• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Je bent zo dom... Hoe kan dat als je zo'n hoog niveau doet?


    Your make-up is terrible

    And I guess that's just the woman in you.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eerste werkdag ging vandaag eigenlijk best goed. Heb wel leuke collega's, alleen begon één meisje de hele tijd turks te praten tegen een andere en dan hard te lachen als ik erbij stond :l

    En je had toch freaking kunnen verwachten dat het gesloten was? Jesus.


    help

    Lijkt wel of je je kinderen helemaal niet mist..


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ugh ik heb gewoon geen zin meer ook om moeite voor jou te doen. Dus dat doe ik ook niet meer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Urg, mens. Stop annoying me.


    kindness is never a burden.

    I have a lack of motivation.


    help

    Allright, weet ik dat ook weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je eens gewoon zou luisteren...


    kindness is never a burden.

    Fuck fuck fuck fuck fuck fuck.


    help

    Utopia is echt een slecht programma. D: Ik snap niet waarom mijn moeder het wilt volgen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Utopia is echt een slecht programma. D: Ik snap niet waarom mijn moeder het wilt volgen.


    Dat vind ik ook, haha


    26 - 02 - '16

    tuurlijk, schuif me maar weer opzij...


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Ik krijg een vreselijke haat aan je.. ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you