• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja, twee, Angel en Daniël uit mijn, Layla en Sneep verhaal, grappige is, ze kome beide uit Midde-Aarde :D ^.^


    Hahaha, whut? xD
    Ik heb dat met mijn personages Ewijn en Brooks. Ze blijven maar terugkomen in verhaalideeën, haha.


    Stenenlikker

    Mijn Hobbit Story word niet met die reis. Ik zat te denken aan een soort verhaal over... Wacht ik mag niet Spoileren! Hoe dan ook, ik denk dat ik het 'I See Fire' ga noemen, of Dragonfire.


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, whut? xD
    Ik heb dat met mijn personages Ewijn en Brooks. Ze blijven maar terugkomen in verhaalideeën, haha.

    Uhu, das een krossover van HP en LOTR, maar dat gebeurt later pas xD, hihi, Daniël is dan de zoon van Sauron en Angel de zus van Aragorn (A) oja en een afstammeling van Morgoth, al vind ze dat wat minder :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Uhu, das een krossover van HP en LOTR, maar dat gebeurt later pas xD, hihi, Daniël is dan de zoon van Sauron en Angel de zus van Aragorn (A) oja en een afstammeling van Morgoth, al vind ze dat wat minder :D


    Hahaha, whut, hoe kan ze dan een afstammeling van Morgoth zijn als Aragorn dat niet is, zover ik weet? Maarja, klinkt interessant, haha.

    Heb ik jullie trouwens al mijn Middle-Earth / Japan Crossover laten zien?


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hahaha, whut, hoe kan ze dan een afstammeling van Morgoth zijn als Aragorn dat niet is, zover ik weet? Maarja, klinkt interessant, haha.

    Heb ik jullie trouwens al mijn Middle-Earth / Japan Crossover laten zien?

    Morgoth had ooit, ooit, in het begin een creatie gemaakt van de eerste Angel ( zijn enige creatie, want daarna had ie alleen maar orks enzo, en ze waren met zn drie), eentje met vleugels en magieschre krachten enzo, Eru gaf hen leven, ze moesten de Noldor verleiden en vermoorden, natuurlijk deden ze dat, op eentje na, zij keurde dat niet goed en verschool zich, haar nazaten ( ze trouwede met een Noldor en haar kinderen weer met andere, tot ze hun weg vonden naar Isildur enzo) en hun magie is over gegaan op alle dochters


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    en eh nee, waar gaat ie over?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Morgoth had ooit, ooit, in het begin een creatie gemaakt van de eerste Angel ( zijn enige creatie, want daarna had ie alleen maar orks enzo, en ze waren met zn drie), eentje met vleugels en magieschre krachten enzo, Eru gaf hen leven, ze moesten de Noldor verleiden en vermoorden, natuurlijk deden ze dat, op eentje na, zij keurde dat niet goed en verschool zich, haar nazaten ( ze trouwede met een Noldor en haar kinderen weer met andere, tot ze hun weg vonden naar Isildur enzo) en hun magie is over gegaan op alle dochters


    Oeh, klinkt opzich best wel nice ^^

    Hehe, ik zal het morgen wel posten. Of zo misschien.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Oeh, klinkt opzich best wel nice ^^

    Hehe, ik zal het morgen wel posten. Of zo misschien.

    Uhu, ik vroeg me af waar de gevleugelde Angel haar orgin had bedacht toen, waarom niet bij hem :D, ben in dat verhaal niet zo ver omdat naar voren te laten komen, maar kan dat wel doen in mijn nieuwe met een nieuwe favoriet(en) :D

    Das goed, zal het morgen wel zien, ga straks naar bed, mijn wekker maakt mij om 05.15 uur wakker morge, en dan nog werken van 9-18


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Angusto schreef:
    Mijn Hobbit Story word niet met die reis. Ik zat te denken aan een soort verhaal over... Wacht ik mag niet Spoileren! Hoe dan ook, ik denk dat ik het 'I See Fire' ga noemen, of Dragonfire.


    Klinkt awesome! Waarschuw je me als je begint??

    Angusto schreef:
    Mijn Hobbit Story word niet met die reis. Ik zat te denken aan een soort verhaal over... Wacht ik mag niet Spoileren! Hoe dan ook, ik denk dat ik het 'I See Fire' ga noemen, of Dragonfire.

    vette namen voor titels,
    dacht opeens I See dragons, een combinatie van de twee :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lucid schreef:
    (...)

    Klinkt awesome! Waarschuw je me als je begint??


    Doe ik!


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Geen idee waarom, maar ik moest er heel erg om lachen :')

    LakeTown schreef:
    Geen idee waarom, maar ik moest er heel erg om lachen :')



    het is wel de waarheid die daar staat:D


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Hoe oud waren Fili en Kili toen Smaug Erebor veroverde?


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Okay, wie kan me helpen om een iets betere samenvatting te maken?


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit