• Onlangs las ik op internet dat meer dan 50000 Amerikanen Bieber het land uit willen hebben omdat hij gevaar is voor de jeugd en de samenleving en door zijn drugs gebruik. Ze willen ook zijn groene kaart afpakken.
    De tekst in de petitie luid als volg: "We willen graag dat de gevaarlijke, roekeloze, vernietigende en drugs gebruikende Justin Bieber wordt uitgezet en dat zijn green card wordt afgepakt.

    Als dit voor 22 februari op 100000 handtekeningen komt moet de overheid er verplicht op reageren. 6

    zie hier het aantal wat ze tot nu toe hebben.
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

    zie hier het artikel.
    http://www.wtf.nl/spotlight/17674/ruim-50000-man-wil-van-bieber-af.html

    Hashirama schreef:


    Haha, genius. Maar yes. Bull dit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er voorstander van dat ze Justin Bieber niet beter behandelen omdat hij nu net een beroemdheid is, maar om hem nu ook meteen het land uit te zetten? Mensen lijken zich dit te kunnen permitteren omdat hij nu net een beroemdheid is, maar volgens mij zijn er meerdere jongeren die ook net zoals hem hulp nodig hebben en die zetten ze ook niet zomaar uit het land. Ze zouden hem beter hulp verschaffen ipv hem uit het land te sturen. Daarmee gaat hij echt niet stoppen met zo te gedragen.


    Take me to wonderland

    Dat niemand hem nog in zijn slaap vermoord heeft zeg, damn. Zoveel mensen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NCIS schreef:
    (...)
    Waarom zou dat krom zijn? Ik vind dat ze gelijk heeft.
    OT: Ik dacht dat hij in Canada woonde....

    Eh, the fack? Ik bedoelde inderdaad wat Chocolata had gezegd.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Hahaha, ik moet hier wel ergens om lachen, hoor. Ik ben ook geen voorstander van dit jochie, maar om er nou een petitie voor te tekenen...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hashirama schreef:


    Ik haat het zo als mensen foto's van me plaatsen.
    OT; Falende actie, lol. Alsof Bieber zich daar ook maar iets van aantrekt. :') Best leuk bedoeld en alles, maar zo'n petitie wordt natuurlijk nooit écht serieus genomen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat Justin hierdoor gaat inzien dat zijn gedrag écht niet door de beugel kan, maar hem het land uitzetten lijkt me nou ook geen optie. Er zijn genoeg jongeren die dezelfde dingen flikken. Hij heeft gewoon hulp nodig, of een goede celstraf.

    Kaa schreef:
    ik vind het een beetje overdreven om hem het land uit te zetten. I mean, er zijn gozers die hetzelfde doen en níét het land uit worden gezet. Het enige verschil tussen Bieber en die gasten, is dat Bieber beroemd is.
    Laat hem gewoon eventjes een celstraf uitzitten of laat hem zijn problemen bespreken (als ie die heeft) met zo'n vertrouwenspersoon en laat hem gewoon goed in de gaten gehouden worden. Hem het land uitzetten is nutteloos. Ik betwijfel of hij daar iets van leren zal.


    Hier ben ik het vooral mee eens.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 11:00 ]


    Tijd voor koffie.

    Ze hebben de 100000 handtekeningen gehaald nu moet de overheid reageren, maar men denk dat de handtekeningen niet genoeg zijn aangezien ze als goed is iemand pas weg kunnen sturen uit hun land als ze zwaar misdrijf pleegt.

    http://www.wtf.nl/spotlight/17721/100000-handtekeningen-tegen-bieber.html

    Oh my god. You've got to be shittin' me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk niet dat het bepaald veel nut heeft om Bieber het land uit te zetten.. Andere Amerikanen zullen dit soort dingen net zo goed flikken of zelfs erger en dat kan dan wel door de beugel?


    .

    BurningFlame schreef:
    Ik denk niet dat het bepaald veel nut heeft om Bieber het land uit te zetten.. Andere Amerikanen zullen dit soort dingen net zo goed flikken of zelfs erger en dat kan dan wel door de beugel?


    Naja Amerikanen hebben denk nu ook iets van hij is geen Amerikaan en kunnen hem daarom land uit proberen te krijgen. Mensen die in Amerika geboren zijn kunnen het land niet worden uitgezet. Ik vind wel belachelijk bedoel dit los niks op.

    Kwam net op tv derover? The fuck.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ze hebben er 100.000, hoezee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    Ze hebben er 100.000, hoezee.


    Ja klopt gewoon erg dat die mensen zich hierom druk maken, hij moet hulp krijgen. Maar als zoveel mensen hem haten dat vind niet wonder dat die gewoon nog over straat kan lopen daar zonder neer geslagen of wat dan ook te worden.

    dan moeten ze ook iedereen die in Amerika in de gevangenis zit het land uit sturen. ik heb niks met dat joch maar dit vind ik nou weer te ver gaan, het is nou niet zo dat hij een vreselijke misdaad heeft begaan.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul