• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Out of sight.

    You may be out of my sight, but never out of my mind.


    Skye Clearworth woont in Amerika samen met haar vader. Skye's moeder is in 2004 overleden aan een ongeneeslijke ziekte; kanker. De band die ze met haar vader heeft betekent veel voor haar. Skye leidt een perfect leven.
    Tot ze op een dag besluit om samen met haar vader een eind te gaan rijden.
    Skye en haar vader krijgen een verkeersongeluk, waarbij haar vader in coma raakt. Skye ziet haar leven voorbij flitsen. Ze opent haar ogen, maar ziet enkel alleen maar zwart. Skye is blind.


    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 22:12 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hier dan kan je lekker kiezen wat je graag wilt doen/lezen, al denk ik dat mijn One Direction story jou het meest gaat interesseren :D (Dreams come true )
    Klik hier voor mijn profiel en een overzicht van alles :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.


    Stervend verlies

    De relatie tussen Sarah en Damian is perfect. Althans, dat is wat de buitenwereld denkt. Niemand weet dat Sarah en haar vriend vaak ruzie maken. Pas wanneer Sarah dood gevonden wordt in een meertje gaan mensen nadenken. Wat is er gebeurt? En wie is de dader?
    Jason, de oudere broer van Sarah, komt er al snel achter wie zijn zus heeft vermoord, en hij zint op wraak. Jason wil kostte wat het kost dat de moordenaar ondergaat wat zijn zusje is aangedaan, en hij gaat dan ook op zoek naar de persoon die Sarah vermoord heeft. Tijdens zijn zoektocht bedenkt Jason zich dat hij niet alleen de moordenaar om zeep wil helpen, maar dat iedereen die zijn zusje ooit pijn heeft gedaan zal moeten boeten. Jason maakt een lijst van mensen van wie hij weet dat zijn zusje ooit last had, en gaat op jacht.
    Iedereen merkt wel dat Jasons gedrag veranderd is, maar ze denken dat hij rouwt om Sarah. Niemand weet wat er echt aan de hand is.



    * Genre: Thriller
    * Onbekende personen
    * Nederlands geschreven
    * Doet mee aan SOTY 2014
    * Start verhaal: 02-01-14
    * Eind verhaal: -
    * Cover door: Kaa & Vuelie
    * Geschreven door: Kaa

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 15:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    'Wat doe je met mij?'
    'Hoe bedoel je?'
    Ik voel zijn lichaam tegen de mijne drukken.
    Een koude rilling gaat over mijn rug als ik nog een stap naar achter doe.
    Ik sta nu helemaal tegen de muur, ik kan geen kant meer op.
    'Oh...'
    Die irritante grijns die ik zo haat en waar ik zoveel van hou staat alweer op zijn gezicht.
    'Je bedoelt dat ik...'
    Hij laat zijn vinger langs mijn wang glijden.
    'Je gek maak... Als...'
    Zijn vinger glijd heel langzaam naar beneden langs mijn nek.
    'Ik je aanraak,'
    Langs mijn arm.
    'Ik naar je kijk,'
    Mijn rug.
    'Ik tegen je praat,'
    Mijn onderrug.
    'En...'
    Mijn zij.
    'Als ik je kus.'
    Ik tril.
    Over mijn hele lichaam.
    Als hij me loslaat zal ik vallen.

    En hij laat me los.



    KLIK!!!KLIKKLIKKLIKLIKLIKLIKLIKLIK!!!!!!

    When everything falls apart | Niall James Horan.


    Niall Horan, de grootste pestkop van de middelbare school, wordt uitgedaagd door zijn beste vrienden Louis en Zayn. De opdracht houdt in dat Niall de nieuwe leerkracht, mevrouw Virgo, in zijn bed moet krijgen vóór het galabal. Zijn nieuwe docente, de uitdagende, dubbelzinnige maar steeds braaf geklede vrouw, gaat tot zijn verbazing erop in waardoor hij denkt dat het gemakkelijk verdiend is. Samen beleven ze een wilde tijd maar Niall wilt na een tijd stoppen omdat ze steeds meer van hem begint te vragen en elke keer met zwaardere straffen dreigt. Vanaf Niall zegt dat het genoeg is, lapt ze een proces aan zijn been voor seksuele intimidatie. Zijn macht en aantal vrienden daalt per seconde, zal de pestkop eindelijk een toontje lager zingen?

    Alvast bedankt. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 21:58 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Linkje: Klikkerdieklik.



    28 februari 2198
    -
    Zes maanden. De datum op mijn telefoon staart me woedend aan. Woedend. Levenloze dingen hebben geen emotie. Hebben nooit een emotie gehad. Probeer ik mijzelf keer op keer te laten herinneren. Toch had het gevoeld, toen twee maanden geleden de laatste lantarenpaal uitging, alsof het licht bang was geweest en mij in de steek had gelaten. De datum was niet woedend. Het was ik die woedend was. Maar vertel dat aan iemand die al 6 maanden in complete stilte langzaam gek word. Al was het niet de stilte dat het ergste was. Het waren niet de legen straten die me het meeste angst aanjaagden. Het waren de lichamen. De doden lichamen. De levenloze blik in hun ogen. En het aller ergste de stank, de stank die gepaard ging met dood. Lichamen in verschillende staten van ontbinding. Al zes maanden waren overal lichamen. Al zes maanden was iedereen dood. Voor zo ver ik weet iedereen die ooit leefde. Iedereen.

    Behalve ik.


    Incedunt
    • Onbekende Personen
    • Sci-Fi/Toekomst
    • Voor Story of the Year
    [02-01-2014] - Nog Bezig.

    I should go now quietly
    For my bones have found a place
    to lie down and sleep
    Where all my layers can become reeds
    All my limbs can become trees
    All my children can become me
    What at mess I leave
    To follow

    Soundtrack


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Een nieuw Harry verhaal
    Daar naast heb ik ook nog twee afgelopen verhalen, die ik binnenkort ga herschrijven.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:17 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    Zes biljoen mensen op aarde toen het virus zich begon te verspreiden. Mensen verloren zichzelf, werden moordlustiger en doodden hun vrienden en families. Die dag werden er duizenden mensen gedood en meer dan een paar miljoen mensen raakten geïnfecteerd.

    Drie biljoen mensen op aarde toen ze door kregen dat het einde in zicht kwam. iedereen leeft op verschillende plekken, en probeerde er alles aan te doen om hun geliefden te beschermen en te overleven in een wereld zonder hoop. Waar blijft het leger nou hier dat ons zouden gaan helpen?

    Maar een paar mensen op aarde, toen alle hoop weg was vervlogen. Nog steeds geen leger, nog steeds geen medicijn voor de virus en bijna iedereen om je heen is in een moordlustige wilde dier veranderd. Waarom proberen ze ons gewoon niet te herinneren? Wat kan ik doen zodat ze me weer kennen?

    Het had maar 365 dagen nodig. 365 dagen tot het virus het wereldbevolking bijna uit kon moorden, waar een nieuwe generatie geboren zou worden, die bestond uit moordlustige wilde mensen die bijna geen IQ hadden en maar doodden wat ze konden vinden.


    Ze herkennen ons wel, ze weten wel wie we nog waren, dat we nog vrienden van elkaar waren, of zelfs broers of zussen. Maar het virus in hun lichaam houdt die gedachtes tegen. Je moet gewoon vechten tegen het virus en dan zal alles goed komen, maar waarom is dat niet zo?



    Trailer • 12+ • Thriller • Onbekende Personen • Avontuur • Story

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 20:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Nieuwe cover
    Het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.




    Made by Obliviate7

    *Sci-Fi story
    *beschrijving is slecht, gaat om verhaal
    *Onbekende personen
    *Reacties zijn welkom.

    Plaatje aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 16:55 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 12:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hey ik ben net mijn eerste story op q begonnen
    zou je please een kijkje willen nemen ^^
    Revenge || Harry Edward Styles
    super erg bedankt!
    xxxx


    If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

    http://www.quizlet.nl/stories/132549/im-fall-in-love-with-him-ft-one-direction/

    Een meisje Anna die verhuisde op haar 18e verjaardag naar Engeland, ze wilde daar vanaf haar 12e daar al naar toe en op haar 18e mocht ze daar eindelijk naar toe om naar de universiteit te gaan. Ze kocht een klein huisje en ging naar de universiteit. Daar ontmoette ze Tom, na een paar weken kregen ze een relatie tot Tom vreemd ging om met een ander meisje te zoenen. Ze maakte het uit en Tom zei dat hij wraak zou nemen. Dat heeft hij gedaan ook, Tom heeft Anna haar huisje in de fik gezet en Anna kon alleen nog een koffer met kleren en haar bankpas mee krijgen. Ze rende weg tot ze aan de andere kant van Londen was. Daar kwam ze in een parkje waar ze een jongen ontmoette, ze herkende hem.. het was Niall van One Direction. Ze vertelde het hele verhaal en Niall en zij werden vrienden. Niall boodde aan dat Anna daar zou wonen maar ze wilde t eerst niet. Uiteindelijk ging ze de volgende morgen toch mee en heeft ze daar haar eigen kamer gekregen bij de jongens. Zal ze daar een mooi leven krijgen?


    Part of the journey is the end

    Ik heb een 1D story een afgelopen Psycho Friends en een beginnende Miserabele Life.
    Kan geen linkje plaatsen sorry


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/132682/de-kans-op-een-nieuw-begin/
    ]De kans op een nieuw begin.[/url]

    Als de vader van de 15 jarige Maria op zakenreis moet voor ongeveer een jaar lang, word ze bij haar oud oom ondergebracht aan de andere kant van het land. Maria heeft altijd in de stad gewoon, en is gewent aan echte luxe. Haar moeder is vroeg overleden bij een paarden ongeluk, en daarom was er verder niemand die voor haar kon zorgen.
    Iets waar ze niet helemaal helder bij na had gedacht, en dus wat met een grote klap aankwam was dat haar oud oom Ruben beheerder was van manege De Paardenvallei.


    Geschreven door: JustForFun1D.
    Begint: 02-02-2014.
    Eindigt:
    Geen 16+.
    Nederlands gesproken en geschreven.
    Niet perse een paarden story, maar ze komen er wel veel in voor.
    Ik ben dyslectisch dus als er fouten in zitten die ik niet heb opgemerkt spijt het me.
    Ik schrijf wanneer ik zin/tijd/inspiratie heb, want ik wil niets aan deze story afraffelen omdat ik zo nodig elke dag een stukje moet activeren.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 20:15 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!