• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    anneC schreef:
    (...)

    ohw:$:$:$


    Haha, maakt niet uit hoor. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elrond schreef:
    (...)
    Alles wat met Elrond te maken heeft doet pijn. :C


    Dat snap ik... Ook met hem en Gili.


    Stenenlikker

    Elrond schreef:
    (...)
    Why would you do this to me?

    Sorry


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nog een beetje laat, maar: Ada! Je mag niet veranderen van username! Dan ben je mijn ada niet meer....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Nog een beetje laat, maar: Ada! Je mag niet veranderen van username! Dan ben je mijn ada niet meer....

    Hoe ik ook dit ook erg leuk vind, ben ik wel met je zoon eens Elrond, je mag je zoon niet achterlaten


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Nog 4 dagen en ik mag mijn username veranderen(yeah)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Feanor schreef:



    Tom Bombadil is awesome. Ik vind het erg jammer dat hij niet in de film zit :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Feanor schreef:



    EN BEREGOND!


    Stenenlikker

    Oke! Ik heb jullie geweldige Lord of the Rings en Hobbit geheugen nodig!
    Ik ben al jarenlang van plan een filmpje te maken van Lord of the Rings.. En nu (ik denk morgenavond), ga ik dan eindelijk de stap écht zetten..

    Nu ben ik op zoek naar stukjes waarin;
    - Gevochten word (door grote legers, of gewoon kleine gevechten);
    - Een groot leger word aangesproken! (bijv. dat ze met de paarden erlangs rijden en toeschreeuwen);
    - Rustige stukjes uit de film;
    - Stukjes waarin je de band tussen de reisgenootschapleden goed ziet. (dus bijv. Sam en Frodo in het bootje, einde eerste film).

    Aangezien de films ontzettend lang zijn, vind ik het lastig om die stukjes op te zoeken en te knippen..
    En ik heb er al wel een paar in gedachten, maar misschien hebben jullie veel betere in jullie hoofd.
    Vandaar!

    Zouden jullie me kunnen helpen?
    en dan zeggen wélk stuk en in welke film? (je hoeft het niet op de minuut te weten ;p)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Elrohir schreef:
    (...)

    EN BEREGOND!

    Glorfindel


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    Nog een beetje laat, maar: Ada! Je mag niet veranderen van username! Dan ben je mijn ada niet meer....

    I hear the calling of the sea, ion nin. (no_chears)


    Caution first, always.

    Feanor schreef:
    (...)
    Glorfindel

    Hij is ook wel awesome ja, best vreemd dat ze hem hebben vervangen voor Arwen. Al krijgen we dan wel haar goddelijke zwaard te zien :Y) Al hadden ze Glorfindel ook wel dat zwaard kunnen geven.
    Maar naast Elladan en Elrohir is Beregond mijn 'weggelaten' favoriet. Ik vind hem zo awesome in de boeken! Echt stom dat ze zijn rol voor Gandalf vervangen hebben...


    Stenenlikker

    Elrond schreef:
    (...)
    I hear the calling of the sea, ion nin. (no_chears)


    Neneneneeeee!


    Stenenlikker