• Ancore goes Mairimis!

    Mairimis is de vervoeging van het Ierse werkwoord mair (= to live [exist]) en betekent "let's live". Ik koos voor Iers, omdat ik dat nog steeds een schitterende taal vind en het ooit nog een keer wil leren. Na lang zoeken (en heel lang twijfelen), toch voor dit Ierse woord gegaan en ik ben er blij mee ^^

    Let's live!

    Iemand anders die nog vandaag een knoop heeft doorgehakt?


    From these ashes, I will rise

    Mooie username.

    Ik heb vandaag een knoop doorgehakt door aan mijn mentor te vertellen dat ik me niet fijn voel in de klas


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maestum schreef:
    Nice :3


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ik had echt nog geen idee dat jij het was, Suuz (:
    Wel een hele mooie naam!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    Wat een mooie betekenis. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    TaurieI schreef:
    Ik had echt nog geen idee dat jij het was, Suuz (:
    Wel een hele mooie naam!

    Haha, wel een goed idee dan dat ik het even aankondigde ^^

    Thank you guys!


    From these ashes, I will rise

    Wow die is leuk :]

    Ik heb vandaag de knoop doorgehakt om toch Lawless te nemen als username. Dat wou ik eerst niet doen omdat ik al een username had gehad die te maken had met Lawless - de film. Maaaaar toen besloot ik dat ik toch Lawless kon pakken maar dan met het idee dat ik hem niet neem omdat ik die film goed vond maar omdat ik Lawless gewoon leuk vind. (nuja, eigenlijk wou ik super graag Limitless, maar die is bezet, dus dit leunt er best tegenaan)


    effort never betrays you