• Hello people!

    SeIcouth met de hoofdletter ''i'' is weg en daarvoor in de plaats is ''Litch'' gekomen. Litch is de ship van Lilo & Stitch. Dit heb ik met een hele goede vriendin op Quizlet besloten, omdat zij nu ''Silo'' heet, dezelfde ship maar dan anders verwoord.



    Om dit topic nog een beetje nuttig te houden; Van welke username heb je het meest spijt gehad en waarom?


    Pretty is just a pretty word.

    Aww <3
    Ik denk toch echt van Hongary BatmanX en nog een paar van dat soort namen.


    26 - 02 - '16

    Aaaawh, die twee zijn zo cute :3

    En ik denk zowat al mijn oude usernames met meerdere woorden en x'jes en die dingen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Billekoek...

    Nog verkeerd geschreven ook (:


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Haha, door die laatste vraag klinkt het een beetje alsof je nu al spijt hebt van je nieuwe username. :'D Hij is leuk, though. ^^

    Ik heb maar één andere username gehad, en die is niet geweldig, maar ik heb er ook niet echt spijt van. Ik had veel ergere dingen kunnen kiezen als eerste username. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    We're lovely.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Snowmn for sure.
    En hij is erg leuk, Litch ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Haha, door die laatste vraag klinkt het een beetje alsof je nu al spijt hebt van je nieuwe username. :'D Hij is leuk, though. ^^

    Ik heb maar één andere username gehad, en die is niet geweldig, maar ik heb er ook niet echt spijt van. Ik had veel ergere dingen kunnen kiezen als eerste username. (krul)


    Ik heb echt geen spijt van deze username. Ik heb twee weken gewacht op dit moment, lol. Ik kon niet meer wachten en ben er super blij mee.

    Square vind ik een leuke naam, hoor! ;]


    Pretty is just a pretty word.

    Litch schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen spijt van deze username. Ik heb twee weken gewacht op dit moment, lol. Ik kon niet meer wachten en ben er super blij mee.

    Square vind ik een leuke naam, hoor! ;]


    Hehehehe, saw that. :Y)


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Tja ik heb toch wel spijt van eigenlijk al mijn oude usernames (dat zijn er maar 3 hoor(;), omdat ik die x in mijn usernames nu echt verschrikkelijk vind.
    Maar ik ben nog steeds erg blij met Celebration.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    I like it!!!! :3

    Ik heb het meeste spijt van FloraBunce. Ik vind 'm lelijk. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I like it. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Like!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat een leuke username!
    En waarschijnlijk heb ik het meeste spijt gehad van de usernames met x erin, al leek het toen simpel leuk te zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuk!!

    En van Volde, die had ik omdat m'n tablet tripte.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Leuk!!

    En van Volde, die had ik omdat m'n tablet tripte.


    Stiekem vind ik dat nog steeds best komisch eigenlijk. ;x :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •