• Ja ja, nummer veertien. één van mijn grotere projecten en is nog in volle gang. Heb nog twee sessies te gaan om in te laten kleuren. Pistool krijgt grijze tinten en de tekst (I am bulletproof) en rozen worden ingekleurd. De laatste tattoo die ik hier heb laten zien was mijn tiende, dus vond het wel weer eens tijd worden om wat te delen ^^

    Jullie nog plannen en/of tattoo's die jullie willen showen?


    Edit van 03-04-2014:



    Vandaag heb ik de tweede sessie gehad. Deze duurde ongeveer 3,5 uur waarbij de rozen zijn ingekleurd en de tekst. De laatste sessie is in juni, en dan wordt hij helemaal afgemaakt ^^

    Edit van 14-09-2014:



    Momenteel is hij helemaal klaar, hier en daar nog een paar kleine plekjes bijwerken/goed invullen, maar dit is het eindresultaat en ik ben er superblij mee^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 20:17 ]

    Yayde schreef:
    Wauw,echt mooi, al zou ik zelf nooit zo'n grote durven nemen. :'D
    Ik heb één tattoo. Het is een maan en staat voor creativiteit en magie.

    Hoe je hem van "dichtbij" ziet:



    Hoe je hem van "veraf" ziet:



    Hij is erg leuk, ook al is het een kleintje.
    Ik vind die tweede foto geniaal, ook al heeft het niets met de tattoo te maken xD

    Remington schreef:
    (...)

    Hij is erg leuk, ook al is het een kleintje.
    Ik vind die tweede foto geniaal, ook al heeft het niets met de tattoo te maken xD


    Haha, dank. :'D
    Jouw tattoo's zijn ook echt heel mooi (en volgens mij ook best pijnlijk om te laten zetten, haha). ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb altijd van tattoo's gehouden en die van jou zijn echt zooo mooi! Ik vind vooral de rozen en de quote heel mooi, aangezien ik een voorstander ben van tattoo's met een betekenis (: al vind ik het bloemetje achter je oor ook echt goed gedaan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien




    Mijn tiende tattoo, waar ik op 10-10-2012 aan ben begonnen. Dit is nog zo'n tattoo waar meerdere betekenissen aan zitten, wederom mijn liefde voor Japan. Daarnaast is het sterrenbeeld van mijn moeder vissen en zijn kersenbloesems één van mijn lievelingsbloemen. Deze is in drie sessies van drie uur gezet, wat een redelijke tijd is voor een tattoo van dat formaat.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:05 ]

    Yayde schreef:
    (...)

    Haha, dank. :'D
    Jouw tattoo's zijn ook echt heel mooi (en volgens mij ook best pijnlijk om te laten zetten, haha). ^.^


    Sommige plekken zijn inderdaad niet aan te raden. Mensen zeggen dat het op het bot het zeerste doet, maar bij mij is het dus op de plekken waar het meeste vet en vlees zit xD dus onder mijn ribben en bovenbenen zijn voor mij op zich best pijnlijk geweest, maar nu ze er echt al een tijd zitten kan ik me nog amper voor de geest halen hoeveel pijn het heeft gedaan. Er staat me nog wel bij dat ik op mijn ribben ergens een plek heb waarvan ik gewoon in de lach schoot tijdens het tatoeëren, maar dat was ook niet helemaal normaal x)

    Chip schreef:
    Ik heb altijd van tattoo's gehouden en die van jou zijn echt zooo mooi! Ik vind vooral de rozen en de quote heel mooi, aangezien ik een voorstander ben van tattoo's met een betekenis (: al vind ik het bloemetje achter je oor ook echt goed gedaan.


    Ghehe, dank (: in principe zijn ze allemaal wel terug te halen naar een bepaalde tijd. Ik weet ook alle data nog van iedere tattoo die ik heb laten zetten xD
    Om die kleine achter mijn oor heb ik de grootste ruzie met mijn moeder gehad toen ik thuis kwam en hem liet zien xD

    Remington schreef:
    (...)

    Ghehe, dank (: in principe zijn ze allemaal wel terug te halen naar een bepaalde tijd. Ik weet ook alle data nog van iedere tattoo die ik heb laten zetten xD
    Om die kleine achter mijn oor heb ik de grootste ruzie met mijn moeder gehad toen ik thuis kwam en hem liet zien xD


    Haha, da's ook weer een betekenis dan :'D
    Vind het trouwens ook echt awesome dat je je lichaam als 'boek' gebruikt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Remington schreef:
    (...)

    Dank. Moet zelf nog altijd moeite doen om het nuchter te vertellen. Mede omdat dit 'verhaaltje' pas maanden na het zetten van de tattoo is gekomen. Eerst waren het rozen, en bij het ophalen van herinneringen viel het me pas op hoe eng de vergelijking met de tattoo was geworden. Onbewust heb ik hem perfect laten maken voor die mensen en de situatie.
    Ergens wel leuk dat je onrechtstreeks daar voor gegaan bent en opeens de betekenis je duidelijk werd. Je hebt echt wel grote tats zeg. Heb je wel nog plaats op je lichaam? Hihi. Het lijkt me ergens zo beangstigend om me zo vol te tatoeëren. Zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik denk er al een tijdje over na om iets op mijn pols te zetten. Ik draag ook veel prulletjes rond mijn arm en heb ook vaak lange mouwen aan dus voor deftige zaken zou het nog niet zo erg zijn, maar ik ben ergens ook bang voor het permanente gedeelte. Dit klinkt misschien raar, maar door al je tattoo's te zien, lijkt het alsof ik een stukje van je heb leren kijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chip schreef:
    (...)

    Haha, da's ook weer een betekenis dan :'D
    Vind het trouwens ook echt awesome dat je je lichaam als 'boek' gebruikt (:


    Ghehe, dagboeken schrijven zijn nooit mijn ding geweest (:

    Nami schreef:
    (...)Ergens wel leuk dat je onrechtstreeks daar voor gegaan bent en opeens de betekenis je duidelijk werd. Je hebt echt wel grote tats zeg. Heb je wel nog plaats op je lichaam? Hihi. Het lijkt me ergens zo beangstigend om me zo vol te tatoeëren. Zou ook helemaal niks voor mij zijn, maar ik denk er al een tijdje over na om iets op mijn pols te zetten. Ik draag ook veel prulletjes rond mijn arm en heb ook vaak lange mouwen aan dus voor deftige zaken zou het nog niet zo erg zijn, maar ik ben ergens ook bang voor het permanente gedeelte. Dit klinkt misschien raar, maar door al je tattoo's te zien, lijkt het alsof ik een stukje van je heb leren kijk.


    Ik heb nog plaats ja haha. Mijn hele linkerbeen blijft verder leeg afgezien van dat pistool. Aan de rechterkant heb ik dus één op mijn kuit en op mijn bovenbeen, rest blijft ook leeg. Rechterarm heb ik alleen aan de binnenkant die tekst, komt nog een kleintje op mijn rechterpols, voor de rest blijft mijn arm ook leeg, handen blijven leeg. Linkerarm heb ik een kleine op mijn pols, komt nog een tekst aan de binnenkant van mijn bovenarm (dus mijn armen gaan ook spiegelen, op dezelfde plekken tattoo's) en mijn rug, billen, gezicht, en keel en zo zijn ook leeg. Dus op zich gaat het. En als ik mijn haar los heb en lange broeken en truien zie je eigenlijk helemaal niet dat ik 'apart' ben (:

    In principe hebben jullie op Q nu veel meer van mij geleerd dan de meeste mensen. Over sommige tattoos weten familieleden nog niet eens wat de werkelijke betekenis is. En permanent, tja.. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet/kan zeggen. Ik ben met 'al mijn tattoos' en piercings niet anders dan anderen, ik ben geen monster of een crimineel. Ik doe niet aan drugs, hell ik rook en drink niet eens. xD Maar ja, ik weet het niet.. Voor mij zijn het de herinneringen. En de dingen die ik heb gedaan, de mensen die ik heb leren kennen, de vrienden die ik heb gemaakt. Mijn moeder is vorige week per toeval voor het eerst mee geweest naar mijn tweede familie, en ze had niet door wat het voor mij betekende dat ze dat ein-de-lijk had gedaan. En toch de reactie daarna 'Ja, het zijn hele aardige mensen, ik begrijp wel waarom je er zo vaak naartoe gaat'. En ik zit er niet eens alleen om tattoos of piercings te nemen. Het is ook gewoon een plek voor mij om even te aarden. Kop koffie drinken, praatje maken, lol trappen en dan weer terug naar 'de echte wereld'.

    Voor mij zijn het meer 'beeldende' herinneringen. Als ik naar mijn pols denk, denk ik weer aan geld inzamelen voor het goede doel, ergens in afrika 10 moeders kunnen helpen met veilig bevallen, gewoon iets goeds hebben gedaan en zelf een blijvende herinnering daaraan hebben. En ja, ik zal er over 50 a 60 jaar niet meer uit zien, maar ik ben wel iemand die nog steeds wat te vertellen heeft als ik aangehouden wordt op straat en uitleg ga geven over mijn oude tattoos. Na een tijdje ben je zo gewend dat ze er zitten dat je ze niet eens meer ziet als iets anders, want het is gewoon een deel van jou als persoon.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:21 ]

    Nu lijkt dat raar dat je als oud vrouwtje tattoos hebt, maar tegen dat wij oud zijn, gaat dat de normaalste zaak van de wereld zijn denk. Ik weet niet. Ergens wil ik wel eentje en het heeft ook zeker betekenis, maar het permanente schrikt me ergens af. Geen idee waarom, want ik wil het nu toch al bijna een jaar uiteindelijk. Grappig niet. Normaal ging ik ook op Graspop een temporary laten zetten zodat ik het wat kon uittesten, maar wegens omstandigheden is dat er niet van gekomen en ik heb eigenlijk ook totaal geen idee of je dat ergens kan laten doen eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Nu lijkt dat raar dat je als oud vrouwtje tattoos hebt, maar tegen dat wij oud zijn, gaat dat de normaalste zaak van de wereld zijn denk. Ik weet niet. Ergens wil ik wel eentje en het heeft ook zeker betekenis, maar het permanente schrikt me ergens af. Geen idee waarom, want ik wil het nu toch al bijna een jaar uiteindelijk. Grappig niet. Normaal ging ik ook op Graspop een temporary laten zetten zodat ik het wat kon uittesten, maar wegens omstandigheden is dat er niet van gekomen en ik heb eigenlijk ook totaal geen idee of je dat ergens kan laten doen eigenlijk.


    Het kan op vrij veel plekken. Maar ik zou het gewoon uit laten testen met henna of iets dergelijks voor een paar weken. Tijdelijke tattoos die een paar jaar horen te blijven, blijven of veel langer dan 'gezegd' is, of blijven gedeeltelijk omdat de inkt verkeerd in het lichaam gezet kan worden, iets te diep en je zit er meteen aan vast.

    Henna is gewoon verf, dus als je een paar keer opnieuw zou laten kleuren, dat je er een paar maanden naar kijkt, lijkt mij de beste oplossing.

    Tatoeages is kunst op je lichaam, dus ik weet wel zeker dat ik er heel wat ga nemen. Haha, al zal mijn moeder daar niet blij mee zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Remington schreef:
    (...)

    Het kan op vrij veel plekken. Maar ik zou het gewoon uit laten testen met henna of iets dergelijks voor een paar weken. Tijdelijke tattoos die een paar jaar horen te blijven, blijven of veel langer dan 'gezegd' is, of blijven gedeeltelijk omdat de inkt verkeerd in het lichaam gezet kan worden, iets te diep en je zit er meteen aan vast.

    Henna is gewoon verf, dus als je een paar keer opnieuw zou laten kleuren, dat je er een paar maanden naar kijkt, lijkt mij de beste oplossing.
    Ja, dat ben ik van plan, maar ik heb eigenlijk echt geen idee waar je dat zou kunnen laten doen eigenlijk. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dag van de Doden, wat een ontzettend mooie tatoeage is dat! Neemt dat in de praktijk niet heeel veel plek in beslag? Lijkt me dat je weinig meer over hebt, naast je andere dertien tatoeages, haha. Maar ze zijn wel heel mooi! Meestal vind ik tatoeages met kleur niet mooi, maar vooral de vrouw van de Dodendag vind ik heel mooi. Ben je van plan om meer te zetten?

    Tatoeages lijken me heel mooi, maar ik zou er zelf nooit zoveel nemen. Voor mij en mijn lichaam vind ik dat iets te veel van het goede. Ik ben zelf ook niet zo'n kleurrijk persoon, dus als je dan zo'n regenboogkleurige tatoeage onder je rokje uit ziet schieten... Dat is niks voor mij, haha. Ik zou ook nooit depressie- of herinnering geassocieerde tatoeages zetten. Die tijd is over en ik hoef dat niet elke keer te zien als ik in de spiegel kijk. Ik vind het fijn als ik het ergens aan vast kan knopen, maar niet aan een ingrijpende gebeurtenis of zo. Als ik wat laat zetten, is het waarschijnlijk 'taiteilijan' of 'kuolema tekee taiteilijan' als een soort van verwijzing naar de dingen die ik doe en de dingen die ik vast wil houden, en niet wat me aan mijn beperkingen herinnert. Maar daar beslis ik over een jaar of drie wel over, haha.


    Searching heavens for another earth

    Wow, die zijn wel erg groot en ook veel tattoos! Persoonlijk vind ik dat echt too much, maar ik kan me ook voorstellen dat er wel mensen zijn die het mooi vinden (: De ontwerpen zijn in ieder geval wel mooi! (:

    Ik wil ook graag een tattoo, op mijn linkerheup (plaats waar je heupbotje zit), en dan naar beneden lopend. Niet echt een standaardplaats, en het gaat waarschijnlijk wel echt pijn doen, maar ik vind het mooi omdat het echt een privéplaats is en het voor mij ook niet hoeft dat iedereen mijn tattoo ziet. Waarschijnlijk wil ik dan witte orchideeën doen (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom