• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Nog vier uurtjes... Nog vier kleine mini-uurtjes. Dit overleef ik wel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    It really feels like you've "replaced" me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


    everything, in time

    Eigenlijk vind ik de mod-melding nogal tegenstrijdig met de rest van het eerste bericht'. Ik mag wel zeggen dat mijn ijsje niet lekker is, maar niet dat mijn koekjes op zijn. Dat is in mijn ogen toch wel van hetzelfde, hoge, kwetsende niveau. Dat moest me ook echt even van het hart. (cat)


    everything, in time

    Alright,- .
    Vandaag laat ik quizlet aan de kant liggen en ga ik heel goed leren voor verloskunde & scheikunde en mijn huiswerk voor dier en Engels doen xp

    Al ben ik bang dat ik dit met mijn concentratie level niet lang ga volhouden(cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Jeez, en bedankt. I'd like to see you try.

    Dit wordt een eeeeeenzame dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    And.. back. Nice. Meteen door naar de huisarts. Fack, had gehoopt dat ik meteen mn bed weer in kon rollen. Goodnight.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als je me niet mag, zeg dat dan gewoon in plaats van me dood te zwijgen en te negeren.


    26 - 02 - '16

    Awkward speech is awkward. Ik heb geen hekel aan Kristen Stewart, maar dat stukje van de film is gewoon slecht.

    Probeer ik ook eens een keer aardig te doen, krijg ik niet eens een reactie. Dat was dus mooi de laatste keer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Happy year of the horse! c:



    __
    I think I've hit the floor,
    I Can't remember anything anymore..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lethe schreef:
    Dit wordt een eeeeeenzame dag.


    Ik ken het gevoel maar al te goed :c
    Ik ga maar eens een dagje zondigen en van mezelf proberen te houden.


    26 - 02 - '16

    Oeps...

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Ik ken het gevoel maar al te goed :c
    Ik ga maar eens een dagje zondigen en van mezelf proberen te houden.


    Yup. De vriendinnen uit mijn klas zijn allemaal naar open dag van de universiteit, dus ik zit nogal loner de hele tijd :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered