• Iedereen mag altijd nog meedoen! ook als we begonnen zijn



    4 clans, de Donderclan, de Windclan, de Rivierclan en de Schaduwclan. Eerst waren ze aardig voor elkaar maar de clans beginnen onderhand ruzie te krijgen, met vergaderingen wordt een wapenstilstand gehouden maar sommige katten houden zich er niet aan. Alle katten bereiden zich voor op de grootste strijd in jaren. Wie zal er overleven? en wie zal een mooi leven in de Sterrenclan tegemoet komen? Een paar katten willen helemaal geen ruzie en willen het stoppen maar de leiders van hun clans willen niet dat hun het kamp verlaten. Toch doen ze het en komen ze in de problemen met de Schaduwclan, die zich voorbereid op de strijd.

    Rollen:
    Donderclankatten: (moeten er sowieso 5 zijn)
    Leider: Blauwster [CrazyGirlxx]
    Commandant: Tijgerklauw [CrazyGirlxx]
    Medicijnkat: Watereye [Knetterdisco]
    Krijgers:
    Zandstorm [CrazyGirlxx]
    Vuurhart [vuurster]
    Braamklauw [vuurster]
    Grijsstreep [vuurster]


    Moederpoezen:
    Donsbloem [Ninuturu]

    Leerlingen:
    Wolfpoot [vuurster]
    Kwikpoot [zandkit
    Loofpoot, medicijnkatleerling [zandkit]


    Windclankatten:
    Leider: Langster [Lunalovesit]
    Commandant: Greenwhite [Knetterdisco]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Zilveroog [Lunalovesit]
    Stormwind [Ninuturu]
    Vredesoor [Swekkerthanu]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Donderpoot [Lunalovesit]


    Rivierclankatten:
    Leider Kromster [horseslover6]
    Commandant: Luipaardvacht [zandkit]
    Medicijnkat: Modderpels [CrazyGirlxx]
    Krijgers:
    Drakenhart [Swekkerthanu]
    Groenbloem [horseslover6]
    Ebbenpels [Bluessister]
    Vederstaart [zandkit]

    Moederpoezen:


    Leerlingen:
    Chaserpaw [Knetterdisco]
    Zuiverpoot [Lunalovesit]

    Schaduwclankatten:
    Leider Blacknight [Knetterdisco]
    Commandant: Kastanjevacht[CrazyGirlxx]
    Medicijnkat:
    Krijgers:
    Natvoet [horseslover6]
    Taanpels [vuurster]

    Moederpoezen:

    Leerlingen:
    Eikenpoot [Swekkerthanu]


    Katten die niet in clans leven:
    Ravenpoot [zandkit]
    Nachtklauw [Ninuturu]
    Snowfur [Knetterdisco]


    Rollenlijstje:

    Naam:
    Uiterlijk:
    Welke clan?:
    Functie in de clan:



    Regels:
    Geen ruzie, ik heb een hekel aan ruzie.
    Ruzie mag wel in het verhaal.
    Als je off-topic gaat, graag tussen haakjes.
    Niet iemand personage besturen.
    5 personages per persoon.
    1 keer in de week reageren, anders lig je eruit.
    Je mag ook je vrienden vragen of ze mee willen doen.
    Ik doe niet aan zoveel woorden of zinnen maar minstens meer dan 3 zinnen


    Hopelijk doe je mee :)


    Als je nog een kat wilt, wil je dan alsjeblieft eentje hieronder kiezen, die hebben we hard nodig.
    Van de Donderclan: De Donderclan is vol maar er mogen nog wel krijgers, moederpoezen of leerlingen gemaakt worden.
    Van de Rivierclan: Een commandant, moederpoezen en leerlingen.
    Van de Windclan: Een commandant, medicijnkat, nog een leerling en moederpoezen.
    Van de Schaduwclan: De medicijnkat, nog 2 krijgers, moederpoezen en een paar leerlingen.

    Dus daarom mag iedereen altijd nog meedoen, zodat als we toch begonnen zijn, iedereen er nog in kan springen.
    Onthou wel dat je 5 personages per persoon mag, en als we dan niet genoeg hebben verhoog ik het aantal.

    Het aantal katten van 4 heb ik veranderd in 5 omdat ik denk dat het wel gaat lukken als iedereen 5 neemt en anders als dat niet lukt gaat het aantal omhoog.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 16:47 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    Ik snuif nog eens. De geur word zwakker. IK vang ook de geur op van een eekhoorn. IK zie de eekhoorn zitten op een tak. Geruisloos klim ik de boom in. Ik sluip tot vlak achter de eekhoorn. Hij ziet me en probeert te ontkomen, maar voor dat hij enig verzet kan plegen heb ik hem al doodgebeten. Ik neem hem in mijn bek en klim zo goed en zo kwaad als het gaat de boom uit te klimmen. Klimmen met prooi, daar ben ik nooit goed in geweest. Die eekhoorn ruikt wel heel erg lekker. Maar ik mag de regels van de clan niet overtreden.


    I dress to kill, but tastefully

    vuurhart II donderclan II krijger
    "Aanvallen!!!!"
    ik sprong op de eenling en siste:"ga weg van ons territorium

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 11:00 ]


    ready to write again

    grijsstreep II donderclan II krijger
    Ik word wakker en trippel naar watereye
    "watereye:wil je wat prooi?vuurhart is er niet dus heb ik niemand om mee te praten


    ready to write again

    Nachtklauw || Loner
    Ik schrok nogal toen ik opeens besprongen werd door een donderclan kat, nou had ik het kunnen verwachten maar ik had niet echt opgelet.
    Ik begin te blazen naar de donderclan krijger en gooi hem van me af, daarna neem ik wat afstand en schud ik mezelf even uit
    "Wat als ik dat nou eens niet doe?" grijns is naar de krijger


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Blauwster || Donderclan || Leider

    Ik was allang wakker en daarom liep ik mijn hol uit. Ik zag dat Zandstorm en Grijsstreep bij Watereye zaten. Ik mauwde kort naar Tijgerklauw, die ook al wakker was. Plotseling hoorde ik het geluid van geblaas en een boze mauw. Ik herkende Vuurharts stem maar de andere niet. Ik maakte snel de andere krijgers wakker en ik rende de doorntunnel uit, naar het geblaas toe. Ik zag Vuurhart met een vreemde kat in gevecht. 'Wat moet dat hier!' mauwde ik boos naar de vreemde kat.
    Ik wachtte op antwoord die ik waarschijnlijk niet zou krijgen. Ik hoorde in het kamp de andere katten al alarm slaan, maar dit moest ik zelf oplossen. Ik kende die kat wel, het is Nachtklauw. Die altijd territoriums binnendrong en dan voedsel stal. Ik had nog een gevecht af te maken met hem. Ik sprong op Nachtklauw en ik beet in zijn rug. 'Vuurhart ren! haal de anderen!' beval ik Vuurhart terwijl ik in gevecht was met de indringer.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Modderpels || Rivierclan || Medicijnkat

    Ik likte mijn vacht schoon, ik had net wat katten genezen, ik verdiende ook nooit wat rust. Ik stond op en liep het kamp uit. Ik zag Ebbenpels bij een boom staan. 'Ebbenpels? wat doe je daar?' vroeg ik, hopend op een antwoord, want ik ben altijd heel nieuwsgierig. Ik zag de zwart-witte vacht achter de boom verdwijnen. Blijkbaar dacht Ebbenpels dat ik het niet meende en dat het maar een spel was. Ik volgde Ebbenpels om te zien wat er zo dringend was maar de kat was verdwenen. Ik mauwde kort als teken dat Ebbenpels moest komen maar dat hielp ook niks. Ik keerde terug naar het kamp, ik zag Drakenhart bij een struik zitten, ik liep op haar af, in een poging of ze mee wou om nog wat planten te zoeken voor de medicijnen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    Ik hoor een miauw. Het zal wel, ik heb nu die eekhoorn, die moet eerst even naar het kamp, dan kijk ik wel wat er is. Volgens mij was dat Modderpels. Met de eekhoorn nog steeds in mijn bek loop ik terug naar het kamp. Ik leg hem neer op de hoop met prooi en lik mijn snuit af. Honger hebben is echt vervelend. Dan denk ik ineens terug aan de miauw. Misschien was er wat.. Ik loop naar haar hol toe, maar daar is ze niet. Ik ruik haar wel, maar goed, als ze in gesprek was zal ik haar niet storen. Ik begin me te wassen. Eerst mijn staart, dan mijn achterpoten en ten slotte mijn voorpoten. Modderpels zal wel boos zijn, omdat ik haar zo negeerde. Een boze mediceinkat is niet zo fijn. Misschien moet ik het weer goedmaken met een lekkere muis of zo.


    I dress to kill, but tastefully

    Modderpels || Rivierclan || Medicijnkat

    Ik stond bij Drakenhart toen ik Ebbenpels zag aankomen met prooi. Ik zal haar straks vragen waar ze was. Ik zag duidelijk dat Ebbenpels mij zocht. Ik wilde weten wat ze deed maar daar had ik nu een antwoord op, gewoon aan het jagen. Ik liep naar Ebbenpels toe om te vragen waarom ze me negeerde, dat vindt ik nooit fijn en dat weten alle katten in het kamp maar al te goed. Ik zag Ebbenpels opkijken toen ik aankwam. Eerst liep ik langs haar en ik pakte een versgevangen eekhoorn in mijn bek, ik loop naar achteren. 'Dankjewel Ebbenpels voor de prooi'. Ik wachtte op een antwoord van de jonge zwart-witte krijger.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    'Oh.. Ja, uhm.. Sorry.' miauw ik een beetje opgelaten. Ik veeg met mijn voorpoot een beetje over de grond, niet wetend wat ik moet doen.
    Zonder op haar antwoord te wachten begin ik te praten.
    'vanochtend rook ik een Donderclankrijger, Zandstorm volgens mij, bij de rivier. Weet jij hoe het zit met die andere kat, Nachtklauw of zo?' vraag ik.
    Ik ben best nieuwsgierig. Misschien weet Modderpels meer dan ik. Als die Nachtklauw zich op ons territorium waagt, zal ik hem wel even laten zien hoe Rivierclankrijgers vechten.


    I dress to kill, but tastefully

    Modderpels || Rivierclan || Medicijnkat

    Ebbenpels stotterde en ik zag duidelijk dat ze niet wist wat ze moest doen. ''Vanochtend rook ik een Donderclankrijger, Zandstorm volgens mij, bij de rivier''. Ik snoof verontrustend en ik keek haar aan met mijn ogen tot spleetjes geknepen. 'Wat deed jij zo dicht bij de rivier? wat doe jij eigenlijk met de Donderclan?' mauwde ik boos. Ze vroeg me iets waardoor mijn haren overeind gingen staan. ''Weet jij hoe het zit met die andere kat, Nachtklauw of zo?'' vroeg ze. Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes, Nachtklauw hier? 'Nachtklauw is mijn zoon, alleen nu hij zo gemeen is, heb ik geen contact meer met hem' zei ik in mijn hoofd, nadenkend. 'Waarschuw Kromster, en als je meer weet meld het mij en blijf weg bij de Donderclan' zei ik tegen Ebbenpels.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ebbenpels || Rivierclan || Krijger

    Huh? galmt het door mijn hoofd. Ik was gewoon aan het jagen! Ik heb niets met de Donderclan! roep ik in mijn hoofd. Ik rook alleen Zandstorm, zo erg is dat toch niet? Ik snap er echt officieel niets meer van. Verward loop ik naar het hol van Kromster. Ik ben nogal zenuwachtig, ik ben stiekem een beetje bang voor Kromster.

    (Kromster kom!)


    I dress to kill, but tastefully

    Modderpels || Rivierclan || Medicijnkat

    Ik zag Ebbenpels weglopen naar Kromster's hol maar plots wist ik wat ik wou vertellen aan haar. 'Ebbenpels! wacht!' roep ik over de binnenplaats heen. Alleen Ebbenpels mag het geheim tussen mij en Nachtklauw horen en weten. Ik vertrouw Ebbenpels, ik weet dat ze dingen geheim kan houden dus daarom vertel ik het haar, ook al ben ik soms tegendraads tegen Ebbenpels en de andere katten maar iedereen weet dat ik het goed bedoel. Ik hoopte dat Ebbenpels zich zou omdraaien en vertellen wat er was.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Groenbloem || Rivierclan || Krijger
    Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit. Is Kromster al wakker? Even kijken hoor, dacht ik. En ik liep naar de slaapplaats van Kromster. Ik zag Kromster daar nog liggen en gelijk dacht ik: Kromster waarom slaap je de laatste tijd zolang? Ik liep weg en kreeg de drang om te gaan jagen. Ik liep naar me lievelings jaagplekje en rook gelijk een muis. Ik liep een stukje dichter bij. De muis zag me en probeerde weg te rennen ik rende er gelijk achter aan. Ik sprong om de muis te pakken maar helaas het is niet gelukt, en bij de landing ben ik ook nog verkeerd terecht gekomen. Ik strompelde terug naar het kamp en liep het hol van Modderpels in. 'Modderpels?!' riep ik. Een eindje verderop zag ik Ebbenpels en Modderpels staan.

    Kromster || Rivierclan || Leider
    Langzaam werd ik wakker maar ik bleef liggen. Waarom blijf ik eigenlijk liggen? Langzaam hoorde ik iemand mijn slaapplaats in sluipen. Het is Groenbloem. Ze weet best dat ze hier niet zomaar binnen mag sluipen. Ik voelde haar ogen naar mij kijken heel even en toen liep ze weer weg. Ik stond snel op en ging opzoek naar Ebbenpels, Groenbloem en Drakenhart. Eerst liep ik rond het kamp waar ze slapen alleen Drakenhart lag daar nog te slapen. Die laat ik maar slapen. Daarna liep ik naar Modderpels. Ik zag Groenbloem hinken en Ebbenpels met Modderpels praten. ik schraapte mijn keel en riep een beetje schor: 'Ebbenpels en Groenbloem jullie moeten wat gaan jagen want we hebben niet zoveel voedsel meer op voorraad. En Modderpels kijk even naar Groenbloem's poot.'

    Natvoet || Schaduwclan || Krijger
    Ik werd wakker en rekte me heel snel uit. Ik stond op en dacht na: wat moet ik vandaag ook alweer allemaal doen? 1. Jagen. 2. Eikenpoot wakker maken en 3. Eikenpoot les geven. En waarschijnlijk nog veel meer maar laat ik dit eerst maar doen. Ik rende vlug het kamp uit op zoek naar voedsel. Ik rende naar het bos en ik stond op de uitkijk. Niet veel later rook ik een vogel. Ik sloop heel langzaam naar die vogel toe en sprong er boven op. Ik beet de vogel dood en nam hem mee naar het kamp. Ik legde hem op de voedsel stapel en rende naar Eikenpoot. Ruw duwde ik met me poot tegen Eikenpoot.


    We all just wanna be somebody

    [Whoops :S dit loopt een beetje raar[/b]


    We all just wanna be somebody

    [Volgende keer letten op de andere posts]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''