• Ancore goes Mairimis!

    Mairimis is de vervoeging van het Ierse werkwoord mair (= to live [exist]) en betekent "let's live". Ik koos voor Iers, omdat ik dat nog steeds een schitterende taal vind en het ooit nog een keer wil leren. Na lang zoeken (en heel lang twijfelen), toch voor dit Ierse woord gegaan en ik ben er blij mee ^^

    Let's live!

    Iemand anders die nog vandaag een knoop heeft doorgehakt?


    From these ashes, I will rise

    Awesome!


    26 - 02 - '16

    I love it!
    Maar dat wist je al, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een mooie betekenis. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O, leuke username! Iers is ook een mooie taal (:
    Ik heb vandaag definitief besloten dat ik geen Franse, maar een Engelse vertaler word.


    Take risks and conquer your fears.

    Square schreef:
    Wat een mooie betekenis. ^^


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    RapunzeI schreef:
    Awesome!


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Square schreef:
    Wat een mooie betekenis. ^^


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mooie username en mooie betekenis. En wat leuk dat je voor een Iers woord/vervoeging van een werkwoord hebt gekozen.


    Physics is awesome

    Nice :3


    Some people are art and do art at the same time

    Bedankt allemaal (:


    From these ashes, I will rise

    Wauw mooie betekenis en leuke username.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Gaaf, ik heb vandaag besloten dat het toch slimmer is dat ik deze week nog thuis blijf zodat ik goed kan uitzieken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Gaaf, ik heb vandaag besloten dat het toch slimmer is dat ik deze week nog thuis blijf zodat ik goed kan uitzieken

    Dat is inderdaad een goede keuze. Anders blijf je maar ziekig en daar wordt het allemaal ook niet beter van.


    From these ashes, I will rise

    Wat een prachtige username, Suuz! (;

    Ik heb vandaag een vriendschap verbroken. Dat klinkt niet zo leuk, maar ik ben heel blij dat ik die beslissing heb genomen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb de knoop doorgehakt om voorlopig geen vriendje te nemen en gelukkig te zijn met wat ik heb.


    26 - 02 - '16