• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn topics, en omdat deze beginpost elke keer opnieuw weer gebruikt wordt, is het hopelijk niet erg dat ik een paar foutjes aanwijs?

    Gif's -> Gifs
    quizen -> quizzen
    ruzie's -> ruzies
    (dit zijn misschien niet alle fouten maar deze vielen mij op)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    Mijn topics, en omdat deze beginpost elke keer opnieuw weer gebruikt wordt, is het hopelijk niet erg dat ik een paar foutjes aanwijs?
    Gif's -> Gifs
    quizen -> quizzen
    ruzie's -> ruzies
    (dit zijn misschien niet alle fouten maar deze vielen mij op)


    Haha. Goedzo! :Y)
    Ik scroll altijd al gewoon langs het begin topic heen.. Alleen toenie eenkeer aangepast werd, bekeek ik hem vluchtig. Maar heb de tekst nog nooit gelezen wat er stond. Behalve de rode, natuurlijk x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Topic 9 staat niet bij het 'eerdere topic's' rijtje ;)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 20:16 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zoals ik al zei: ik heb de beginpost gekopieerd, dus als er nog fouten in staan: zeg maar (:
    Ik heb ze nu overigens aangepast!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waar moet ik aangeven dat ik ook een Hobbit fan ben en ook in het rijtje wil staan? (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    oooh god....
    ik heb toch echt liever Fili, Kili, Bofur en Thorin zelf dan de acteurs die er achter zitten.
    they are to old... no just no oh
    en dat terwijl ik altijd bij Thorin aan het kwijlen ben haha...

    owkeej Aiden Turner is nog wel een hottie maar verder... just no!

    like Bofur... omg he's so old(cat)
    wat make-up en schmink wel niet allemaal doen hea?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    xChocoholic schreef:
    Waar moet ik aangeven dat ik ook een Hobbit fan ben en ook in het rijtje wil staan? (:

    Kan gewoon in dit topic ;), de topichouder kan je dan er tussen plaatsen, zodra ze online is :D
    maar welkom, heb het waarschijnlijk al gezegt, maar goed, ben heel blij dat je er bent :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mijn topicses.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Mijn topicses.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    MT. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2013/092/0/d/hobbit_tumblr_dump_4_by_knightjj-d607qy0.jpg
    deze is te lang, maar zo ge-wel-dig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Boe


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elmorria schreef:
    oooh god....
    ik heb toch echt liever Fili, Kili, Bofur en Thorin zelf dan de acteurs die er achter zitten.
    they are to old... no just no oh
    en dat terwijl ik altijd bij Thorin aan het kwijlen ben haha...

    owkeej Aiden Turner is nog wel een hottie maar verder... just no!

    like Bofur... omg he's so old(cat)
    wat make-up en schmink wel niet allemaal doen hea?

    Too old? Ik was laatst helemaal trots op mezelf, omdat ik een actorcrush had ontwikkeld voor een acteur van 27 jaar oud. Jonger gaat niet bij mij. De meeste actorcrushes zijn allemaal 40+. :')


    Caution first, always.