• Onlangs las ik op internet dat meer dan 50000 Amerikanen Bieber het land uit willen hebben omdat hij gevaar is voor de jeugd en de samenleving en door zijn drugs gebruik. Ze willen ook zijn groene kaart afpakken.
    De tekst in de petitie luid als volg: "We willen graag dat de gevaarlijke, roekeloze, vernietigende en drugs gebruikende Justin Bieber wordt uitgezet en dat zijn green card wordt afgepakt.

    Als dit voor 22 februari op 100000 handtekeningen komt moet de overheid er verplicht op reageren. 6

    zie hier het aantal wat ze tot nu toe hebben.
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

    zie hier het artikel.
    http://www.wtf.nl/spotlight/17674/ruim-50000-man-wil-van-bieber-af.html

    Ik vind het helemaal niet gek dat die Amerikanen zo denken.


    26 - 02 - '16

    Bieber is arrogant ja, maar dit vind ik overdreven.
    Die jongen heeft hulp nodig. En hulp is niet dat je een jongen met problemen het land uit zet.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 12:52 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh ja en als hij toch het land wordt uitgezet: Laat hem alsjeblieft niet naar Nederland komen.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Oh ja en als hij toch het land wordt uitgezet: Laat hem alsjeblieft niet naar Nederland komen.

    Of naar Curacao (cat) Maar dat lijkt me wel onlogisch xp


    -

    Hm, beetje bijzonder. Verder heb ik er niet echt een mening over.


    Tijd voor koffie.

    Belachelijk. Ze zeiken om Justin Bieber, terwijl er volgens mij wel ergere dingen zijn in hun land waar ze zich druk over kunnen maken. :')
    Als ze 'm zo verschrikkelijk vinden voor hun kinderen, pak dan lekker hun telefoon/computer/televisie af. Beetje kansloos.


    To infinity and beyond •

    Ik hoop dat Justin hierdoor gaat inzien dat zijn gedrag écht niet door de beugel kan, maar hem het land uitzetten lijkt me nou ook geen optie. Er zijn genoeg jongeren die dezelfde dingen flikken. Hij heeft gewoon hulp nodig, of een goede celstraf.


    Your make-up is terrible

    Burglar schreef:
    Hm, beetje bijzonder. Verder heb ik er niet echt een mening over.


    Firm believer of all that is magic

    ik vind het een beetje overdreven om hem het land uit te zetten. I mean, er zijn gozers die hetzelfde doen en níét het land uit worden gezet. Het enige verschil tussen Bieber en die gasten, is dat Bieber beroemd is.
    Laat hem gewoon eventjes een celstraf uitzitten of laat hem zijn problemen bespreken (als ie die heeft) met zo'n vertrouwenspersoon en laat hem gewoon goed in de gaten gehouden worden. Hem het land uitzetten is nutteloos. Ik betwijfel of hij daar iets van leren zal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, ik dacht dat Biebs in Canada woonde. Silly me.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik dacht dat Biebs in Canada woonde. Silly me.


    Haha, dat dacht ik eigenlijk ook. Volgens was 'ie daar inmiddels ook al niet meer welkom, of zeg ik dat nou verkeerd?


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik vind het helemaal niet gek dat die Amerikanen zo denken.


    they come, they go

    Tja, ik heb er niet echt een mening over. Je kunt hem wel het land uitzetten, maar ik betwijfel of dat zin heeft. Die jongen heeft hulp nodig.

    Gaat'ie gewoon ergens anders onrust stoken en guess what? Hun kinderen zullen het toch nog horen. Iets met; social media. Bende idioten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat Justin hierdoor gaat inzien dat zijn gedrag écht niet door de beugel kan, maar hem het land uitzetten lijkt me nou ook geen optie. Er zijn genoeg jongeren die dezelfde dingen flikken. Hij heeft gewoon hulp nodig, of een goede celstraf.


    Some people are art and do art at the same time