• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.



    Oude topics:
    1
    2

    Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]


    -

    Ik had echt nog hoop dat Ezra A niet was, maar na de laatste aflevering.. met die tv-schermen in zijn cabin en al. Nu kùnnen ze niet eens meer zeggen dat hij er niets mee te maken heeft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zou ik mogen joinen? Ik ben éindelijk bij, ben nu bezig met de aflevering van gisteren (: Dus ik kan hier eindelijk in kijken


    Miep

    Herrera schreef:
    Oh no.

    Nu is Ali voorgoed in het midden van ergens weg. Wat betekend dat behalve A, de rest haar niet meer kan vinden. En ik ben nu confused bij die laatste scene. Betekend het dat Wren echt A is of dat Ezra Wren's papieren in handen heeft?


    Dit las ik net over de volgende ep:
    Amanda Mayfield I saw on an interview that it turns black and white and apparently is all in Spencers head. She takes too many pills and loses her reality and wakes up to this....
    Vind ik leuk · Beantwoorden · 158 · 11 uur geleden

    Kwale Ufuoma You've got a point,the end of the previous episode shows A or (ezra) with pharmaceutical prescription notes...and remember Ezra took spencer's file.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dafuq?

    sowieso dat Ezra gewoon een creep is, maar niet A. Hij was de hele tijd aan het stalken, no way dat hij bij Shana was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    Dafuq?

    sowieso dat Ezra gewoon een creep is, maar niet A. Hij was de hele tijd aan het stalken, no way dat hij bij Shana was.


    Omdat er iemand voor hem werkt (misschien Cece?) Omdat iemand ook foto's gemaakt heeft die Ezra op zijn computer opende.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat er iemand voor hem werkt (misschien Cece?) Omdat iemand ook foto's gemaakt heeft die Ezra op zijn computer opende.


    Zijn dat niet gewoon zijn camera's?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Zijn dat niet gewoon zijn camera's?


    Nee, je zag in een stuk iemand met een fotocamera vanuit een auto.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, je zag in een stuk iemand met een fotocamera vanuit een auto.


    Oh ja juist. Was ik vergeten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BastiIIe schreef:
    Hahaha omfg wat?
    PLL in zwart/wit, hahaha om mijn hemel.

    Heb ik net gezien. BAH GEWOONWEG.


    -

    Ugh ik weet niet of ik PLL in zwart wit ga kijken. We leven onderhand al in 2014, de mensen van onze generatie vinden dat niets.

    En de tweeling poster vond ik een theorie dat ze toch de boeken [ongeveer] volgen, en ik vond het ook toevallig dat we iemand Shana en Emily zagen fotograveren en even later zagen we Aria met dezelfde soort fotocamera in Ezra's cabin...

    Oké, dit is een theorie idk of het kan. Kent iemand de film 2 Guns? Daar speelt de een - een marinier die undercover is en de ander een politie agent die undercover is en allebei doen ze dat ze naar drugs zoeken.
    Stel je voor dat Aria toch iets met A te maken heeft, en Ezra idk een creep is of ook iets met A alleen weten ze het niet van elkaar?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    amellywood schreef:
    Ugh ik weet niet of ik PLL in zwart wit ga kijken. We leven onderhand al in 2014, de mensen van onze generatie vinden dat niets.

    En de tweeling poster vond ik een theorie dat ze toch de boeken [ongeveer] volgen, en ik vond het ook toevallig dat we iemand Shana en Emily zagen fotograveren en even later zagen we Aria met dezelfde soort fotocamera in Ezra's cabin...

    Oké, dit is een theorie idk of het kan. Kent iemand de film 2 Guns? Daar speelt de een - een marinier die undercover is en de ander een politie agent die undercover is en allebei doen ze dat ze naar drugs zoeken.
    Stel je voor dat Aria toch iets met A te maken heeft, en Ezra idk een creep is of ook iets met A alleen weten ze het niet van elkaar?


    Ik zou die veralgemening even zo laten, want ik zie dat graag :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zal het echt haten als ze de boeken gaan volgen.


    -

    Ik denk dat het Mona is... dat ze ezra helpt


    Miep

    Mag ik zeggen dat ik nog nooit PLL gezien heb, maar ik wil het wel graag kijken. Heeft iemand toevallig een link voor me?


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Mag ik zeggen dat ik nog nooit PLL gezien heb, maar ik wil het wel graag kijken. Heeft iemand toevallig een link voor me?



    www.projectfree.tv -> tv shows -> pretty little liars intypen -> aflevering zoeken (kijken naar waar de laadtijd snel is, dat is eh, snel)