• Ja ja, nummer veertien. één van mijn grotere projecten en is nog in volle gang. Heb nog twee sessies te gaan om in te laten kleuren. Pistool krijgt grijze tinten en de tekst (I am bulletproof) en rozen worden ingekleurd. De laatste tattoo die ik hier heb laten zien was mijn tiende, dus vond het wel weer eens tijd worden om wat te delen ^^

    Jullie nog plannen en/of tattoo's die jullie willen showen?


    Edit van 03-04-2014:



    Vandaag heb ik de tweede sessie gehad. Deze duurde ongeveer 3,5 uur waarbij de rozen zijn ingekleurd en de tekst. De laatste sessie is in juni, en dan wordt hij helemaal afgemaakt ^^

    Edit van 14-09-2014:



    Momenteel is hij helemaal klaar, hier en daar nog een paar kleine plekjes bijwerken/goed invullen, maar dit is het eindresultaat en ik ben er superblij mee^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:17 ]

    Als ik dit jaar overleef dan ga ik een infinity teken met een anker in verwerkt laten zetten. Zoiets dus:



    Met daaronder de tekst: "Refuse to sink" of "Even crucio hurts less" of "Madness always takes it toll" of "Took the risk, took the fall. Now I know, it was worth it all" of "Live. Live. Live." (ik ben echt slecht in beslissingen maken)
    Het is een verwijzing naar het feit dat niets me naar beneden kan trekken; noch mijn ziekte, noch mijn 'ptss'/depressie/wat je het ook wilt noemen. Nouja, als ik het al overleef. Iets waar mijn dokters heel uiteenlopende maar uitgesproken meningen over hebben.

    Later wil ik ook nog iets met een roos als verwijzing naar 'Beauty and the beast' omdat dat mijn favoriete sprookje ooit is en iets groots op mijn schouder op de littekens daar te verbergen. Waarschijnlijk een wolf of iets in die trant.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wauw, die vind ik echt prachtig!
    Ugh, ik wil ook zo graag een tatoeage, alleen ik heb zoveel ideeën dat ik niet weet welke eerst. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil graag een pootafdrukje van een kat als tatoeage.


    26 - 02 - '16

    Hij is heel mooi en past ook gewoon helemaal bij je ^^
    Ik wil er ook nog één, maar gezien ik het huis uit gegooid word als ik er nu een neem, wacht nog maar even x'D ik wil er sowieso nog even mee wachten. Maar ik verwacht wel dat als ik er één neem, jij mijn handje vast komt houden!(cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Erg mooi! Zou het zelf niet aandurven, al lijken dit soort tattoo's me altijd wel leuk:



    You are beautiful, you are love.

    Eerlijk gezegd houd niet zo van (grotere) tattoos - een klein symbooltje vind ik nog redelijk mooi, maar grote tatoeages vind ik maar niks. Maar het is natuurlijk geweldig dat je er blij mee bent en het ontwerp vind ik wel heel erg mooi. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 16:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Barnabas schreef:
    Sorry, ik vind tatoeages echt afschuwelijk. Als ontwerp is het mooi, maar op iemands huid zetten is weer iets heel anders. Als jij er maar blij mee bent. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    (...)

    De binnenkant van je bovenarm is ook wel een goede plek, daar had ik nog niet aan gedacht. Het is ook meer iets voor mezelf dan voor anderen.
    Ik heb enkel het probleem dat ik van mezelf erg smal gebouwd ben en niet al te groot ben, waardoor de oppervlakken waarop hij kan en groot genoeg zal zijn nogal beperkt worden.


    Hmm ja, dat is inderdaad erg lastig en zit je toch aan andere plekken vast, maar in principe moet er wel wat op te vinden zijn. Maar wil je de tekst ook zelf kunnen zien of, net zoals de vleugels op je rug, is weten dat hij er zit genoeg?

    Thenn schreef:
    Wauw, jouw tattoos zijn echt prachtig :o Ik vind ook de plek van nummer veertien heel mooi gekozen, hij past perfect op je been.
    Zelf wil ik nog ooit (wanneer ik er geld voor heb/het nog steeds wil) een best grote draak laten tatoeëren, op mijn zij en deels op mijn rug, omdat ik een fantasy-gek ben en een draak ook gewoon fantastisch als tattoo is. Ik zou ook Fear cuts deeper than swords op mijn linkerpols willen hebben met een blauwe winterroos, een referentie aan A Song of Ice and Fire (zo'n fan ben ik, best erg eigenlijk) en omdat ik het een heel sterke zin is. Probleem met dit tweede idee is dus of ik geen idee heb of ik het later nog wat vind, omdat fanheid nu eenmaal afzwakt. Op dit moment heb ik er sowieso geen geld voor.


    Dank, hij is ook ontworpen voor op mijn been en hier en daar wat aangepast (groter gemaakt, rozen verplaatst, tekst heeft op vier verschillende plaatsen gezeten voor het goed was).
    Fan zijn is nooit erg, Ik heb een tekst op mijn arm staan dat uit een lied komt, maar het heeft voor mij een hele andere lading dan men zou zeggen als je het lied hoort. Zolang het iets is wat voor jou veel betekenis heeft en het heeft een goede herinnering, why not? ^^

    Hashirama schreef:
    Die kleine vind ik vet zeg! Deze nieuwe overigens ook.

    Tats zijn overigens niet mijn ding. Vind de ontwerpen vaak heel cool en inspirerend, maar ik werk ze dan uit op papier ipv op mijn huid XD.


    Ghehe, de meeste vinden de kleintjes het leukst, mede omdat ze heel simpel zijn ^^
    Ben benieuwd naar wat je zoal hebt ontworpen!

    IrishNialler schreef:
    Ik heb het nniet zo op tattoos maar ik zit nu al een poosje ted enken om een tattoo te gaan nemen over een paar jaar op mijn linkerboven arm. Het is de plek waar ik mij sneed/snijd, het. Gaat nu al een poos goed dus ik denk dat ik iets alse en vogeltje, of iets met believe of strong erin wil doen


    Je hebt nog even om erover na te denken, ze zijn wel makkelijk om littekens weg te werken maar het is blijvend.

    Tolstoy schreef:
    Als ik dit jaar overleef dan ga ik een infinity teken met een anker in verwerkt laten zetten. Zoiets dus:



    Met daaronder de tekst: "Refuse to sink" of "Even crucio hurts less" of "Madness always takes it toll" of "Took the risk, took the fall. Now I know, it was worth it all" of "Live. Live. Live." (ik ben echt slecht in beslissingen maken)
    Het is een verwijzing naar het feit dat niets me naar beneden kan trekken; noch mijn ziekte, noch mijn 'ptss'/depressie/wat je het ook wilt noemen. Nouja, als ik het al overleef. Iets waar mijn dokters heel uiteenlopende maar uitgesproken meningen over hebben.

    Later wil ik ook nog iets met een roos als verwijzing naar 'Beauty and the beast' omdat dat mijn favoriete sprookje ooit is en iets groots op mijn schouder op de littekens daar te verbergen. Waarschijnlijk een wolf of iets in die trant.


    nou ja, je zou moeten kijken of je een korte of lange tekst wil. Took the rist, took the fall. Now I know it was worth it all is op zich een hele lange tekst voor onder dat teken, tenzij je hem vrij groot wil hebben, terwijl je andere tekstjes maar drie of vier woordjes hebben. Zou daar wel even goed naar kijken. Even praktisch gezegd dan.
    De roos is dan wel weer leuk gevonden als verwijzing naar disney, en is ook altijd heel mooi. Heb zelf ook nog rozen op mijn ribben, maar die hebben een hele andere betekenis.
    PTSS en depressie vallen ook onder ziektes. ken het helaas maar al te goed, zit er ook voor in behandeling momenteel. Veel sterkte daarmee, het komt vast goed! ^^

    Ik vind een tattoo nooit mooi, dus ik heb er ook geen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Chocolata schreef:
    Eerlijk gezegd houd niet zo van (grotere) tattoos - een klein symbooltje vind ik nog redelijk mooi, maar grote tatoeages vind ik maar niks. Maar het is natuurlijk geweldig dat je er blij mee bent en het ontwerp vind ik wel heel erg mooi. (:


    :)

    Nice nice.
    En ja, ik wil heel graag een tattoo. Maar moet eerst nog een ontwerp hebben en hij gaat wss tegen de 700 euro kosten. Of trouwens.. Hoeveel kostte die van jou ong?
    Want ja.. Ik wil een grote en met kleur.

    Ik wil btw een tijger op me rug óf arm. Want mijn achternaam betekent tijger blabla.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 17:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    CrueIIa schreef:
    Wauw, die vind ik echt prachtig!
    Ugh, ik wil ook zo graag een tatoeage, alleen ik heb zoveel ideeën dat ik niet weet welke eerst. :'D


    Hahaha, dat ken ik maar al te goed. Ik had/heb zelf ook een lijstje en ben ze maar gewoon willekeurig gaan laten zetten. Inmiddels heb ik er nog maar een paar die ik wil hebben, weet nu gelukkig wel in welke volgorde, en na die laatste ben ik er ook echt klaar mee (en sowieso niet echt donders veel ruimte over).

    Yoda schreef:
    Hij is heel mooi en past ook gewoon helemaal bij je ^^
    Ik wil er ook nog één, maar gezien ik het huis uit gegooid word als ik er nu een neem, wacht nog maar even x'D ik wil er sowieso nog even mee wachten. Maar ik verwacht wel dat als ik er één neem, jij mijn handje vast komt houden!(cat)


    Kans zit er dik in dat ik dan ook nog wel wat laat doen xD dus ik kom graag je handje vasthouden ^^

    Kaa schreef:
    Die ziet er gaaf uit!!
    Wat voor tattoos heb je nog meer? Nu ben ik benieuwd. (:

    Nami schreef:
    Nu ben ik wel benieuwd naar je 13 andere.

    Yasuo schreef:
    (...)

    yeah precies dit :p kan je ze niet allemaal in 1 topic zetten ;D?


    Komt eraan ^^

    Rivaille schreef:
    Nice nice.
    En ja, ik wil heel graag een tattoo. Maar moet eerst nog een ontwerp hebben en hij gaat wss tegen de 700 euro kosten. Of trouwens.. Hoeveel kostte die van jou ong?
    Want ja.. Ik wil een grote en met kleur.

    Ik wil btw een tijger op me rug óf arm. Want mijn achternaam betekent tijger blabla.


    700-1000 euro is een redelijk normale prijs. Die van mij ligt lager omdat ik kind aan huis ben en zij praktisch mijn tweede familie zijn. Hierdoor betaal ik minder dan 'de normale' klant. Het hangt er ook vanaf bij welke zaak je hem wil laten zetten en in welke stad.

    Remington schreef:
    (...)

    700-1000 euro is een redelijk normale prijs. Die van mij ligt lager omdat ik kind aan huis ben en zij praktisch mijn tweede familie zijn. Hierdoor betaal ik minder dan 'de normale' klant. Het hangt er ook vanaf bij welke zaak je hem wil laten zetten en in welke stad.
    Lucky you dan. Ik kan misschien ook nog ergens korting krijgen, maar weet ook niet hoeveel. Duur wordt het wel, haha.

    Oh well, eindelijk iemand die ook van grote tattoo's houdt. Ben die kleine infinity tekentjes op iedereen's pols een beetje zat :x Smaken verschillen.


    I live for the applause, you will die for it.

    De, día de los muertos Tattoo is prachtig. Ik vind die rozen en hoe haar gezicht is gemaakt echt zo mooi.
    Ik mag zodra ik 16 ben van mijn ouders een tattoo zetten omdat ze weten wat ik heb doorgemaakt en ze hebben het ontwerp van de mijne al goedgekeurd.
    Ik ga hem laten zetten op mijn onderarm met 2 pijlen gekruist waardoor 4 vakjes komen. Dan komt er in 1 vakje een paar Mickey Mouse oren te staan, Dan in een ander vakje een soort ballonnen hartje, Dan in nog een ander een -papieren- vliegtuigje en dan in de het laatste vakje waarschijnlijk het tekentje van een band waarvan ik fan ben.
    Dit is echt een betekenis tattoo voor mij. De redenen van de plaatjes zijn echt best wel verschillend. Disney was een van de weinige dingen die mij toen ik klein was een echt kind liet voelen. Het ballonnen hartje staat voor mijn oudere zus en mijn jongere broertje, dat van het papieren vliegtuigje ben ik nog niet zeker van of ik hem papier zet maar ik wil zeker een vliegtuig er in. het staat voor mijn passie van reizen. En het logo van die band komt doordat ze mij nu al 2 jaar helpen met hun muziek dat ik mij weer blij kan voelen. Even van de wereld af kan zijn waardoor vrij ben. En de pijlen staan voor het raken van mijn dromen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial