• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller



    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Finsceal -> Rick
    Fonseca -> Jacco
    Inermis -> Savannah
    Starkey -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Emrys -> Tara
    Cassia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Esgaroth -> Sofie
    Ardina -> Ellen
    Krull -> Emma
    Vipera -> Tialda
    Hashirama -> Samantha
    RlN -> Kelly
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther (misschien)
    Mairimis Suzanne/Suuz -> (misschien)
    Gomenasai -> Minke (misschien)
    Sillage -> Samantha (misschien)
    adorepaulien -> Paulien (misschien)



    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mocht je iemand willen bereiken in verband met de meeting, dan kun je Nikki (Assassin) een berichtje sturen: +31633164557







    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 21:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    Ik hoef geen naamsticker, iedereen onthoud altijd wie ik ben. (cat)


    Wie ben jij? Oke jk. haha


    @ Jacco, ik pas het direct aan!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eh, ik ga niet meer meedoen aan stickers :'D Ik vind mezelf daar een beetje te oud voor eigenlijk :$ Voorstelrondjes kan, maar dat vind ik meer iets voor mensen die met z'n allen een dag op cursus gaan. Ik denk ook dat het niet te doen is om iedereen stil te krijgen, en dat moet je ook niet proberen. Het is geen schoolklas, we gaan het gewoon gezellig houden met z'n allen, daar hoeft niet een geforceerd voorstelrondje bij. Vind ik dan eigenlijk wel een beetje eigenlijk...


    Life is hard and then we die

    Ik stel me nu wel voor. Ik ben Jacco :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben Annick :Y) aangenaam


    Life is hard and then we die

    I would love to come, maar ik ben echt te awkward voor dit soort dingen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    CurIs schreef:
    I would love to come, maar ik ben echt te awkward voor dit soort dingen :')
    Ik denk dat het voor de meesten awkward is, dus je bent sowieso niet de enige.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben Tara *O*
    Ik heb lang rood haar en een bril met doodskopjes op de zijkanten. Mijn jas heeft een tardisblauwe kleur en mijn sjaal is rood net als die van Merlin. Oh en ik heb schoenen aan met de Union Jack erop. Dat is wel zo'n beetje alles waaraan je me zou kunnen herkennen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hahaha beetje laat maar ik ga me nummer doorgegeven!
    En helloo ik ben Esther ^^ ik heb donkerblond half lang en ben klein en draag een groene sjaal. En ik ben dezelfde persoon als op m'n pf (:
    Naamstickers /beschrijvingen van personen hebben voor mij weinig zin want ik ben slechtziend & kleurenblind :3
    Dus als je iemand de hele tijd tegen dingen aan ziet lopen ben ik dat... Nee jk ik deal er prima mee (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nouja, als iedereen zich voor gaat stellen doe ik dat ook maar:

    Ik ben Yolanda, ik ben 1.70m groot/klein/watjedanookvindenmag en heb halflang, donkerblond haar. Wat ik graag bruin wil verven maar dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik ben best een vrolijk persoon denk ik wel, en verder zul je op de meeting wel opmerken dat ik huppel, omdat ik met Suuz heb afgesproken te gaan huppelen. :') Mocht je graag willen weten hoe ik er precies uit zie, op mijn profiel staat wel een link naar mijn facebook. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En dit zijn Nikki en ik :Y)

    Veel makkelijker dan een omschrijving. (cat)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 10:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben Evelien, de grote Belg? :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @ Mitchell
    Heb je gelijk in, haha. :'D
    maar ik ben te lui om een foto te plaatsen, dus mensen mogen mijn facebook maar gaan stalken als ze willen weten hoe ik eruit zie. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    @ Mitchell
    Heb je gelijk in, haha. :'D
    maar ik ben te lui om een foto te plaatsen, dus mensen mogen mijn facebook maar gaan stalken als ze willen weten hoe ik eruit zie. :Y)


    Zo :Y)

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 10:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zo :Y)



    Pfft, die foto is al 3 jaar oud ofseu! D:
    en nu staat mijn hoofd in dit topic, meeeehhhh :'D hahah lol


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)


    Pfft, die foto is al 3 jaar oud ofseu! D:
    en nu staat mijn hoofd in dit topic, meeeehhhh :'D hahah lol
    Het was de duidelijkste die ik zo snel kon vinden, dus niet zeuren. Had je het maar zelf moeten doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.