• Hè,
    voor carnaval zijn wij op zoek naar Elvis pruiken. Het is voor een grote loopgroep.
    wehebben hier in de buurt Veel winkel s bezocht.. Maar die hadden er geen.
    Een jullie zijn altijd zo handig met dit soort sites, dus hopelijk met dit ook.

    Is er niet iemand die een site kent of een winkel in de buurt van Enschede, waar je dit soort pruikenn kun kopen (voor niet zo heel veel. )

    Alvast bedankt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik zou niet weten waar je ze anders kan halen dan in een (carnavals)winkel. Misschien kun je ze online kopen? Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Geen idee, ik woon zelf in Hengelo en daar hebben ze wel een soort van fopshop ofzoiets, heel veel carnavals kleding en kostuums maar geen idee als ze daar een Elvis pruik hebben denk het niet eigenlijk. En anders gewoon via internet?

    Geer van der veer koop ik altijd mijn carnavalskleding. Deze zit niet in Enschede, maar je kunt volgens mij wel online bestellen (al weet ik niet wat de verzendkosten zijn).
    Ik heb er wel nog nooit iets besteld.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 23:34 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Geer van der veer koop ik altijd mijn carnavalskleding. Deze zit niet in Enschede, maar je kunt volgens mij wel online bestellen (al weet ik niet wat de verzendkosten zijn).
    Ik heb er wel nog nooit iets besteld.

    4 euro, staat met grote letters op de pagina haha.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ze hebben een elvispruik op de site Geer van der Veer. - Kijk bij pruiken.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    4 euro, staat met grote letters op de pagina haha.

    Ik heb blijkbaar niet goed op de site gekeken, maar ik ken de winkel. Give me a break, het is half 12 (:


    Take risks and conquer your fears.