• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lethe schreef:
    (...)

    België en Nederland hebben een ander schoolsysteem en waarschijnlijk ook andere lesmethodes. Dat kan je niet zomaar vergelijken.


    +Het enige onderzoek dat ik kon vinden heeft uitgewezen dat Nederlanders een grotere woordenschat hebben dat Belgen en dat dit verschil pas bij mensen met een +- 40 jaar ontstaat. Oftewel, ik vraag mij af of er wel zo'n groot verschil zit tussen het Nederlands van Belgen en van Nederlanders. Wel las ik ergens dat Belgen de woorden meer uitspreken zoals ze geschreven worden, waardoor correct spellen beter gaat. Dit was echter geen echt onderzoek.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 14:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk niet dat ik bij die Belgen hoor die echt goed zijn in Nederlands ;') En klopt 100% Belg en West-Vlaming , ik woon erg dicht bij de grens van Wallonië en Frankrijk ;3 En voor mij is het best goed als je Ryan stuurt ^^ ik stuur Sam anders wel naar het plein ofzo


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Ik denk niet dat ik bij die Belgen hoor die echt goed zijn in Nederlands ;') En klopt 100% Belg en West-Vlaming , ik woon erg dicht bij de grens van Wallonië en Frankrijk ;3 En voor mij is het best goed als je Ryan stuurt ^^ ik stuur Sam anders wel naar het plein ofzo


    Lol, jij doet het in procenten, ik doe het altijd in breuken.
    Nou ik ben 3/4 Rotterdams en 1/4 Brabants(Noord) en misschien deels Duits, maar dan van een verre afstamming.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Lol, jij doet het in procenten, ik doe het altijd in breuken.
    Nou ik ben 3/4 Rotterdams en 1/4 Brabants(Noord) en misschien deels Duits, maar dan van een verre afstamming.


    Ik ben deels Nederlands, Duits en Indisch.:')

    Is goed, Saar.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ik ben deels Nederlands, Duits en Indisch.:')

    Is goed, Saar.^^


    Lol, die combi zie ik(soort van) niet vaak.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Lol, die combi zie ik(soort van) niet vaak.


    Ghehe, I know. Maar de moeder van mijn vader is van Duitse afkomst en mijn opa was van Nederlandse. Mijn opa aan mijn moeders kant, die heb ik nooit gekend en mijn moeder ook niet, maar die kwam uit Indië. Alleen is mijn Duits crappy en kan ik geen woord Indisch.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ghehe, I know. Maar de moeder van mijn vader is van Duitse afkomst en mijn opa was van Nederlandse. Mijn opa aan mijn moeders kant, die heb ik nooit gekend en mijn moeder ook niet, maar die kwam uit Indië. Alleen is mijn Duits crappy en kan ik geen woord Indisch.:')


    Bale voor je.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Bale voor je.


    Nou ja, ik bedoel dat ik mijn moeder wel ken. Maar dat mijn moeder haar vader ook niet heeft gekend.:') En tja, ik kan die opa niet missen als ik hem niet eens ken.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Nou ja, ik bedoel dat ik mijn moeder wel ken. Maar dat mijn moeder haar vader ook niet heeft gekend.:') En tja, ik kan die opa niet missen als ik hem niet eens ken.:Y)


    Oké.
    Maar ik heb mijn oma ook nooit gekend alleen zegt mijn vader wel dat ze heel lief was. (Gestorven aan kanker, mijn oma dan)
    Maar haar moeder(van mijn oma) was daarin tegen heel gemeen, ze kwam niet eens naar mijn oma's crematie.
    Maar dat oude mens is nu ook dood.(mijn overgrootmoeder bedoel ik dan wel)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Is er trouwens iemand (van Brighton) die al vrienden met Calypso wil zijn van een eerder jaar? Hoeft niet perse hoor :Y)

    En dudes, zal ik het helemaal lekker maken? Mijn overgrootmoeder was een zigeuner en mijn overgrootvader een Duitser 8D En ik ken driekwart van mijn echte familie niet, net zo min als dat zij mij kennen :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    En ik ben honderd procent Nederlands, voor zover ik weet. Alhoewel, er zit vast wel een Duitser tussen mijn voorouders.

    Yoda schreef:
    Is er trouwens iemand (van Brighton) die al vrienden met Calypso wil zijn van een eerder jaar? Hoeft niet perse hoor :Y)

    En dudes, zal ik het helemaal lekker maken? Mijn overgrootmoeder was een zigeuner en mijn overgrootvader een Duitser 8D En ik ken driekwart van mijn echte familie niet, net zo min als dat zij mij kennen :W


    Maxwell wilt wel.

    En trouwens mijn opa van mijn opa (vaders kant) Als ik het goed heb, was Architect in Indonesie.
    Hij heeft onder andere Scholen, moskee's en bruggen ontworpen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yoda schreef:
    Is er trouwens iemand (van Brighton) die al vrienden met Calypso wil zijn van een eerder jaar? Hoeft niet perse hoor :Y)

    En dudes, zal ik het helemaal lekker maken? Mijn overgrootmoeder was een zigeuner en mijn overgrootvader een Duitser 8D En ik ken driekwart van mijn echte familie niet, net zo min als dat zij mij kennen :W


    Misschien Neva?


    Happy Birthday my Potter!

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Maxwell wilt wel.

    En trouwens mijn opa van mijn opa (vaders kant) Als ik het goed heb, was Architect in Indonesie.
    Hij heeft onder andere Scholen, moskee's en bruggen ontworpen.


    Zal ik eens wat zeggen.
    Mijn opa(vaders kant) was architect die meehielp aan de bouw van de maasvlakte (nummer 1) en gaf bijles aan volgens mij Gymnasium leerlingen in wiskunde.
    Hoe Rotterdams wil je het hebben. ;)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Yoda schreef:
    Is er trouwens iemand (van Brighton) die al vrienden met Calypso wil zijn van een eerder jaar? Hoeft niet perse hoor :Y)

    En dudes, zal ik het helemaal lekker maken? Mijn overgrootmoeder was een zigeuner en mijn overgrootvader een Duitser 8D En ik ken driekwart van mijn echte familie niet, net zo min als dat zij mij kennen :W


    Ryan wil wel. - wbw - :')

    O hahaha, lol'd, dat is lekker.:')

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Oké.
    Maar ik heb mijn oma ook nooit gekend alleen zegt mijn vader wel dat ze heel lief was. (Gestorven aan kanker, mijn oma dan)
    Maar haar moeder(van mijn oma) was daarin tegen heel gemeen, ze kwam niet eens naar mijn oma's crematie.
    Maar dat oude mens is nu ook dood.(mijn overgrootmoeder bedoel ik dan wel)


    Nawh. Haar moeder was dan inderdaad erg gemeen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki