• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Draculea schreef:
    Kunnen jullie mij nog goede Hobbit/LotR stories aanraden? (:

    Bijna alles op archiveofourown is great. Ik lees nooit verhalen op Q, sorry.


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Bijna alles op archiveofourown is great. Ik lees nooit verhalen op Q, sorry.

    De meeste verhalen lees ik daar ook, omdat je daar zo'n groot "assortiment" hebt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Thenn schreef:


    Het past echt bij het plaatje hihi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Thenn schreef:



    Achter Balin zie je een dwerg een beetje pirouettes maken xD

    Great, ik ga is een keer beginnen aan The Silmarillion!

    Took schreef:
    (...)

    Dat klopt.
    Waarschuw je me als je begint?


    Doe ik!


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    57 is echt een groot getal, lol. :')

    Als in aantal leden van dit topic. Dat vind ik veel.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Angusto schreef:
    (...)

    Doe ik!

    Je moet het echt lezen, zo geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    Ik ga een Silmarllion verhaal beginnen :D


    Oeh, that would be nice ^^
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die Hobbit verhalen niet echt meer een meerwaarde vind. Ze lijken zo op elkaar....
    En ik heb op het moment 88 pb's... Bijna allemaal Hobbit verhalen, haha. Serieus, waar halen jullie die tijd vandaan?


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Oeh, that would be nice ^^
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die Hobbit verhalen niet echt meer een meerwaarde vind. Ze lijken zo op elkaar....
    En ik heb op het moment 88 pb's... Bijna allemaal Hobbit verhalen, haha. Serieus, waar halen jullie die tijd vandaan?

    Het is nog in productie en ik zit nog in de begin fase van hoofdstuk 1, maar zodra ik genoeg heb om het online te zetten hoor je het van me, ik hoop wel dat het een beetje goed is :D.
    Ja, waar haalt iedereen die tijd vandaan?, ik heb zelf honderd hoofdstukken die ik moet lezen, en het worden er met de dag meer,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    (...)

    Oeh, that would be nice ^^
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik al die Hobbit verhalen niet echt meer een meerwaarde vind. Ze lijken zo op elkaar....
    En ik heb op het moment 88 pb's... Bijna allemaal Hobbit verhalen, haha. Serieus, waar halen jullie die tijd vandaan?

    Jaa... die van mij is ook niet echt anders dan andere xp
    Maar ik denk dat het gewoon vooral komt omdat je aan die reis vast zit:Y)
    Al denk ik dat ik eens ga beginnen aan een wat als... story


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Feanor schreef:
    (...)
    Het is nog in productie en ik zit nog in de begin fase van hoofdstuk 1, maar zodra ik genoeg heb om het online te zetten hoor je het van me, ik hoop wel dat het een beetje goed is :D.
    Ja, waar haalt iedereen die tijd vandaan?, ik heb zelf honderd hoofdstukken die ik moet lezen, en het worden er met de dag meer,


    Oeh, nice, I'm looking forward to it ^^
    Hahaha, klopt idd.


    Stenenlikker

    Elmorria schreef:
    (...)
    Jaa... die van mij is ook niet echt anders dan andere xp
    Maar ik denk dat het gewoon vooral komt omdat je aan die reis vast zit:Y)
    Al denk ik dat ik eens ga beginnen aan een wat als... story


    Die reis maakt het idd lastig om origineel te zijn. Maarja, ik daag jullie uit om een orignieel hobbit verhaal te verzinnen zonder die reis als hoofdthema, haha. Al heb ik zelf ook niet veel ideeën..


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Oeh, nice, I'm looking forward to it ^^
    Hahaha, klopt idd.

    Komt voor mekaar :D, tis een kleine crossover met een ander verhaal van me,( een paar pergonages dan) kwam op het idee na dat ik er over had gedagdroomd :D, en schreeuwde om te schrijven :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Komt voor mekaar :D, tis een kleine crossover met een ander verhaal van me,( een paar pergonages dan) kwam op het idee na dat ik er over had gedagdroomd :D, en schreeuwde om te schrijven :D


    Ik ken het. Heb jij ook dat je zo veel van je personages gaat houden dat je ze niet meer los wilt laten? Ik heb dat best wel erg met twee van mijn personages...


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik ken het. Heb jij ook dat je zo veel van je personages gaat houden dat je ze niet meer los wilt laten? Ik heb dat best wel erg met twee van mijn personages...

    Ja, twee, Angel en Daniël uit mijn, Layla en Sneep verhaal, grappige is, ze kome beide uit Midde-Aarde :D ^.^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    En ik krijg nog een username idee! Een van mijn favoriete boek LotR personages ^^


    Stenenlikker