• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Net thuis
    Terug van aangifte bij het politie bureau
    Overvallen en bedreigd met vuurwapen, nu geen telefoon meer maar godzijdank ik leef nog
    Ik besef echt nog niet wat is gebeurd
    holy shit.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hé, ik voel me eigenlijk best wel goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil zó graag weer 'ns winkelen, maar ik moet herkansing leren, naar die open dag gaan en oppassen en mama kan al helemaal niet meer mee winkelen daardoor. Zou ik morgenmiddag in mijn eentje gaan? Twijfels, twijfels.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 23:01 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Net thuis
    Terug van aangifte bij het politie bureau
    Overvallen en bedreigd met vuurwapen, nu geen telefoon meer maar godzijdank ik leef nog
    Ik besef echt nog niet wat is gebeurd
    holy shit.

    What the fuck. Ya serious?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Vandaag haat ik wiskunde.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hielenlikker.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    My god, omdat je het ergens niet mee eens bent ga je maar met kanker naar me schelden, en fuck off tegen me zeggen. Bewijst ook wel weer hoe jij bent. En jij snapt niet waarom ik het uitgemaakt had? Ik gaf je weer een kans dude, en dan maak je er een potje van, mag je ook gewoon weggaan.

    Ik zou willen... ):

    Ik heb hooooofdpijn.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hier gaan we weer. *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik durf nu niet eens meer naar school, verdomme. Ik kan wel huilen.


    :)

    Waarom sta ik altijd twintig minuten nadat mijn wekker is gegaan pas op? Zo kan ik toch nooit ontbijten.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yeuy. Altijd leuk om zo vroeg op te staan om vervolgens met je zusje bloed te gaan prikken. Ugh, not. I want my bed D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet wel mee naar al je clubs, maar als ze me naar het ziekenhuis voeren en ik vraag of je meegaat, dan gaat dat niet. Thanks. Zie meteen hoeveel jullie met me inzitten. Het was zelf een random persoon die de ambulance had gebeld.


    Take me to wonderland

    Doesn't take alot to get alot of us to talk this way


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'