• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Pfft, asociaal. (cat)


    -

    Uuuugh. Zo vroeg. Zo geen zin.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil niet.

    Oke, laatste keer. Maar dan moet ik wel wat nuttigs doen.

    Ik weet niet of je het doorhebt, maar in mijn leven doe je alleen mee voor Piet Snot. (cat)


    everything, in time

    Het duurt nog zo lang, en toch kan ik nu al voorspellen dat ik op dat moment als een klein kind huilend op die stoel zit daar. Ik hoop echt dat ze het perfect hebben gemaakt, dat ik verdrietig maar toch ontzettend blij die zaal uit ga lopen.

    Jeej, my personal mr. bean is back at home. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zo'n lief berichtje maakt mijn dag weer goed. :3 Niet dat het slecht was, laten we maar zeggen dat het mijn dag nog beter maakt! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus je jat gewoon mijn kleren en gaat daarna keihard erover liegen? Schat, je weet toch wel dat je door de mand bent gevallen. Burn, sweetie.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Man, soms wil ik serieus weten waarom mensen me zo socially awkward vinden. Naar mijn vrienden weten ben ik meer dan aardig en kan ik echt grappig wezen in mijn melige buien. Nou, wat is het probleem dan klootzakken? (cat) Soms wil ik echt schreeuwen en huilen tegelijk, maar dan ben ik weer een mietje die om alles gaat zitten huilen. Ugh, ik haat deze wereld echt. En de mensheid nog meer.


    -

    Aca-awesome.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Momenteel baal ik gewoon zo ongeveer van heel mijn leven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De volgende drie weken worden een hel. Ik vraag me af wanneer ik een breakdown krijg. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Fuck you.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Op dit moment heb ik een hekel aan elk koppel dat ik zie, dus ga niet praten over je vriendje en hoe geweldig het wel niet is om een vriend te hebben, want dan ga ik bitchen. Ik ben niet in de stemming om over relaties te praten.


    Take me to wonderland