• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller



    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Finsceal -> Rick
    Fonseca -> Jacco
    Inermis -> Savannah
    Starkey -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Emrys -> Tara
    Cassia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Esgaroth -> Sofie
    Ardina -> Ellen
    Krull -> Emma
    Vipera -> Tialda
    Hashirama -> Samantha
    RlN -> Kelly
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther (misschien)
    Mairimis Suzanne/Suuz -> (misschien)
    Gomenasai -> Minke (misschien)
    Sillage -> Samantha (misschien)
    adorepaulien -> Paulien (misschien)



    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mocht je iemand willen bereiken in verband met de meeting, dan kun je Nikki (Assassin) een berichtje sturen: +31633164557







    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 21:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal mijn nummrt ook even sturen :)
    En ik ben terug van mijn korte Q-Pauze :D
    Eindelijk mijn toetsweek achter de rug :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ancore => Mairimis
    Ik zal mijn nummer ook zo even sturen (:


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    Ancore => Mairimis
    Ik zal mijn nummer ook zo even sturen (:


    Aangepast! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh jeez dan moet ik mijn nummer op gaan zoeken. Is het ook goed als ik je gewoon gelijk whatsapp?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Oh jeez dan moet ik mijn nummer op gaan zoeken. Is het ook goed als ik je gewoon gelijk whatsapp?

    Dat heb ik ook gedaan, hoor. Dus dat zal vast goed zijn ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Jongens en meiden in de whatsappchat: Sorry, ik ben HEEL slecht met usernames. Ook zodra we gaan meeten weet ik waarschijnlijk niet zo goed wie je bent aan de hand van je username :$ sorry

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:40 ]


    Life is hard and then we die

    Ik ben juist heel goed in usernames, zolang je maar interessant genoeg voor mij bent om je te onthouden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens en meiden in de whatsappchat: Sorry, ik ben HEEL slecht met usernames. Ook zodra we gaan meeten weet ik waarschijnlijk niet zo goed wie je bent aan de hand van je username :$ sorry

    Lol, maak je geen zorgen. Ik weet nu nog wie iedereen is (omdat ik Evelien al langer ken, jij een mod bent en Mitchell en Nikki, tja, en Ellen heb ik al een keer eerder gemeet), maar doordat mensen heel vaak van naam + avatar wisselen, weet ik soms ook bijgod niet wie ze zijn ;P Dus je bent waarschijnlijk niet de enige ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Emrys schreef:
    Oh jeez dan moet ik mijn nummer op gaan zoeken. Is het ook goed als ik je gewoon gelijk whatsapp?


    Ja, dat is prima.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens en meiden in de whatsappchat: Sorry, ik ben HEEL slecht met usernames. Ook zodra we gaan meeten weet ik waarschijnlijk niet zo goed wie je bent aan de hand van je username :$ sorry

    Je bent niet de enige...
    Er zijn wel enkele gezichten waar ik een naam op kan plakken, maar dat aantal loopt op tot een kleine 7tal mensen of zo.
    Ik ken dus niet echt iedereen van naam/gezicht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    We kunnen allemaal een naamsticker op doen als we daar zijn ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:47 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben het makkelijkst te herkennen. Ik ben lang, heb zwart haar en naast me huppelt een blond, schattig, klein meisje :Y)

    Emrys schreef:
    We kunnen allemaal een naarstiger op doen als we daar zijn ^^
    Jup. Deden we ook bij de Utrecht Meeting. Gewoon een voorstelrondje doen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben het makkelijkst te herkennen. Ik ben lang, heb zwart haar en naast me huppelt een blond, schattig, klein meisje :Y)

    (...)Jup. Deden we ook bij de Utrecht Meeting. Gewoon een voorstelrondje doen.


    Oeh, die zijn altijd leuk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    (...)

    Oeh, die zijn altijd leuk ^^
    Voorstelrondjes of huppelende, blonde, schattige, kleine meisjes?
    -Sorry, I just had to-

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Voorstelrondjes of huppelende, blonde, schattige, kleine meisjes?
    -Sorry, I just had to-

    I lolled (;


    Deep inside, I've never felt alive