• Onlangs las ik op internet dat meer dan 50000 Amerikanen Bieber het land uit willen hebben omdat hij gevaar is voor de jeugd en de samenleving en door zijn drugs gebruik. Ze willen ook zijn groene kaart afpakken.
    De tekst in de petitie luid als volg: "We willen graag dat de gevaarlijke, roekeloze, vernietigende en drugs gebruikende Justin Bieber wordt uitgezet en dat zijn green card wordt afgepakt.

    Als dit voor 22 februari op 100000 handtekeningen komt moet de overheid er verplicht op reageren. 6

    zie hier het aantal wat ze tot nu toe hebben.
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

    zie hier het artikel.
    http://www.wtf.nl/spotlight/17674/ruim-50000-man-wil-van-bieber-af.html

    Hebben ze nou echt niets beters te doen dan dat? Ja, ik vind Bieber een vervelend ventje dat dringend eens goed moet worden aangepakt, maar wat heeft dit nou voor zin? Dan gaat-ie wel ergens anders irritant doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    steralures

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik dacht dat Biebs in Canada woonde. Silly me.


    Hij woont in Atlanta als goed is, maar weet niet zeker ben geen belieber

    Celstraf was beter dan borgtocht...
    En als hij naar nederland komt, dat ruim ik hem op...:X

    Ik ben het zat met hem, echt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind overdreven als ze hem land uitzetten, bedoel laat die Amerikanen zich druk maken om bijvoorbeeld met een petitie voor wapen verbod te komen. Bedoel is dat niet wat belangrijker dan Bieber uit land te krijgen. En als die land uit word gezet help toch niks, want dan gaat die in een ander land gewoon weer verder. Hij moet gewoon hulp helpen, maar hij wil het zelf niet inzien.

    Chocolata schreef:
    Hebben ze nou echt niets beters te doen dan dat? Ja, ik vind Bieber een vervelend ventje dat dringend eens goed moet worden aangepakt, maar wat heeft dit nou voor zin? Dan gaat-ie wel ergens anders irritant doen.

    Zoals bij jou thuis (wbw)


    -

    LoveLost schreef:
    Celstraf was beter dan borgtocht...
    En als hij naar nederland komt, dat ruim ik hem op...:X

    Ik ben het zat met hem, echt


    Hij kan nog celstraf krijgen, voor zijn arrestatie word hij nog vervolgd als goed is. Borgtocht is alleen dat die voorlopig vrij is tot de rechtszaak als goed is (zolang ik weet dan ik let er nooit zo op).

    adorepaulien schreef:
    (...)

    Hij kan nog celstraf krijgen, voor zijn arrestatie word hij nog vervolgd als goed is. Borgtocht is alleen dat die voorlopig vrij is tot de rechtszaak als goed is (zolang ik weet dan ik let er nooit zo op).


    Nee, mijn hele Twitter stond er vol mee toen (ben zelf fan, vind 't verschrikkelijk om 'belieber' genoemd te worden). Maar hij heeft alleen een boete, taakstraf en is een half jaar z'n rijbewijs kwijt. Van mij had ie' dat half jaartje in de cel (wat boven z'n hoofd hing), wel gemogen.
    Er zijn wel fans die verstand hebben (:


    To infinity and beyond •

    lnfinity schreef:
    (...)
    Zoals bij jou thuis (wbw)

    Neeeee. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat Justin hierdoor gaat inzien dat zijn gedrag écht niet door de beugel kan, maar hem het land uitzetten lijkt me nou ook geen optie. Er zijn genoeg jongeren die dezelfde dingen flikken. Hij heeft gewoon hulp nodig, of een goede celstraf.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Huf schreef:
    (...)

    Nee, mijn hele Twitter stond er vol mee toen (ben zelf fan, vind 't verschrikkelijk om 'belieber' genoemd te worden). Maar hij heeft alleen een boete, taakstraf en is een half jaar z'n rijbewijs kwijt. Van mij had ie' dat half jaartje in de cel (wat boven z'n hoofd hing), wel gemogen.
    Er zijn wel fans die verstand hebben (:


    Oh serieus? Een boete van 2500 euro is voor hem een lachertje. Weet je ook wat voor taakstraf want hopen dat die er iets van leert daarvan dan maar ben bang van niet.

    (goed dat er nog fans zijn die er verstand van hebben en hem niet steunen met dit gedrag)

    adorepaulien schreef:
    (...)

    Hij kan nog celstraf krijgen, voor zijn arrestatie word hij nog vervolgd als goed is. Borgtocht is alleen dat die voorlopig vrij is tot de rechtszaak als goed is (zolang ik weet dan ik let er nooit zo op).


    dus het kan het alsnog krijgen?
    :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    adorepaulien schreef:
    (...)

    Oh serieus? Een boete van 2500 euro is voor hem een lachertje. Weet je ook wat voor taakstraf want hopen dat die er iets van leert daarvan dan maar ben bang van niet.

    (goed dat er nog fans zijn die er verstand van hebben en hem niet steunen met dit gedrag)


    Ja precies vond ik dus ook :'), is echt niks voor 'm. Ja ik weet echt niet wat er in godsnaam in z'n hoofd omgaat, hoop dat dit 'm misschien een beetje wakker heeft geschud maar betwijfel het.


    To infinity and beyond •

    LoveLost schreef:
    (...)

    dus het kan het alsnog krijgen?
    :D


    Zie reactie van Huf, kan jammer genoeg niet meer blijkbaar :(

    RapunzeI schreef:
    Ik vind het helemaal niet gek dat die Amerikanen zo denken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.