• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Hahaha, love it! <3 Ik heb dan ook weel een haat/liefde relatie met PLL.

    Het einde van de tweede gedeelte is gewoonweg hilarisch. Alsof ze pll zitten te mokken xD


    -

    BastiIIe schreef:
    (...)

    A kan inderdaad alles, vraag me af hoe ze dat gaan verklaren. Trouwens, ik zag Spencers pa een keer diezelfde whisky (is het geloof ik) drinken als dat A altijd deed. Die man vertrouw ik ook altijd nog niet.
    En die Jesse/Jessie vind ik ook maar vreemd hoor, maar dat is misschien door de manier waarop hij praat en denkt, dat vind ik allemaal zo zweverig en staat me niet zo aan :')


    Best wel makkelijk, want er is denk ik gewoon een A-team, dus dan kan je wel snel veel dingen ;D

    Wat ik trouwens net bedacht, misschien chanteert "Big A" Ezra wel en doet hij daarom die dingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien zit Sean ook wel in het A-team. :'D Degene die Hanna verdoofde moest er wel iets van weten en hij zou naar huis komen.


    Your make-up is terrible

    Lol, ik bedenk me nu pas weer wie Sean is ;D Ik snapte al niet waarom die vrouw dat zei... Hij is toch Hanna's ex?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Misschien zit Sean ook wel in het A-team. :'D Degene die Hanna verdoofde moest er wel iets van weten en hij zou naar huis komen.

    Ooh, dat zal pas uit het niets zijn. Maar hij heeft toch geen motieven om dat allemaal te doen?


    -

    Milah -> Starkey (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Net de nieuwste aflevering gezien.

    Ezra moet haast wel onderdeel zijn van het A-team. Zeker gezien de reactie toen hij Spencer tegen kwam in dat café en meteen z'n bestelling wilde cancelen etc. Ben benieuwd wat Spencer met die info gaat doen en of ze het Aria gaat vertellen. Die Jessy/Jessie? vind ik maar vreemd. Hij komt mij iets té vriendelijk over en dan ook nog eens Mike en Mona koppelen, why? Soms krijg ik serieus hoofdpijn van deze serie, pff.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vanavond PLL *O* Eigenlijk kan ik hem pas morgen bekijken, maar bon.


    -

    Oooeh, ik kwam er net achter dat we nu bij ep 18 zijn en nummertje 22 is de season finale!! Whoe, nu 18 kijken <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat een badass muziek!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh no.

    Nu is Ali voorgoed in het midden van ergens weg. Wat betekend dat behalve A, de rest haar niet meer kan vinden. En ik ben nu confused bij die laatste scene. Betekend het dat Wren echt A is of dat Ezra Wren's papieren in handen heeft?


    -

    Omg... Ik had gelijk toen ik dacht dat het Wrens cabin was. Ik weet zeker dat Wren en Ezra samenwerken en nu weet ik ook zeker dat hij wel A is of iets in die richting.


    Your make-up is terrible

    Maar Wren is al die tijd al uit beeld? En bah, ik vind Shana heel irritant en Aria heeft denk ik poep in haar ogen. Ze staat niet zo sterk meer in haar schoenen als in het begin van de serie, dat is wel spijtig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha omfg wat?
    PLL in zwart/wit, hahaha om mijn hemel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.