• Quizlet Shore
    Een aantal jongeren, voor elkaar nog compleet onbekend, worden in een huis gedropt om daar een komende tijd met elkaar door te brengen. Ze hebben een huisbaas, die de regels op stelt, klusjes voor hun regelt en reizen voor hun boekt. Kortom, een buitenkans voor iedereen die van feesten, drama, reizen en weet ik veel wat nog allemaal houdt. Het huis bevindt zich in Ibiza, maar is enkel toegelaten voor mensen uit de UK. Ze worden onttrokken uit hun omgeving.

    De huisbaas is Lauren Parker. Ze beslist alles.


    Rollen:
    Max. 5 meisjes en 5 jongens
    - Ambrosia Flora Plox door Snowqeeun
    - meisje gereserveerd door NiamLoveYu
    -meisje gereserveerd door Act
    - meisje gereserveerd door Benzema
    - meisje gerserveerd door CrazyGirlxx
    - Emil Adam Prince door Caerleon
    - jongen gereserveerd door Bajola

    In te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Relatiestatus:
    Karakter:
    Uiterlijk+foto:
    Hobby's:
    Like:
    Disklike:
    Familie:
    Extra:


    Regels voor het spel:
    - Alle karakters moeten ouder dan 18 zijn.
    - Ik begin pas als we evenveel jongens als meisjes hebben.
    - Minimaal 6 regels per post. Echter is het alleen toegestaan om 6 regels te plaatsen als je bij een post maar heel weinig inspiratie hebben, als hier misbruik van gemaakt wordt en de regels de hele tijd zo kort zijn, zal ik het minimum verhogen. Doe dus je best voor mooie, grote stukken tekst!
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - 16+ is toegestaan, maar niet de hele tijd en niet té.
    - Zelfde achternaam als een andere personage mag, maar dit alleen in overleg.
    - Als je in het RPG zelf drie keer een regel hebt overtreden wordt je eruit gezet. Voldoet je rol niet aan de regels, dan blijft dit een reservering
    - Verdere regels zijn over het algemeen wel bekend: niemand buitensluiten, geen ééndags rpg.


    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 9:55 ]

    Naam:
    Emil Adam Prince
    Leeftijd:
    21 jaartjes jong
    Relatiestatus:
    Single
    Karakter:

    Uiterlijk+foto:


    Emil heeft een sprekend gezicht waaruit mensen ook snel kunnen opmaken hoe hij zich voelt, en wat zijn mood is.
    Het eerste wat opvalt als je naar Emil kijkt, zijn zijn lange wimpers en toch wat volle lippen. Dit is vaak iets voor vrouwen, maar Emil heeft ze allebei, en hij is er trots op.
    Emil heeft een lengte van 179 cm lang en heeft een gewicht van 63 kilo's. Qua kledij is Emil simpel. Hij draagt wat hij de morgen als eerste ziet, maar hij zal er nooit bij lopen als een slons. Hij heeft altijd wel nette, matchende kleren aan.
    Aan uiterlijke verzorging besteeds Emil veel tijd, het liefst loopt hij niet rond met een ongeschoren gezicht, en wanneer hij een puistje heeft blijft hij liever binnen dan dat hij naar buiten gaat.
    klik klik
    Hobby's:
    Emil houdt erg van joggen in zijn vrije tijd, en zo blijft hij ook een beetje op gewicht. Verder vindt hij het leuk om af en toe een penseel te pakken en gewoon random wat te gaan schilderen, zonder van te voren iets op het doek getekend te hebben.
    Ook vindt Emil het soms leuk om te zingen, hij doet het dan niet geheel perfect, maar hij vindt het gewoon leuk. Vaak is dit in de avond en probeert hij iedereen mee te krijgen.
    Like:
    Jongens en seks.
    Disklike:
    Verwende mensen en aanstellers.
    Familie:
    Emil is de derde zoon van Henry Prince en Viola McLoid-Prince. Hij heeft een zus Aletta(27) en een broer Tygo(23). Aletta woont niet meer thuis, maar samen met haar vriend, en sinds kort verloofde. Samen hebben de twee een zoontje van 5 jaar die naar de naam Cassandro(Cas) luistert. Emil is helemaal weg van het kleintje en vindt het wel wat minder leuk om hem te moeten missen.
    Emil's broer, Tygo, woont wel nog thuis, maar de twee kunnen niet zo geweldig goed met elkaar opschieten. Dus dat vindt Emil niet zo erg, hij mist zijn broer niet. Ook mist Emil zijn ouders niet, hij vindt het eigenlijk wel fijn om niet zo afhankelijk van hen te zijn.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CrazyGirlxx schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Jullie personages zijn gereserveerd.

    Mag ik een meisje?


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Mag ik een meisje?

    Lees.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bajola schreef:
    Mag ik een meisje?

    Meisjes zitten vol, sorry.

    Hmm, doe me dan maar een jongen. :P


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Hmm, doe me dan maar een jongen. :P

    Ik zet je er bij.

    Hmm ik ga zien of ik morgen mijn personage kan maken, anders overmorgen. Moet morgen naar de dokter en eventueel naar het ziekenhuis + school, dus ja. :P


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Naam: Alana Marie Dorner
    Leeftijd: 19 jaartjes
    Relatiestatus: Single
    Karakter: Alana is een lief meisje. Maar als ze haar zin niet krijgt word ze boos. Ze is het gewoon om haar zin te krijgen. Haar moeder haar heel verwend toen ze klein was en nu nog steeds. Ze is wel heel betrouwbaar, als je een geheim verteld aan haar zal ze het nooit en voor niks doorvertellen. Alana is enig kind en dat staat voor verwend dat wil ze graag zo houden. Het maakt niet uit wat anderen van haar vinden als ze zichzelf maar goed genoeg vind.
    Uiterlijk+foto:



    Hobby's: dansen, ze houd van dansen en kan het wel goed. Ze kan ook veel dansstijlen. Ze gaat 4 keer per week naar een dansschool.
    Like: Gaan winkelen ze doet het ook veel, paars, honden en veel vrienden
    Disklike: insecten, mensen die liegen en players
    Familie: Ze heeft geen zussen of broers. Ze is rijk omdat haar vader een eigen bedrijf heeft en bijna nooit thuis is. Haar moeder werkt in een schoenenwinkel en moet niet zoveel werken ze is veel meer thuis ook zijn haar ouders gescheiden daar heeft ze het moeilijk mee.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 15:20 ]


    Do what you love, love what you do

    Caerleon schreef:
    Mag ik een jongen?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik schrijf me uit :3

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 21:16 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Mag ik een jongen?

    Ik schrijf me uit, sorry.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou ik dan het meisje mogen overnemen van Act in plaats van de reservering die ik nu voor 'n jongen heb?


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Oeh! Ik wil een jongen reserveren!


    Spoiler alert: you will save yourself