• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    ik wordt echt gek D:


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Misschien heb ik het nu echt verknald, maar je weet nu in ieder geval wel wat me al een tijdje dwarszit.


    :)

    Ugh zo moe. Maar straks wel eerste dag stage


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Moeee. Ik wil meer slaap.

    Thanks for the compliment, madam. So because my room wasn't clean, I wasn't a girl? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Door jou heb ik dit liedje in mijn hoofd ;x



    Mitchelllllll, je wordt bedankt. ):


    everything, in time

    Witchking schreef:
    Moeee. Ik wil meer slaap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I should've slept earlier. ._.


    help

    We helpen niet alleen mensen die niet kunnen zien, maar ook mensen die te veel hebben gezien.
    Ik vind dit zo'n aandoenlijke reclame. Mensen vergeten die situaties nog wel eens.

    Soms heb ik het gevoel dat je me dingen kwalijk neemt, terwijl jij de gene bent die me dit heeft laten doen..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik wil niet ik wil niet ik wil niet. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lol, als ik griep heb ben ik snacht's echt een klein meisje en een vreselijke heks. Maar overdags ben ik best verstandig aangezien ik weet dat ik veel vocht verloren heb door de koorts en al sinds gister niet gegeten heb, dat ik beter wqt kan eten en drinken omdat je daar ook flink ziek van kan zijn.
    Lol, als ik snachts nou ook zo verstandig zou zijn:Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik ben zo misselijk. :[


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    why so harsh :c? you lie to me..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Took schreef:
    Ik ben zo misselijk. :[


    Quiet the mind, and the soul will speak.