• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Omfg al 4 v/d 5 tentamens gehaald. Ik ben super blij!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hier heb ik dus echt Geen. Zin. In.


    I dress to kill, but tastefully

    GTRHYJUIUYHTGFCDSFGTRYHJUYHTGRE.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kom oooop. Nog 6 bladzijdes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cell Block Tango is zo géniaal.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een leuk, old-fashioned complimentje maakt toch geheel je dag ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    Een leuk, old-fashioned complimentje maakt toch geheel je dag ^-^


    :)

    ZO. Die grafsamenvatting is af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    God dammit, meid. Het is niet omdat je zogezegd een "stalker" hebt die helemaal niks verkeerd doet als je het mij vraagt, dat je moet zeggen dat je depressief bent. Don't be such a dramaqueen en wees niet zo egoïstisch. Urg.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 18:25 ]


    kindness is never a burden.

    Damn feels. Ik kan op het moment ook echt op commando huilen. Ergens is het triest dat ik zoveel kan huilen om niet-bestaande personen.

    Negeer me niet.(cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik zoveel woorden, maar spreek ze niet uit. Totaal geen sociaal typetje. Ben liever in de boeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vanavond al 100-dagen vieren. Verkleed zijn en dronken worden, just love it.


    Take me to wonderland

    Omfg, doe is niet zo moeilijk echt gezeik ook altijd weer, luister nou gewoon een keer, in plaats van conclusies trekken.

    Geef me alsjeblieft gewoon een teken? Ik wil gewoon weten of het je iets kan schelen!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...