• Onlangs las ik op internet dat meer dan 50000 Amerikanen Bieber het land uit willen hebben omdat hij gevaar is voor de jeugd en de samenleving en door zijn drugs gebruik. Ze willen ook zijn groene kaart afpakken.
    De tekst in de petitie luid als volg: "We willen graag dat de gevaarlijke, roekeloze, vernietigende en drugs gebruikende Justin Bieber wordt uitgezet en dat zijn green card wordt afgepakt.

    Als dit voor 22 februari op 100000 handtekeningen komt moet de overheid er verplicht op reageren. 6

    zie hier het aantal wat ze tot nu toe hebben.
    https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

    zie hier het artikel.
    http://www.wtf.nl/spotlight/17674/ruim-50000-man-wil-van-bieber-af.html

    Huf schreef:
    (...)

    Ja precies vond ik dus ook :'), is echt niks voor 'm. Ja ik weet echt niet wat er in godsnaam in z'n hoofd omgaat, hoop dat dit 'm misschien een beetje wakker heeft geschud maar betwijfel het.


    Ik ben zelf geen fan van hem, maar vind ze muziek wel leuk. Alleen vroeger had ik nog wel respect voor hem maar momenteel hoe die nu doet en wat ik allemaal van hem leest niet meer. Dat die drugs, alcohol, graffiti spuit en ga zo maar door doet oke, maar hij moet gewoon zelfde als andere worden behandeld. Bedoel als ik in Amerika hetzelfde al Bieber deed dan moest ik wel halfjaar zitten dus waarom hij niet? En hij moet wel zijn verantwoording nemen en toegeven aan zichzelf dat hij drugsverslaafd is (weetnie of dat waar is, maar lees het zo vaak) en hulp zoeken. En als die wel wiet wil roken moet die het niet op instagram en weet ik veel wat allemaal zetten.

    Eerlijk gezegd ben ik te trots om überhaupt aandacht te besteden aan Bieber en die petitie te tekenen :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    adorepaulien schreef:
    (...)

    Ik ben zelf geen fan van hem, maar vind ze muziek wel leuk. Alleen vroeger had ik nog wel respect voor hem maar momenteel hoe die nu doet en wat ik allemaal van hem leest niet meer. Dat die drugs, alcohol, graffiti spuit en ga zo maar door doet oke, maar hij moet gewoon zelfde als andere worden behandeld. Bedoel als ik in Amerika hetzelfde al Bieber deed dan moest ik wel halfjaar zitten dus waarom hij niet? En hij moet wel zijn verantwoording nemen en toegeven aan zichzelf dat hij drugsverslaafd is (weetnie of dat waar is, maar lees het zo vaak) en hulp zoeken. En als die wel wiet wil roken moet die het niet op instagram en weet ik veel wat allemaal zetten.


    Nja, aan de andere kant; welke tiener doet zulke dingen niet in bepaalde periodes? Maar ja klopt, er zal wel een hoop geld ingelegd zijn om te zorgen dat hij niet de bak in hoeft. Maar je hebt gelijk hoor, 'beliebers' die beïnvloedbaar en jong zijn kunnen zich laten beïnvloeden door hem.
    Maar goed, is vrij weinig aan te doen.. hopen dat ie' het zelf een keer doorkrijgt waar hij mee bezig is.


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    (...)

    Nja, aan de andere kant; welke tiener doet zulke dingen niet in bepaalde periodes? Maar ja klopt, er zal wel een hoop geld ingelegd zijn om te zorgen dat hij niet de bak in hoeft. Maar je hebt gelijk hoor, 'beliebers' die beïnvloedbaar en jong zijn kunnen zich laten beïnvloeden door hem.
    Maar goed, is vrij weinig aan te doen.. hopen dat ie' het zelf een keer doorkrijgt waar hij mee bezig is.


    Ja daarom, of op ze minst geen foto's met drugs op Internet zetten. Hij blijft een Tiener en iemand die al op jonge leeftijd beroemd is dus altijd met alles wat hij doet commentaar kreeg wat normale kinderen op die leeftijd niet krijgen. Hopen op het beste dat die weer de goeie kant op gaat.

    Serieus? Ik haat de gozer, maar dit is wel heel erg krom.

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat Justin hierdoor gaat inzien dat zijn gedrag écht niet door de beugel kan, maar hem het land uitzetten lijkt me nou ook geen optie. Er zijn genoeg jongeren die dezelfde dingen flikken. Hij heeft gewoon hulp nodig, of een goede celstraf.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Serieus? Ik haat de gozer, maar dit is wel heel erg krom.

    (...)


    Waarom zou dat krom zijn? Ik vind dat ze gelijk heeft.

    OT: Ik dacht dat hij in Canada woonde....

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Waarom zou dat krom zijn? Ik vind dat ze gelijk heeft.

    OT: Ik dacht dat hij in Canada woonde....

    Ik denk dat ze bedoelt dat ze die petitie-actie heel erg krom vindt, en daarna Nikki quoot om te tonen dat ze het daar dus mee eens is.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    RapunzeI schreef:
    Oh ja en als hij toch het land wordt uitgezet: Laat hem alsjeblieft niet naar Nederland komen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik er geen account voor hoefde te maken, tekende ik het.
    Gewoon omdat het leuk is om Bieber te kutten als het door gaat.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar ze schieten er niks mee op, denk ik. Waarschijnlijk wil Canada hem niet heel graag terug. En ze overdrijven wel, hij heeft een voorbeeldfunctie en hij doet domme dingen, maar aan de andere kant iedereen heeft een paar hersenen en het is niet zijn schuld als mensen die niet gebruiken. Daarnaast hebben de meeste beliebers vast wel ouders/verzorgers die volwassen zijn en die hun kunnen tegen houden als ze rare dingen willen gaan doen.

    Hij mag van mij wel een tijdje de cel in want als ik het zo lees gaat het van kwaad naar erger.


    Physics is awesome

    Echt dat je een hekel aan hem hebt okay, maar dit gaat veel te ver.
    Er zijn zoveel mensen die veel en veel ergere dingen hebben gedaan, dat ze zich daar eens mee bezig gaan houden.
    Sorry maar ik vind dit behoorlijk triest/zielig.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 18:01 ]

    Pfoe, Justin Bieber is niet de leukste nee - maar ik geloof dat dit meer is omdat mensen gewoon een hekel aan hem hebben sinds baby. Hij is natuurlijk heel verkeerd bezig en ik keur zijn gedrag op geen enkele manier goed maar het land uit zetten? Bizar dit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Burglar schreef:
    Hm, beetje bijzonder. Verder heb ik er niet echt een mening over.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze moeten nog maar 28745 handtekeningen, maar ik geloof dat ze dit meer doen om hem er ook mee te pesten. Bedoel dit gaat wel ver land uit zetten hij heeft nog niet echt super erge dingen gedaan, het is niet zo dat die moorden pleegt ofzo en ik hoop gewoon dat die in Amerika blijft.