• Plaats hier je reclame ik zal een kijkje nemen.:)


    Just Can't Let Him Go...

    http://www.quizlet.nl/stories/134370/the-slave-of-a-werewolf-prince--niall-horan-love-story


    Maggie een meisje van 17 jaar, die op een dag een wandeling maakt in het bos met haar hond trevor. Wat ze niet weet is dat er iemand op de loer ligt, die elke voetstap van haar volgt. Ze wordt meegenomen naar een plek die ze nog nooit gezien heeft, ze word de nieuwe slaaf van de weerwolven prins. Wat ze niet weet is dat ze zijn mate is.

    ________________________________________________________
    *soms 16+
    * One direction bestaat niet
    * geschreven door @XIM5X
    *Gestart: 3-3-2014
    Einde: xx-xx-xxxx

    Supernova (The Tale Of A Star)

    Duizenden lichtjaren verwijdert van de aarde, ligt de planeet Adrastea. Eens in de honderd jaar vergaat er een ster in de hemel en zet hij zijn leven voort op de planeet. De naam van de ster die op de planeet neerkomt is Fabian. Nog voor hij bij komt, krijg hij een waarschuwing van een opperster die nog hoog aan de hemel staat. Ze waarschuwt hem voor het gevaar dat zich op de planeet schuil houdt. Niemand is te vertrouwen, want als het erop aan komt willen ze allemaal hetzelfde..... zijn onsterfelijke hart.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Hmm, neem maar een kijkje als je wilt :)
    Een story over een affaire tussen een leraar en leerling.
    Distance,


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Loud Laughs and Silent Tears..

    Lollipops turn into cigarettes. The innocent ones turn into sluts. Homework goes in the trash. Mobile phones are being used in class. Detention becomes suspension. Soda becomes vodka. Bikes become cars. Kisses turn into sex. Remember when getting high meant swinging on the playground? When protection meant wearing a helmet?
    When the worst things you could get from boys were cooties? Dad’s shoulders were the highest place on earth and mum was your hero? Your worst enemies were your siblings. Race issues were about who ran the fastest. War was only a card game. And the only drug you knew was cough medicine.
    When wearing a skirt didn’t make you a slut. The most pain you felt was when you skinned your knees, and goodbyes only meant until tomorrow? And we couldn’t wait to grow up.

    Wat als je leven word verwoest door degene die zowat je vader heeft vermoord.
    Maar hij toch niet blijkt te zijn wie hij daadwerkelijk is.
    Misschien heeft hij er niet voor gezorgd?
    En als er iemand een spelletje met je speelt en het niet wil,
    maar je het toch spannend vind? wat dan?


    × Megan Kingsley
    × Anthony Davis.
    × Geen fanfiction.
    × Geschreven in het Nederlands
    × Gesproken in het Nederlands.
    × Soundtrack.


    Perfection is, broadly, a state of completeness and flawlessness.

    Hey daar! Ik weet dat sommige mensen dit soort "reclame" niet leuk vinden, maar zou je misschien dit verhaal kunnen bekijken als je tijd hebt? http://www.quizlet.nl/stories/134915/the-ultimate-guide-to-finding-love-in-a-bouncy-castle/ Het is geschreven door een vriendin van me en ze zou het super vinden om in de Top Stories te komen, dus ik wil haar verrassen door te zorgen dat ze genoeg kudo's krijgt om vandaag in Top Stories te komen

    heyy,,
    zou je misschien even willen reageren op dit topic?[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161206[/url]
    het gaat over 1D.
    alvast heeel erg bedanktt
    groetjes,

    P.s sorry als je je reclame haat !


    -

    Suicide ft. one direction 16+

    Mijn handen zaten weer eens onder het bloed. Het teken dat het maandag is. Ik hoorde de voordeur opengaan. " Shit. Shit. Shit "vloekte ik. Snel rende ik naar de badkamer en deed de deur opslot. "Mel, wat is er?" Mijn moeders stem galmde door de gang. "Niks"riep ik terug en waste snel mijn handen. Ik keek naar de snee, het was niet echt een rechtte lijn, eerder een hart. Zo was het altijd. Maandag was het 't ergste. Ze hadden dan de hele weekend niemand, niemand om te pesten. "Lieverd, doe de deur eens open"hoorde ik mijn moeder zeggen. "Ik... Ik sta onder de douche"zei ik en zette het water aan. "Okay"hoorde ik mijn moeder zeggen. Snel verbond ik mijn arm en zette het water uit. "Mellissa, ik heb goed nieuws. We verhuizen naar London"zei ze met een glimlach. Hysterisch rende ik naar boven. "Nee, nee, nee. Ik wil niet, ik wil niet"mompelde ik zacht. Tranen liepen over mijn wangen. "Ik wil godverdomme gewoon niet"schreeuwde ik kwaad door mijn kamer heen. Langzaam zakte ik tegen de muur naar onder. De deurklink ging omlaag. Snel keek ik op. Jake, de gene die het meest om me gaf. Langzaam kwam hij naast me zitten. "Laat je arm zien"zei hij. Ik schudde mijn hoofd. "Nu"zei hij streng. Langzaam trok ik mijn mouw omhoog. Vol afschuw keek hij ernaar. Direct omhelsde hij me. "Zorg dat je niks geks uithaalt in London"mompelde hij, "beloofd"zei ik met een zwakke glimlach.

    sommige beloftes moet je breken


    Stay strong


    "En ze was helemaal alleen en niemand maakte dat iets uit..."



    Holly's moeder is tien jaar geleden overleden en daarbij verdween ook haar tweelingzus Heather. Holly hoorde wel tien jaar lang niks van haar zus, tot ze diep in de nacht een brief ontvangt van de postbode. Het is een brief van Heather. Holly twijfelt geen moment en besluit Heather op te gaan zoeken. Er zit namelijk een adres bij de brief die Holly misschien wel dichter bij Heather kan brengen. Als Holly aankomt, ziet ze echter dat het huis verlaten is, alsof er al tien jaar niemand is geweest. Ondanks dat de brief pas een dag geleden verzonden is. Holly besluit op onderzoek uit te gaan in het verlaten huis, maar is dit wel zo'n slim idee? En wie is dat meisje die haar de hele tijd achtervolgd?

    × Nederlands gesproken en geschreven.
    × Thriller, onbekende personen.
    × Soms zal je langer moeten wachten op een deeltje.
    × +/- 1000 woorden per hoofdstuk.


    Linkje: click


    26 - 02 - '16

    Faster ft. One Direction


    Maybe it's not about the happy ending, maybe it's about the story.

    Klikken op het plaatje voor de story!




    'It was written in the books a very long time ago that the woman will dominate all the males. The beautiful scenery and wealth are promised her.
    Her feminine figure will stand above all men. The men will be silent and obedient.'



    It is the year 2500 when the city Femglore is taken by women. The men are completely defeated and used as slaves. Female rules apply here. Many women are happy with this and let their Dominant sides speak. Yet it is complicated as some submissive women and dominant men compete in the town. They want justice and will not stop until they have achieved that. Who will prevail, and what are its consequences?


    - BDSM - Written in Dutch - 16 years and older

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 12:50 ]


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    "I love you"

    "I love you too"

    "Harry?"

    "Yes, Chloë?"

    "You'll never leave me, right?"

    "Never. I promise. I'll always support you, no matter what you do"

    "But what if.."

    "I love you, babe. I'll never let you go, you're everything to me"

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ~ Begint: xx~04~2014~
    ~ Eindigt: xx~xx~2014 ~
    ~ Short Story ~
    ~ Nederlands geschreven ~
    ~ One Direction bestaat niet ~
    ~ Written by xiheartharry ~

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 13:38 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Titel + Link: Slaap lekker....
    Samenvatting:


    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Mark in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?



    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    'Nee echt niet! Ik zweer het!'

    ....


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    heyyy babycakes (H)

    wil je misschien een abbo nemen op mijn verhaal?

    Het verhaal gaat over de negentien-jarige Cassie Thomason. Ze is pas afgestudeerd en wilt niet meer wonen in haar kleine stadje. Daarom pakt Cassie haar koffer in en neemt ze de eerste de beste trein naar London.
    In de trein ontmoet ze Harry, een zwijgzame jongen die haast nooit zijn gevoelens toont.
    Samen ontdekken ze London, maken ze goede en slechte tijden mee, maken ze vrienden en worden ze verliefd.

    Maar in een slag lijkt Cassie's leven in te storten.

    Zal het uiteindelijk toch nog goed komen?



    Aanvragen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Kledingstijl:
    Naam bandlid:
    16+:
    Situatie:
    Extra opmerking:

    Ik schrijf NIET in het engels. Ik kan niet zo goed 16+ schrijven maar ik ga het toch proberen en hopelijk waarderen jullie het.
    GEEN situatie, GEEN One Shot.


    Klik


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Primrose Everdeen - The Hungergames

    Ze heeft niet meegedaan aan de spelen, maar ze heeft de spelen wel verloren, net zoals iedereen verliest.
    Tegen de spelen kan je niet vechten, hoe hard je ook vecht en hoe oneerlijk het ook is.
    Het maakt niet uit wie je bent of wat je doet, de spelen zal je wel vinden. Het Capitool zal je wel vinden. Vluchten heeft geen zin.
    Je kan net zo goed stil blijven staan en de dood recht in de ogen kijken. Het maakt niets uit, je verliest toch. Doodgaan is zelfs de makkelijkste keuze, als je een keuze hebt.
    Het is vredig en niemand kan je meer kwaad doen.
    Het is erger als juist jij niet degene bent die de dood in de ogen kijkt, maar als dat iemand is waarvan je houd, iemand om wie je geeft.
    Een vriend, een kind of een zus.
    Daarom is het voor haar zo moeilijk.
    Dit is haar verhaal.
    Primrose Everdeen.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo