• Hallo
    Ik heb een probleem :p
    Ik zoek oordopjes waar allebei even veel geluid uit komt en niet al te duur zijn xd
    Bijv op het werk luister ik met een collega altijd muziek in de pauze en die oordopjes van een telefoon zijn ingesteld voor een telefoon maar als je dan muziek gaat luisteren hoort de een de bass bijvoorbeeld niet
    Snap je een beetje wat ik bedoel?
    Graag tips of waar je die kan kopen


    Edit;
    Het gaat meer om samen muziek luisteren dat je allebei hetzelfde hoort like de een hoort alleen gitaar en de ander alleen bass
    Liefst geen in ears of hoe dingen heten ^^

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 23:40 ]


    Love your life

    Ik heb alleen een tip welke je NIET moet kopen, de goedkoopste van de Action. Die van mij waren al overleden voor ik de winkel goed en wel uit was.-.-


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    voor goede oordopjes zou ik wel wat geld overhebben. oorsuizen krijgen van harde muziek is niet fijn en voor kwaliteit moet je iets overhebben

    Koop gewoon een koptelefoon. Oortjes gaan veel te snel kapot en bovendien geeft een koptelefoon veel beter geluid.


    26 - 02 - '16

    Nevermind, ik dacht dat je oordopjes voor gehoorbescherming bedoelde. Helemaal verkeerd gelezen. Ik heb er van Apple en ben er tevreden over. Ze zijn wel 25 EUR, maar je hebt er een jaar garantie op en ze gaan behoorlijk lang mee.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb ze van de xenos voor acht euro. Vier jaar later doen ze het nog steeds terwijl ik ze elke dag gebruik. Het zijn van die inear


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dulce schreef:
    Ik heb alleen een tip welke je NIET moet kopen, de goedkoopste van de Action. Die van mij waren al overleden voor ik de winkel goed en wel uit was.-.-


    Dit. Ik reis elke dag met de bus en loop ook nog lange stukken met de hond, waardoor ik dus erg veel gebruik maak van oortjes. Helaas neemt mijn moeder allen die van de Action mee, dus om de drie weken moet ik om nieuwe oortjes bedelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik weet niet hoe het heet maar er zijn van die dingetjes die je in het gaatje waar je normaal je oordopjes indoet en dan kan je er twee indoen. Die zijn niet zo duur


    het leven is mooi!! xx

    Dat waar secretKey het over heeft: die kan je al voor 80 cent bij de action kopen!


    The night is dark and full of terrors.

    Fonseca schreef:
    Media Markt


    When things are at their worst, keep on going, this means they can only get better from here.

    je hebt ook splitters. dan kan je twee setten oortjes er in pluggen dus je hebt even veel geluid.


    Love knows no limits.

    Stormborn schreef:
    Dat waar secretKey het over heeft: die kan je al voor 80 cent bij de action kopen!

    Die zou ik niet aanraden. Ook die van de HEMA niet trouwens. Momenteel gebruik ik die van de kruidvat (phillips?), deze zijn wel goed en ik doe er een hele tijd al mee.
    Even een mt, dit is interresant om te lezen :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oortjes van Sony zijn goed. Ik heb ze voor 13 euro bij de MediaMarkt gekocht, en ze doen al een jaar dienst.


    I dress to kill, but tastefully

    Daar heb je nou een grote zus voor die je dat koopt voor surprise x)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik heb ooit op de zwarte markt van die neppe iPod oortjes voor 3 euro op de zwarte markt. En die dingen zijn zo geweldig. Ze hebben precies dezelfde klank als de echte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bedoel je dit?



    Volgens mij bij Saturn en Media Markt hebben ze ze.
    Je hoort beiden hetzelfde, ik heb hem hier liggen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.