• Ja ja, nummer veertien. één van mijn grotere projecten en is nog in volle gang. Heb nog twee sessies te gaan om in te laten kleuren. Pistool krijgt grijze tinten en de tekst (I am bulletproof) en rozen worden ingekleurd. De laatste tattoo die ik hier heb laten zien was mijn tiende, dus vond het wel weer eens tijd worden om wat te delen ^^

    Jullie nog plannen en/of tattoo's die jullie willen showen?


    Edit van 03-04-2014:



    Vandaag heb ik de tweede sessie gehad. Deze duurde ongeveer 3,5 uur waarbij de rozen zijn ingekleurd en de tekst. De laatste sessie is in juni, en dan wordt hij helemaal afgemaakt ^^

    Edit van 14-09-2014:



    Momenteel is hij helemaal klaar, hier en daar nog een paar kleine plekjes bijwerken/goed invullen, maar dit is het eindresultaat en ik ben er superblij mee^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:17 ]

    Wauw, jouw tattoos zijn echt prachtig :o Ik vind ook de plek van nummer veertien heel mooi gekozen, hij past perfect op je been.
    Zelf wil ik nog ooit (wanneer ik er geld voor heb/het nog steeds wil) een best grote draak laten tatoeëren, op mijn zij en deels op mijn rug, omdat ik een fantasy-gek ben en een draak ook gewoon fantastisch als tattoo is. Ik zou ook Fear cuts deeper than swords op mijn linkerpols willen hebben met een blauwe winterroos, een referentie aan A Song of Ice and Fire (zo'n fan ben ik, best erg eigenlijk) en omdat ik het een heel sterke zin is. Probleem met dit tweede idee is dus of ik geen idee heb of ik het later nog wat vind, omdat fanheid nu eenmaal afzwakt. Op dit moment heb ik er sowieso geen geld voor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ivyrise schreef:
    Ik vind hem mooi (:
    Ik hoef geen tattoo, mede doordat ik als de dood ben voor naalden en ik het idee dat het permanent is niet fijn vind, al vind ik tattoo's vaak wel gaaf.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Die kleine vind ik vet zeg! Deze nieuwe overigens ook.

    Tats zijn overigens niet mijn ding. Vind de ontwerpen vaak heel cool en inspirerend, maar ik werk ze dan uit op papier ipv op mijn huid XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ontzettend mooi!


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ontzettend mooi!


    En damn, wat groot...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    oh wauuw awesome! vind vooral ook dat roer een mooie (; !

    wou dat ik het geld ervoor had !


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Wow, hele mooie tattoo. Ik vind hem echt heel mooi.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 11:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Die ziet er gaaf uit!!
    Wat voor tattoos heb je nog meer? Nu ben ik benieuwd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu ben ik wel benieuwd naar je 13 andere.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Nu ben ik wel benieuwd naar je 13 andere.


    yeah precies dit :p kan je ze niet allemaal in 1 topic zetten ;D?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sorry, ik vind tatoeages echt afschuwelijk. Als ontwerp is het mooi, maar op iemands huid zetten is weer iets heel anders. Als jij er maar blij mee bent. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou nooit een tatoeage willen. Maar ik vind het dan wel weer mooi als ze een betekenis hebben, zoals de jouwe.
    Vind het zonde als mensen maar gewoon wat op zich laten kladderen, zoals een doodskop, omdat het "stoer" is. Later krijg je er spijt van.. Met betekenis vind ik het mooi, zoals ik al zei. Maar zelf zou ik het nooit willen. Ik teken wel gewoon op papier :Y).

    (vind die met dat stuurwiel supergaaf <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Die is echt heel mooi en super gaaf! Post je het eindresultaat later? Ben heel erg nieuwsgierig c: xx

    Ik heb het nniet zo op tattoos maar ik zit nu al een poosje ted enken om een tattoo te gaan nemen over een paar jaar op mijn linkerboven arm. Het is de plek waar ik mij sneed/snijd, het. Gaat nu al een poos goed dus ik denk dat ik iets alse en vogeltje, of iets met believe of strong erin wil doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw! ik heb ofcourse een aantal ideeën in mijn hoofd voor een aantal tattoo's maar ik laat me niet volledige onder tatoeëren, das niks voor mij.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."