• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ah shiiiit, ik ben geen ananas meer. (cat)


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Ah shiiiit, ik ben geen ananas meer. (cat)
    Ben het al heel lang niet en ik mis het heel erg ;x Heb er alleen geen geld voor anders had ik het allang weer gekocht.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 17:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Act schreef:
    Aca-awesome.

    Aca-believe it.

    OT: My life is one big URG.


    kindness is never a burden.

    Everybody needs somebody. Who needs me? In plaats van dat ik vrolijk van dat liedje word wil in nu mijn hoofd op het toetsenbord leggen en heel hard huilen.


    I dress to kill, but tastefully

    Huh? Oké, ik snap Q niet meer. Ananas? Aca? Wat..


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    Huh? Oké, ik snap Q niet meer. Ananas? Aca? Wat..


    Ananas betekent goldmember.

    OT: Ik heb het koud. -.-


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maestum schreef:
    Huh? Oké, ik snap Q niet meer. Ananas? Aca? Wat..

    'Aca' komt van de film Pitch Perfect, vermoed ik. (':


    Caution first, always.

    Maestum schreef:
    Huh? Oké, ik snap Q niet meer. Ananas? Aca? Wat..

    Komt van Pitch Perfect inderdaad (:
    En dat aca-awesome was omdat er misschien een acapella groep op onze muziekschool komt. Helaas is niks zeker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    It's not that I don't love you, I just don't see a future or a present with you.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ugh mijn moeder is zo dom -.- "kun je een kuipje noodles voor mee meenemen zodat ik het op stage kan op eten. Liefst kerrie"

    "Ze hadden die smaak niet meer in een kuipje dus ik heb een pakje voor je meegenomen"

    *facewall, facewall, facewall*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Well, fuck.


    I am an idiot, I move.

    Oh shit, examenbundels. Ik kan me er niet eens toe zetten vandaag die twintig minuten aan mijn huiswerk te besteden, dus hoe ga ik me daar ooit doorheen worstelen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuuuuuuuuck this shit. Ik wil weg van deze wereld. Nu. Het is hier veel te saai, eentonig en chaotisch. Echt, ik zou er alles voor over hebben om te verhuizen naar Middle Earth. Tenminste geen stomme verplichtingen. Ik ga wel ergens wonen in de natuur daar, of bij de elfen. Oh, it doesn't even matter. Everywhere is good. Zolang het maar zo ver mogelijk weg is van hier. (cat)

    Waarom kunnen die kutkinderen uit mijn klas niet gewoon hun kop houden en stoppen met lachen om het kleinste ding? Ik voel me hier echt niet thuis.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Witchking schreef:
    Fuuuuuuuuck this shit. Ik wil weg van deze wereld. Nu. Het is hier veel te saai, eentonig en chaotisch. Echt, ik zou er alles voor over hebben om te verhuizen naar Middle Earth. Tenminste geen stomme verplichtingen. Ik ga wel ergens wonen in de natuur daar, of bij de elfen. Oh, it doesn't even matter. Everywhere is good. Zolang het maar zo ver mogelijk weg is van hier. (cat)


    I dress to kill, but tastefully