• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Stapper schreef:
    Oke! Ik heb jullie geweldige Lord of the Rings en Hobbit geheugen nodig!
    Ik ben al jarenlang van plan een filmpje te maken van Lord of the Rings.. En nu (ik denk morgenavond), ga ik dan eindelijk de stap écht zetten..

    Nu ben ik op zoek naar stukjes waarin;
    - Gevochten word (door grote legers, of gewoon kleine gevechten);
    - Een groot leger word aangesproken! (bijv. dat ze met de paarden erlangs rijden en toeschreeuwen);
    - Rustige stukjes uit de film;
    - Stukjes waarin je de band tussen de reisgenootschapleden goed ziet. (dus bijv. Sam en Frodo in het bootje, einde eerste film).

    Aangezien de films ontzettend lang zijn, vind ik het lastig om die stukjes op te zoeken en te knippen..
    En ik heb er al wel een paar in gedachten, maar misschien hebben jullie veel betere in jullie hoofd.
    Vandaar!

    Zouden jullie me kunnen helpen?
    en dan zeggen wélk stuk en in welke film? (je hoeft het niet op de minuut te weten ;p)


    Begin van de Battle on the pellenor fields :Y)
    En ik zal verder nog wel voor je nadenken ^^


    Stenenlikker

    Stapper schreef:
    Oke! Ik heb jullie geweldige Lord of the Rings en Hobbit geheugen nodig!
    Ik ben al jarenlang van plan een filmpje te maken van Lord of the Rings.. En nu (ik denk morgenavond), ga ik dan eindelijk de stap écht zetten..

    Nu ben ik op zoek naar stukjes waarin;
    - Gevochten word (door grote legers, of gewoon kleine gevechten); The Two Towers, als ze naar Helmsdeep rijden en onderweg worden aangevallen.
    - Een groot leger word aangesproken! (bijv. dat ze met de paarden erlangs rijden en toeschreeuwen); The Return of the King, voor de muren van Minas Tirith wanneer Théoden aan komt rijden en mensen toeschreeuwt/voor de muren van Mordor wanneer Aragorn iedereen toeschreeuwt.
    - Rustige stukjes uit de film; The Two Towers, wanneer Éowyn Aragorn smerig voedsel voert? Ook onderweg naar Helsdeep
    - Stukjes waarin je de band tussen de reisgenootschapleden goed ziet. (dus bijv. Sam en Frodo in het bootje, einde eerste film). Aragorn en Boromir die in Lothlórien samen praten over Gondor.

    Aangezien de films ontzettend lang zijn, vind ik het lastig om die stukjes op te zoeken en te knippen..
    En ik heb er al wel een paar in gedachten, maar misschien hebben jullie veel betere in jullie hoofd.
    Vandaar!

    Zouden jullie me kunnen helpen?
    en dan zeggen wélk stuk en in welke film? (je hoeft het niet op de minuut te weten ;p)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Weet iemand of je DOS ergens online kan kijken?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Weet iemand of je DOS ergens online kan kijken?

    nee, wel downloaden


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    nee, wel downloaden


    Serieus? Waar? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Serieus? Waar? :Y)

    Ik heb het via een programma gedownload, met goede kwaliteit het heet: Express files


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik heb het via een programma gedownload, met goede kwaliteit het heet: Express files


    Thanks. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Thanks. :Y)

    no problem :D, moet het programma zelf opnieuw downloaden, heb mijn computer opnieuw herstard, dus alles is weg ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrond is weer Newton geworden. I missed Newton Geiszler. c:


    Caution first, always.

    Took schreef:
    (...)

    Thanks. :Y)


    Op solarmovie.so kan je hem bekijken. De link naar Vodlocker is een goeie.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Newton schreef:
    Elrond is weer Newton geworden. I missed Newton Geiszler. c:


    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)


    Caution first, always.

    Elrohir schreef:
    (...)

    (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)

    Arme El, heel de Noldor leeft met je mee


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Newton schreef:
    (...)





    Stenenlikker

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:49 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried