• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Btw, iemand die zin heeft om met Yoru te komen 'praten'? Gezien ze niet veel praat...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Btw, iemand die zin heeft om met Yoru te komen 'praten'? Gezien ze niet veel praat...


    Ik kan wel, ik stuur morgenmiddag een bericht.
    (En ja, ik weet dat ik daar nog ben, maar ik ga dan weg uit de kamer dat jullie het goed begrijpen)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ik kan wel, ik stuur morgenmiddag een bericht.
    (En ja, ik weet dat ik daar nog ben, maar ik ga dan weg uit de kamer dat jullie het goed begrijpen)


    Okay (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haai


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    hello ^

    Thalin schreef:
    - Aangezien Lethe en TheDarkKing niet reageren doe ik het maar (: -



    Ik was van plan vandaag nog te reageren, maar nvm.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Ik was van plan vandaag nog te reageren, maar nvm.


    Dat had je toch alsnog kunnen doen? Ik had op zich wel kunnen wachten, maar dan had DreamerN niet verder gekund..

    Ik wil heel graag iets posten, maar wacht nog op een reactie van CrazyGirlxx.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zal het proberen Yoda, maar ik ben heel druk met een nieuw topic waar elke seconde een berichtje in mijn inbox wordt gespamd.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zal vandaag maar eens een post maken voor Neva. Sorry dat het zolang duurde Saar


    Happy Birthday my Potter!

    Is niet erg ^^, ik had het redelijk druk deze week en ben zelf niet veel op Q geweest imv ziek zijn en gewoon geen zin hebben ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ik kan wel, ik stuur morgenmiddag een bericht.
    (En ja, ik weet dat ik daar nog ben, maar ik ga dan weg uit de kamer dat jullie het goed begrijpen)


    Wanneer zou je een bericht ivm Yoru kunnen sturen? Ze kan nu eigenlijk helemaal niks doen...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    (...)

    Wanneer zou je een bericht ivm Yoru kunnen sturen? Ze kan nu eigenlijk helemaal niks doen...


    Ga beginnen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik zal het proberen Yoda, maar ik ben heel druk met een nieuw topic waar elke seconde een berichtje in mijn inbox wordt gespamd.


    Ik snap ook wel dat je niet alle tijd van de wereld hebt, daar niet van (: Het is alleen ondertussen een week geleden en ik vind het gewoon jammer, gezien ik echt enthousiast ben over deze rpg. Dus tja. Zie maar wanneer je kunt posten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik post morgenochtend weer wat denk ik (:

    hmm.. ik denk dat ik toch nog maar even wacht tot DreamerN heeft gereageerd.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 12:37 ]