• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Beginpost

    Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)


    Your make-up is terrible

    Yay (:

    En ik stuitte een keer perongeluk op de boeken en hoe het daar in elkaar zat, dus nieuwsgierig als ik was ging ik verder neuzen.

    Maar ik denk dus dat ze dat plot wél aanhouden, min of meer iig, want Marlene zegt steeds van niet :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Beginpost

    Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)


    Dankjewel Nikki! (K)


    -

    BastiIIe schreef:
    Yay (:

    En ik stuitte een keer perongeluk op de boeken en hoe het daar in elkaar zat, dus nieuwsgierig als ik was ging ik verder neuzen.
    Maar ik denk dus dat ze dat plot wél aanhouden, min of meer iig, want Marlene zegt steeds van niet :l

    Pff, ik weet niet waarom mensen Marlene vertrouwen. Wie weet is zij wel A xp. Hahah, dat is het waarschijnlijk niet. Maar even he? Toen met Toby gaven ze zoveel intervieuws in de vorm van 'A' en hebben later gezegd dat het allemaal vals waren, dus waarom zullen we haar deze keer wel vertrouwen? En de show zelf geeft ook zoveel hints weg dat de writers zelf op den duur ook confused zijn omdat ze zoveel vragen maken en er zo weinig tijd over blijft om antwoord op alles te geven

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 19:03 ]


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Pff, ik weet niet waarom mensen Marlene vertrouwen. Wie weet is zij wel A xp. Hahah, dat is het waarschijnlijk niet. Maar even he? Toen met Toby gaven ze zoveel intervieuws in de vorm van 'A' en hebben later gezegd dat het allemaal vals waren, dus waarom zullen we haar deze keer wel vertrouwen?


    Echt? Ik kijk nooit interviews, zoek alleen allerlei theorieën op internet :Y) Maar ik laat me wel verrassen, zolang het goed is hoor je mij niet klagen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou er niet van versteld staan als de schrijvers zélf nog niet weten wie A is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm, echt iedereen hoort er opeens bij.

    Idk, haaha. Maar het is zoo spannend.


    Let's grow together as this world falls apart.

    Milah schreef:
    Ik zou er niet van versteld staan als de schrijvers zélf nog niet weten wie A is.


    HAHAHA. Dat is een goeie.

    Zal me niets verbazen dat Ezra en Wren samen werken, in Hart & Huntsman hing een Britse vlag.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hmm. Ezra heeft echtwel iets met A te maken, maar is niet big A. Sinds wanneer weet een engels leraar hoe je iemand moet verdoven en een gaatvje moet vullen? okey A kan alles, maar tochEn dat van mona en Mike kan écht niet, wat zielig voor Aria.
    Trouwens, vertrouwen jullie die Jesse? Ik niet helemaal. Of hij is ook een bad guy of hij gaa verliefd worden op aria :S


    Music is life :)

    Quina schreef:
    hmm. Ezra heeft echtwel iets met A te maken, maar is niet big A. Sinds wanneer weet een engels leraar hoe je iemand moet verdoven en een gaatvje moet vullen? okey A kan alles, maar tochEn dat van mona en Mike kan écht niet, wat zielig voor Aria.
    Trouwens, vertrouwen jullie die Jesse? Ik niet helemaal. Of hij is ook een bad guy of hij gaa verliefd worden op aria :S


    A kan inderdaad alles, vraag me af hoe ze dat gaan verklaren. Trouwens, ik zag Spencers pa een keer diezelfde whisky (is het geloof ik) drinken als dat A altijd deed. Die man vertrouw ik ook altijd nog niet.
    En die Jesse/Jessie vind ik ook maar vreemd hoor, maar dat is misschien door de manier waarop hij praat en denkt, dat vind ik allemaal zo zweverig en staat me niet zo aan :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hhaha, dit is zo slecht dat het grappig is.


    -

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Echt? Ik kijk nooit interviews, zoek alleen allerlei theorieën op internet :Y) Maar ik laat me wel verrassen, zolang het goed is hoor je mij niet klagen.

    Hhaha, mij hoor je wel klagen omdat we in rondjes blijven draaien xp

    Milah schreef:
    Ik zou er niet van versteld staan als de schrijvers zélf nog niet weten wie A is.

    Dat is een ffeit denk ik.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 19:13 ]


    -

    lnfinity schreef:
    Hhaha, dit is zo slecht dat het grappig is.


    Hahaha, love it! <3 Ik heb dan ook weel een haat/liefde relatie met PLL.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics :'D

    Mijn topics!


    We'll still love each other, forever and always. <3