• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Raccoon schreef:
    I'm back :3 heheh hoe was jullie weekend ? :3


    Normal.
    Not realy special.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Raccoon schreef:
    I'm back :3 heheh hoe was jullie weekend ? :3


    Mijn weekend was saai, maar wel prima (:
    Jouw weekend dan?

    Raccoon schreef:
    I'm back :3 heheh hoe was jullie weekend ? :3


    Nah... Ging wel, kon beter. En dat van jou?^^

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Hij loopt ergens door fde grote hal opzoek naar vrienden.


    Is goed. Ik ga nu beginnen met een post.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^^ mijn weekend was echt top :3, ondanks dat ik mijn teen erg gekneusd heb en ik bijna niet op mijn linkervoet kan staan ^^... Maar de frisse lucht en eens bij mijn familie zijn was echt fijn :3 Helaas morgen ochtend weer vroeg naar school :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    ^^ mijn weekend was echt top :3, ondanks dat ik mijn teen erg gekneusd heb en ik bijna niet op mijn linkervoet kan staan ^^... Maar de frisse lucht en eens bij mijn familie zijn was echt fijn :3 Helaas morgen ochtend weer vroeg naar school :c


    Mooi zo.^^ Oeh, dat klinkt nogal pijnlijk. 'K hoop voor je dat het snel over gaat. Vandaag was toch ook alweer school?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    hahahah dank je :3 en ja klopt, ik kon niet naar school vandaag omdat we vandaag rond de middag pas terug thuis waren en ik het echt niet zag zitten om naar school te gaan want tegen dat ik daar was, zou ik al terug naar huis mogen keren. ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    hahahah dank je :3 en ja klopt, ik kon niet naar school vandaag omdat we vandaag rond de middag pas terug thuis waren en ik het echt niet zag zitten om naar school te gaan want tegen dat ik daar was, zou ik al terug naar huis mogen keren. ^^'


    Bofkont. :P
    Ik eigenlijk ook een beetje, leraar was ziek maar we werden niet opgedeeld!
    (Zit op cluster 4 voordat je denkt, WTF)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Raccoon schreef:
    hahahah dank je :3 en ja klopt, ik kon niet naar school vandaag omdat we vandaag rond de middag pas terug thuis waren en ik het echt niet zag zitten om naar school te gaan want tegen dat ik daar was, zou ik al terug naar huis mogen keren. ^^'


    Ahh, lucky you. Ik wou dat ik dat had. :3


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zou iemand het leuk vinden om tegen mijn docent te praten? ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Even een vraagje die niet over de RPG gaat.
    Kan iemand hier een cover voor me maken? Want ik heb er een nodig voor mijn nieuwe verhaal. Anders ga ik er wel een topic voor aanmaken om het te vragen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Even een vraagje die niet over de RPG gaat.
    Kan iemand hier een cover voor me maken? Want ik heb er een nodig voor mijn nieuwe verhaal. Anders ga ik er wel een topic voor aanmaken om het te vragen.


    Ik wel! Niet elke cover lukt even goed, maar ik kan het altijd proberen (:

    Thalin schreef:
    (...)

    Ik wel! Niet elke cover lukt even goed, maar ik kan het altijd proberen (:


    Thank you very much, dat zou me echt heel erg helpen.:') Ik zal zo even de plaatjes posten die ik er graag in zou hebben.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Thank you very much, dat zou me echt heel erg helpen.:') Ik zal zo even de plaatjes posten die ik er graag in zou hebben.^^


    Alvast graag gedaan! Oké (:

    Thalin schreef:
    (...)

    Alvast graag gedaan! Oké (:


    - Ik zit hier nu echt met een big smile on my face.:') -

    Achtergrond.



    Meisje.



    Jongen.



    De jongen hoeft er niet per se helemaal op, zolang maar wel zijn hoofd enzo.:'D

    En ik zou er graag de tekst: "We used to be lovers" erop willen hebben.

    Thanks.(K)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    - Ik zit hier nu echt met een big smile on my face.:') -

    Achtergrond.



    Meisje.



    Jongen.



    De jongen hoeft er niet per se helemaal op, zolang maar wel zijn hoofd enzo.:'D

    En ik zou er graag de tekst: "We used to be lovers" erop willen hebben.

    Thanks.(K)


    Ik ga meteen bezig! (: Ik hoop dat ik 'm vanavond nog af krijg.