• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Soms voel ik me het mooiste meisje van de wereld, maar op momenten zoals deze voel ik me echt een lelijk eendje. Bah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oooooooo, ergens deze week is mijn bril klaar. :<


    everything, in time

    Ik wil een knuf..
    Kunnen we morgen niet gewoon overslaan? en overmorgen ook?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ik wil een knuf..
    Kunnen we morgen niet gewoon overslaan? en overmorgen ook?



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vandaag kruip ik vroeg in bed. (cat)


    help

    A mulato
    An Albino
    A mosquito
    My libido

    Lied, ga uit mijn hoofd, alsjeblieft. Dit wordt gewoon irritant.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb dat boek gisterenavond op Marktplaats gezet en nu zijn er gewoon al zes mensen die het willen kopen. Whut?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    Ik heb dat boek gisterenavond op Marktplaats gezet en nu zijn er gewoon al zes mensen die het willen kopen. Whut?
    Nice! Studieboek?


    Life is hard and then we die

    Mijn band is lek en nu moet ik morgen op de fiets van mijn moeder naar school. Fuckin' hell. :<


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Mijn band is lek en nu moet ik morgen op de fiets van mijn moeder naar school. Fuckin' hell. :<

    Heeft ze 'n mooie fietstas? :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Heeft ze 'n mooie fietstas? :v


    Ja, maar die is eraf. Het mandje en de bloemen ook, nu zit er alleen nog zo'n dom ding op het stuur waar je op kunt gaan 'leunen' zeg maar. Dat is echt gay, maar het kan er niet vanaf. xd


    everything, in time

    Damnit, Kuroshitsuji, nu heb ik echt enorm veel zin in curry. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hopelijk krijg ik straks ook iets voor al het werk dat ik heb gedaan. Die andere kerel zou een betaling krijgen, dus laten we hopen dat ik het nu krijg, gezien ik zijn werk heb over genomen :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoite schreef:
    Damnit, Kuroshitsuji, nu heb ik echt enorm veel zin in curry. (cat)

    Leuk hea ;D
    -Oh en dank je voor de knuf/gif van net ;D- Moet alleen niet te veel nadenken over de anime xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Van de keelpijn naar de hoofdpijn van de hoofdpijn naar misselijk zijn en van misselijk zijn naar het non-stop hoesten .
    Nope... mijn lichaam gunt mij al sinds zaterdag geen slaap (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about