• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Don't really like it.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oke, ik heb nu wel door dat ik onmeunige koppijn krijg zodra ik over dat onderwerp nadenk. Curse you, life. :')

    Why doesn't my tea taste like I want it to taste? D:

    Liquid, y u no obey my rules? D:


    help

    Now I feel like I'm the one being replaced.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Als mijn ouders later tegen mijn kind(eren) praten zoals ze dat ook tegen mijn hamster doen, word ik compleet gek. (cat)


    everything, in time

    Gaat dat liedje niet meer over mezelf dan over haar?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het valt me tegen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat moet ik nou van je denken... het is zo ingewikkeld, kon ik me maar in de hand houden. I don't have any control...

    Ik ben 21 en ik kan nog steeds geen verantwoordelijkheden aan, het bezorgd me angstaanvallen en ik wil enkel mijn ogen ervoor dichtknijpen en doen alsof ik weer 13 ben. Waarom heeft mijn geestelijke ontwikkeling zo lang stil gestaan op dat gebied?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben 21 en ik kan nog steeds geen verantwoordelijkheden aan, het bezorgd me angstaanvallen en ik wil enkel mijn ogen ervoor dichtknijpen en doen alsof ik weer 13 ben. Waarom heeft mijn geestelijke ontwikkeling zo lang stil gestaan op dat gebied?

    -huggie huggie-
    Die vraag stel ik mijzelf ook nog wel eens af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    why is het just so hard to let people go... I don't wanna care about people anymore, let them leave my mind and heart... they only give pain and misery anyway... Just make me forgive so I can forget....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik wil dat je trots op me bent, dat je zegt dat je van mij houdt, dat je mij uit jezelf knuffelt. Ik wil je niet kwijt. Ik wil niet dat je weggaat. Ondanks dat wij zo vaak ruzie hebben hou ik van je. Alsjeblieft verlaat me dit jaar niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ugh. Statistiek. Ga weg. Waarom besta je? Ik heb al statistiek gevolgd in blok één, waarom bestaat er een statistiek 2 voor in blok drie? Echt, het zorgt er gewoon voor dat mijn studie minder leuk is, ik niet gemotiveerd ben en niet naar school wil en in m'n bed wil blijven liggen onder de dekens en me verstoppen voor de buitenwereld. Ik weet dat dat niet alleen door statistiek komt en het kinderachtig is om zoiets doms de schuld te geven, maar het geeft wel extra negatieve gevoelens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Seriously, fuck off. Keep fucking off - and don't come back.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap niet dat mensen zo slim zijn om reclame te sturen naar een ex-moderator. Je zou toch moeten begrijpen dat ik je meldt? :'D

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 1:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.