• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik kan niet wachten tot ik in Kyoto ben. Een nieuw begin aan de andere kant van de wereld waar nog niemand me kent. Perfect. Jammer dat het nog een jaar duurt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga echt kapot om mijn docent aardrijkskunde. :')


    Caution first, always.

    Je bent echt verliefd op iemand? I seriously wonder who... I want to know but I won't ask..

    Ik heb echt zo'n zin in weg te gaan. Maar dan kan ik die her niet maken. Kutregels. Alsof je alles weet als jentenminste 80% aanwezig was.


    -

    Witchking schreef:
    Fuuuuuuuuck this shit. Ik wil weg van deze wereld. Nu. Het is hier veel te saai, eentonig en chaotisch. Echt, ik zou er alles voor over hebben om te verhuizen naar Middle Earth. Tenminste geen stomme verplichtingen. Ik ga wel ergens wonen in de natuur daar, of bij de elfen. Oh, it doesn't even matter. Everywhere is good. Zolang het maar zo ver mogelijk weg is van hier. (cat)
    Dan ga ik liever voor Artemis Fowl. Dan heb je het hele magische arsenaal (elfen, trollen, dwergen, demonen, etc.) plus de magie zelf en dat allemaal in de huidige wereld. That would be fun. Daarbij moet ik wel zeggen dat elfen, trollen, etc er in Artemis Fowl heel anders uitzien en heel anders doen dan hoe wij ze ons vaak voorstellen of hoe ze in de meeste films worden afgebeeld (wat de boekenserie alleen maar awesomer maakt) :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is serieus het domste en beste liedje ooit uitgevonden. :'D


    kindness is never a burden.

    Jij weet me altijd weer op te vrolijken.


    I dress to kill, but tastefully

    Please just save me from this darkness. Ik zal er echt zo blij mee zijn.


    -

    Of ik ga morgen slagen of ik ga morgen falen. Laten we hopen van het eerste. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    Of ik ga morgen slagen of ik ga morgen falen. Laten we hopen van het eerste. D':


    kindness is never a burden.

    Ik voel me echt zwaar niet lekker maar ook weer niet ziek of erg genoeg om beroerd te zijn. Wat een klote gevoel. Viva la kut lichaam. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sad songs zijn eigenlijk gewoonweg prachtig. Vooral omdat je ze echt begrijpt in down momenten.


    -

    Kun je nog perfecter worden?


    I am an idiot, I move.

    Jemig, je meent het niet eens. Rot toch een eind op :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    (...)Dan ga ik liever voor Artemis Fowl. Dan heb je het hele magische arsenaal (elfen, trollen, dwergen, demonen, etc.) plus de magie zelf en dat allemaal in de huidige wereld. That would be fun. Daarbij moet ik wel zeggen dat elfen, trollen, etc er in Artemis Fowl heel anders uitzien en heel anders doen dan hoe wij ze ons vaak voorstellen of hoe ze in de meeste films worden afgebeeld (wat de boekenserie alleen maar awesomer maakt) :Y)

    Ik ken het niet. D:
    En doe mij maar gewoon Middle Earth... want ik wil bepaalde mensen ontmoeten. :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt