• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Oh. Oké.' zeg ik en ik loop weer weg, naar de berg met prooi. Ik vis er een muis uit en maak die in minder dan twee seconden soldaat. Ik slik en lik de restjes muis van mijn snuit. Ik loop naar mijn hol en rol me op. Ik heb vandaag al flink wat prooi gevangen, mijn taak zit er weer op. Ik leg mijn snuit onder mijn staart en doe mijn ogen dicht. Maar ik kan niet slapen. Modderpels' reactie is en blijft vreemd. Na een kwartiertje geef ik het op en sta weer op.


    I dress to kill, but tastefully

    (Oeps, dit topic nog niet gezien. Snel ff reageren.)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zilveroog | Krijger | Windclan
    Zachtjes schudde ik aan Donderpoots kop. 'Hé, Donderpoot, we gaan jagen,' zei ik. Hij werd wakker en schudde zijn vacht uit. 'Watte?' vroeg hij. Ik glimlachte. 'We gaan op pad, jagen,'
    'Maar het is nog zo vroeg...' Dat was waar. Het was zelfs nog donker, al was er licht dat aantoonde dat de zon zich snel zou vertonen. We kropen de tent uit en begonnen richting het bos te lopen. Al snel rook ik iets wat leek op de geur van mussen. 'Ruik je dat?' vroeg ik en draaide me om naar Donderpoot. Hij stak zijn neus in de lucht. 'Zijn dat vogels?' Ik glimlachte. 'Goed zo. Dat zijn inderdaad mussen. Oftewel?...' vroeg ik hem. 'Een prooi,' maakte hij de zin af. 'Heel goed. Kun je ook ruiken waar ze zitten?' vroeg ik. 'Ik denk die kant op,' Hij maakte aanstalten de weg naar de rivier in te slaan, maar ik hield hem tegen. 'Ho, ho, je gaat de verkeerde kant op. Dáár moeten we heen,' zei ik. Ik knikte met mijn kop richting het pad dat het bos in leidde.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    hmm, ik volg het niet helemaal wat kan ik doen als Kwikpoot?


    You dare to gaze upon me?

    [Hij kan met Zandstorm misschien gaan jagen]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Donsbloem || Donderclan || Moederpoes

    Voorzichtig laat ik me iets voorover zakken om te drinken, het laatste wat ik zou willen was voorover in het water vallen.
    Als ik voldaan ben was ik de druppels van mijn snorharen af en wil ik weer terug lopen naar het kamp, wacht waarom eigenlijk? Blauwster zou me graag terug hebben in het kamp, vooral omdat ik in deze dagen kan bevallen, maar eigenlijk was ik zinds ik hoogzwanger ben nooit meer buiten het kamp geweest zonder begeleider...
    Ik zou wel terug gaan naar het kamp, maar met een grote boog, dan kon ik mijn benen strekken en misschien nog wat dingetjes ontdekken.
    Ik begin te lopen naar het einde van het territorium, naar waar het de weg scheid met de tweebenen hun nesten, ik liep langs de achter buurten waar ze hekken om hun kleine territoriums hebben gezet. Op gegeven moment had de vermoeidheid me ingehaald en ging ik even zitten naast een hek, ik snoof de geuren op uit de tuinen en van het bos, het was allemaal zo verschillend, ik vroeg me soms wel af hoe wet was om te leven bij de twee benen, maar ik zou het heus niet willen inruilen voor mijn leven.
    Als ik me wat beter voel begin ik weer te lopen, en dit keer richting het kamp.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    BluesSister ----> Elwood


    I dress to kill, but tastefully

    Vuurhart II donderclan II krijger

    Daar,ik hoor blauwster we moeten haar helpen,zei ik.
    ik rende naar de vechtende katten en beet in de vijandige kat's oor


    ready to write again

    Nachtklauw || Loner
    Haar nagels in mijn rug waren vervelend, maar ze zouden me niet meer pijn bezorgen dan het bijten van een rat.
    Het was ook niet zo dat ik haar echt pijn wou doen, ik had nog nooit iemand gedood, maar ik vond het wel amuserend en verfrissend om met iemand te vechten die wat anders was dan een rat. Ik schrik als de rode krijger weer terug is en in mijn oor bijt, ik had even niet op de omgeving gelet, een van de fouten die ik altijd maak. Ik slaak een luide kreek en begin met mijn kop te schudden waardoor er een deel mijn oor eraf scheurt, doordat ik plotseling los ben uit zijn greep schiet ik achteruit en kom ik met een klap op mijn zij terecht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    wolfpoot II donderclan II leerling

    ik zag dat mijn mentor in de eenlings oor beet.
    de kat schudde met haar kop en er scheurde een stuk van haar oor,met gevolg dat ze op haar zij viel


    ready to write again

    vuurhart II donderclan II krijger

    nadat de eenling op haar zij viel omsingelde ik en de andere krijgers de eenling.
    plots stapte tijgerklauw de kring binnen en riep:blauwster,gaat het?


    ready to write again

    [OMG we waren al begonnen... Haha ik lig in een struik]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 11:10 ]


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    Vredesoor - Windclan - Krijger
    Ik liep mijn tentje uit. Het hele dorp was al in de weer en natuurlijk was ik weer veel te laat op gestaan. Ik plofte neer op de grond en krabde aan mijn kop. Toen ik klaar was bleef ik even zitten in de frisse ochtendzon, tot ik helemaal warm was en honger begon te krijgen. Ik liep richting het bos. Na een tijdje gelopen te hebben hield ik halt. Ik ging plat op mijn buik in een bosje liggen bij het horen van stemmen. Toen ik twee katten uit de bosjes zag lopen, zette ik me schrap, tot ik ze herkende als Zilveroog, een goede vriendin, en haar leerling Donderpoot. Stiekem had ik Donderpoot wel als leerling willen hebben, maar toen was ik zelf nog leerling. De dag erna werd ik gepromoveerd tot krijger. Ik stapte de struiken uit. "Hallo!" zei ik vrolijk.


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    [Een klein puntje op je stukje, alle katten in de kampen slapen in een hol niet in een tent xD]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    [Een klein puntje op je stukje, alle katten in de kampen slapen in een hol niet in een tent xD]

    (Oh, Swekkerthanu, heb je die van mij? Sorry CrazyGirl, dit had ik eigenlijk ook verwacht)

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 14:05 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }