik het konijn had gedood, maar ik kon niks vinden, maar dat kwam eerder door alle prooi geuren en het jagen op een lege maag.
    Ik liet mijzelf weer in een jachthouding zakken en keek voorzichtig rond, zolang ik ze niet had laten schrikken zou het hier vol met konijnen moeten zitten, dat was ook een van de dingen waar de windclan om bekend stond.
    Even later vond ik inderdaad een jong konijn, kleiner dan de eerste, maar toch nog een waardige prooi. Zodra ik mijn tanden erin had gezet had het beest gegilt en bijhoorlijk tegen gestrippeld, het was best een mollig jong konijntje.
    Ik nam mijn prooi weer mee terug naar het kamp en liet het vallen op de hoop met prooi.
    Zelf koos ik een mollig spitsmuisje uit en ging naar de plek waar ik altijd mijn prooi op eet.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 17:54 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kwikpoot | leerling | DonderClan

    Ha, die Zandstorm altijd pfff, gewoon jagen. Daar hoef ik helemaal niet bang voor te zijn. Ik ga eens laten zien dat ik hier de beste ben.
    Duiven eekhoorns, katten uit andere Clans, nergens ben ik bang voor.
    Ik dacht aan mijn vader Vuurhart, hij was een held. Ik hoop dat ik ook zo'n held word hihi dacht ik, ik grijnsde om me eigen woorden. Maar nu moest ik me concentreren, we waren bijna op de plek waar we gingen jagen. Ik stak mijn neus in de lucht. Ik rook de lekkerre bosgeuren. Het natte gras glansde in de zon. En de zon scheen weer op mij. Heerlijk weer was het. Maar toen voelde ik wat, ik voelde dat iemand naar me keek. Ik keek nu wat serieuzer, zou er iemand op de loer liggen?en wat moest degene dan van me?
    Ik probeerde normaal en kalm te blijven kijken en te gedragen. Toch wist ik 1 ding: er was iemand.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 22:13 ]


    You dare to gaze upon me?

    braamklauw II donderclan II krijger

    "Blauwster?vuurhart heeft gelijk wat moeten we met de indringer doen?zei ik


    (blauwster???)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 15:00 ]


    ready to write again

    (Je zegt perongeluk Vuurster in plaats van Vuurhart xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    oeps
    aangepast
    blauwster?het verhaal heeft je nodig


    ready to write again

    Ik schrijf zo een post met Blauwster.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    grijsstreep II donderclan II krijger

    ik was niet meegegaan naar de indringer en ging wat jagen,
    ik ving een mollige waterrat tot dat ik een andere kat rook samen met een angstige maar toch opwinderige kwikpoot


    ready to write again

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik schrijf zo een post met Blauwster.

    oke


    ready to write again

    taanpels II schaduwclan II krijger

    ik werd wakker en ging jagen,
    het was nog vroeg en aan de maan te zien ging het vanavond de grote vergadering zijn,ik hoopte dat de leider mij zou uitkiezen om mee te gaan,dan kon ik eindelijk mijn broer zien
    ik zette mijn nekharen overeind,rook ik daar nu een eenling???
    ik liep kwaad het spoorachterna tot aan het donderpad en zei tegenmezelf:"de eenling is naar het donderclanterrein"


    ready to write again