• I want someone to share Drarry love with me. Or a whole bunch of people, that would be great. ^^


    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 14:40 ]

    Square schreef:
    Er was jaren geleden een reeks Drarry topics op Q, maar op een gegeven moment werden die heel stil. Niet dat ik daar erg actief was, want ik schreef toen nog helemaal geen slash, maar het punt is dat de Drarry enthousiastelingen hier vast nog wel ergens moeten ronddwalen. :'D

    Zelf ben ik geen echte shipper, maar Drarry was wel het ship waardoor ik besefte dat er zoiets bestond als slash, dus ik heb er wel een soort zwakke plek voor. Je zou kunnen zeggen dat ze me hebben geïntroduceerd tot Perciver. :3 Bovendien is er zo verschrikkelijk veel goede fanfic over die twee, het is gewoon niet eerlijk.

    This!
    Ik was nooit een Drarry shipper, maar het was wel het ship dat er voor zorgde dat ik vreselijk goede fics vond.
    Ik vond trouwens in de films hun chemie veel beter dan in de boeken, en het feit dat het beide knappe acteurs zijn hielp ook wel, toen in de Drarry-tijd van Quizlet. In de films ship ik ze ook een beetje, maar dan op de manier waarin ze nooit echt gelukkig zouden zijn; een soort haat-liefdeverhouding. Het zou fascinerend zijn om ze bij elkaar proberen te brengen, ondanks hun tegenstellende karaktereigenschappen. (En nu ben ik heel benieuwd hoe zo'n fic er uit zou zien, hm.)


    Great minds think alike.

    Square schreef:
    Er was jaren geleden een reeks Drarry topics op Q, maar op een gegeven moment werden die heel stil. Niet dat ik daar erg actief was, want ik schreef toen nog helemaal geen slash, maar het punt is dat de Drarry enthousiastelingen hier vast nog wel ergens moeten ronddwalen. :'D

    Zelf ben ik geen echte shipper, maar Drarry was wel het ship waardoor ik besefte dat er zoiets bestond als slash, dus ik heb er wel een soort zwakke plek voor. Je zou kunnen zeggen dat ze me hebben geïntroduceerd tot Perciver. :3 Bovendien is er zo verschrikkelijk veel goede fanfic over die twee, het is gewoon niet eerlijk.


    Ja weet het ik zat daar ook in, maar dat is nu wel al lang geleden... :/

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 13:39 ]

    Baskervilles schreef:
    (...)
    This!
    Ik was nooit een Drarry shipper, maar het was wel het ship dat er voor zorgde dat ik vreselijk goede fics vond.
    Ik vond trouwens in de films hun chemie veel beter dan in de boeken, en het feit dat het beide knappe acteurs zijn hielp ook wel, toen in de Drarry-tijd van Quizlet. In de films ship ik ze ook een beetje, maar dan op de manier waarin ze nooit echt gelukkig zouden zijn; een soort haat-liefdeverhouding. Het zou fascinerend zijn om ze bij elkaar proberen te brengen, ondanks hun tegenstellende karaktereigenschappen. (En nu ben ik heel benieuwd hoe zo'n fic er uit zou zien, hm.)


    Write it, je hebt al een lezer! ^^

    wuaaw mooi filmpje
    ik ben meer een dramione fan, maar dit lijkt me wel interressant


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Heb een gifje gemaakt van deze twee cuties

    Oooh ik zat vroeger in die Drarry generatie haha, dat was zo leuk! We gingen nog met z'n allen toen een gezamenlijke Drarry story schrijven :3


    Life is hard and then we die

    Ik ship Drarry wel, maar niet echt zoals ze zijn in de serie, niet dat ze stiekem een relatie hadden of zo. Ze passen wel bij elkaar, maar zo had het nooit in de series kunnen gebeuren.
    Snapt iemand wat ik bedoel?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik ship Drarry wel, maar niet echt zoals ze zijn in de serie, niet dat ze stiekem een relatie hadden of zo. Ze passen wel bij elkaar, maar zo had het nooit in de series kunnen gebeuren.
    Snapt iemand wat ik bedoel?
    Als in, je shipt het als een heel nieuw verhaal, en niet geschreven zodat het in de films past zoals deze nu zijn?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als in, je shipt het als een heel nieuw verhaal, en niet geschreven zodat het in de films past zoals deze nu zijn?



    Ja, ze zijn zegmaar niet shipbaar in het verhaal. Ik ship ze als individuele personen.
    Denk ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Ik ship Drarry wel, maar niet echt zoals ze zijn in de serie, niet dat ze stiekem een relatie hadden of zo. Ze passen wel bij elkaar, maar zo had het nooit in de series kunnen gebeuren.
    Snapt iemand wat ik bedoel?


    Dat is precies waar AU's voor bestaan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PUKKELxDING schreef:
    Oooh ik zat vroeger in die Drarry generatie haha, dat was zo leuk! We gingen nog met z'n allen toen een gezamenlijke Drarry story schrijven :3

    Oh ja Annick, I remember youuuu ^^ AWESOME TIMES!

    http://www.quizlet.nl/stories/edit_chapter.php?id=551984
    Mmmh zou ik hem opnieuw schrijven in het Nederlands en een vervolg maken? (Aangezien mijn Engels toen een beetje VRE-SE-LIJK was)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 14:31 ]

    Mafia schreef:
    (...)
    Oh ja Annick, I remember youuuu ^^ AWESOME TIMES!
    Sowieso awesome times!!


    Life is hard and then we die

    Mafia schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/edit_chapter.php?id=551984
    Mmmh zou ik hem opnieuw schrijven in het Nederlands en een vervolg maken? (Aangezien mijn Engels toen een beetje VRE-SE-LIJK was)


    Je link doet het niet


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Churchill schreef:
    I love Drarry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt