• Hallo lieve personen van de Quizlet – wereld,

    ik – Mirte – ben op zoek naar een nieuwe, geweldige serie waar ik mezelf in kan verliezen en waardoor ik even kan ontspannen.
    De afgelopen dagen krijg ik van verschillende kanten suggesties toegeworpen – maar ik heb geen flauw idee waar ik uit moet kiezen en waarom ik daar dan in godsnaam voor zou moeten kiezen.

    De series die ik op dit moment volg en/of al heb gezien zijn:
    – 1 • Once Upon a Time
    – 2 •The Vampire Diaries

    Persoonlijk vind ik anime niet zo geweldig, dus deze mogen uit de suggesties gelaten worden.

    Ik hoop dat jullie me allemaal gaan bombarderen met series, waardoor ik m'n nest weer in kan kruipen en een zondagje zorgeloos kan genieten. ^^

    Liefs,

    Mirte




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    •

    Downton Abbey
    The Bridge
    Varg Veum
    Anika Bengtzon
    Silent witness
    Bones
    House
    Sherlock
    The Borgias
    Those Who Kill
    The Killing
    Milennium
    Pretty Little Liars
    The Tudors
    Geroge Gently
    D.C.I. Banks
    Taggert
    Midsomer Murders
    Inspector Linley
    Inspector Lewis
    Endeavour Morse
    Sex and the City


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Teen Wolf en American Horror Story zijn echte aanraders, Under The Dome, Misfits, Supernatural, The Originals, Degrassi, Pretty Little Liars, Ravenswood zijn ook erg goed. Je kan ook The Secret Circle wagen, hoewel dat echt maar één seizoen is en het daarna gestopt is, maar op zich was dat ook wel gaaf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Square schreef:
    (...)
    Hé, dus ik ben toch niet alleen. Je bent de allereerste persoon die ik ben tegengekomen op Q die VM kent. :Y)

    Haha, nee, blijkbaar zijn er wel degelijk mensen die het kennen. :]
    Ik heb nog niet alles gekeken, maar ik vind het echt geweldig hoe het in elkaar gezet is ook. Dat meisje heeft geweldige acties.


    [ heaven knows ]