• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elwood schreef:
    (...)

    Leuk! Ik heb net m'n naam van BluesSister naar Elwood veranderd. Die was nog niet bezet, haha ;)


    Mijn broer dwong me vroeger altijd om naar de bluesbrothers te kijken aangezien hij het een hele leuke film vond en nu heb ik de film veel te vaak gezien en is ie niet leuk meer :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    TaurieI schreef:
    (...)

    Die wilde ik ook ooit nemen, maar ik heb het toen niet gedaan (:
    But believe me, ik doe nooit meer met de hoofdletter "i", het is gewoon stom. Maar als je wilt: het is jouw keuze natuurlijk (:


    Haha dat heb ik nog nooit gedaan dus dit is een soort van experiment xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    @Draculea,

    Pasgeleden is BlancheNeige een story begonnen. Ze schrijft heel mooi, vind ik. (:
    Verder vind ik ook dat veel verhalen op elkaar lijken, maar sommige schrijvers weten er echt nog wel een eigen draai aan te geven. Ik volg in mijn verhalen bijvoorbeeld ook alleen de grote lijnen, zonder citaten uit de film over te nemen enzovoort. Vaak verandert de verhaallijn toch door de komst van jouw personage.

    En ik vind het nog altijd beter dan 1D in de op, want er zitten echt ook wel goede verhalen tussen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elrohir schreef:
    (...)

    Stiekem protesteren we gewoon tegen het feit dat je geen Elrond meer heet (cat)

    Ja, dat gevoel had ik dus al. (cat)


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Ja, dat gevoel had ik dus al. (cat)

    Maar we houden nog steeds van je hoor :D,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Maar we houden nog steeds van je hoor :D,


    Stenenlikker

    Newton schreef:
    *cough* Elrond is inmiddels al een paar dagen Newton *cough cough* (bat)


    Das een hint voor je denk ik, Tauriel ^^

    Feanor schreef:
    (...)
    Maar we houden nog steeds van je hoor :D,

    Oh, gelukkig maar. C:


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Das een hint voor je denk ik, Tauriel ^^

    Ik ben erg subtiel. c:


    Caution first, always.

    Goedenavond. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Goedenavond. ^^

    A good evening :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Das een hint voor je denk ik, Tauriel ^^


    Sorry, was het vergeten aan te passen & had die post niet gezien. Doe het nu wel even (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Sorry, was het vergeten aan te passen & had die post niet gezien. Doe het nu wel even (:

    Maakt niet uit hoor. (bloos)


    Caution first, always.


    Ik heb hier echt om gehuild. (no_chears)
    Sommige afbeeldingen zijn echt heel erg.... Als ik hier al om kan huilen, dan ga ik echt janken als een klein kind in de bios dit jaar.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:16 ]

    Soo sad. D:


    Every villain is a hero in his own mind.