• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Waauw. Cassie neemt echt geen blad voor de mond. :'D
    Ik vond het wel een geweldige post, moet ik zeggen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dankjewel c:
    Al snap ik dat eerste niet xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is er iemand hier die last heeft van de manier hoe Agnes zich gedraagt tegenover Noah?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hoe bedoel je dat?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pompeji schreef:
    Is er iemand hier die last heeft van de manier hoe Agnes zich gedraagt tegenover Noah?


    I don't. I think it's adorable. :3


    help

    Echt hoor ik ben zo een suukkel.
    Ik dus een stukje aan het schrijven. Ik was dus ontevreden over een paar zinnen. Ik selecteren. Op de delte knop drukken en opeens was alles gestelecteerd doordat ik met mijn elleboog tegen mijn muis aan knalde.
    Alles is weg :[


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    Echt hoor ik ben zo een suukkel.
    Ik dus een stukje aan het schrijven. Ik was dus ontevreden over een paar zinnen. Ik selecteren. Op de delte knop drukken en opeens was alles gestelecteerd doordat ik met mijn elleboog tegen mijn muis aan knalde.
    Alles is weg :[


    ctrl+z werkt niet?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    ctrl+z werkt niet?


    Nop. Had het al geprobeerd.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    N'ahw, that really sucks. :/

    Heb ik eens gehad met een inzending voor een wedstrijd. Ik had 1500 woorden en toen ik het herschreef, bleven er maar 1000 over. :/


    help

    Weet je Marthe. Ik hoef alleen nog morgen after effects te gebruiken en dan is het klaar :3 Maar beeld matriaal van hem ego achtig is moeilijk te vinden zeg. Grotendeels zag ik hem alleen maar verlegen en jankend ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    Weet je Marthe. Ik hoef alleen nog morgen after effects te gebruiken en dan is het klaar :3 Maar beeld matriaal van hem ego achtig is moeilijk te vinden zeg. Grotendeels zag ik hem alleen maar verlegen en jankend ._.


    Hahahaha. :'D Ja, Isaac Lahey in TW is maar twee afleveringen echt gemeen of zo. :')


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hahahaha. :'D Ja, Isaac Lahey in TW is maar twee afleveringen echt gemeen of zo. :')


    Inderdaad. Kijk het zelf ook. :'] Maar tja ik vol goede moet van: Ach hij heeft wel in meer series gespeelt dacht ik. Maar ik moet zeggen. Met bijna een knale kikker herken je hem nauwelijks O_O


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Inderdaad. Kijk het zelf ook. :'] Maar tja ik vol goede moet van: Ach hij heeft wel in meer series gespeelt dacht ik. Maar ik moet zeggen. Met bijna een knale kikker herken je hem nauwelijks O_O


    You awesome. ;D

    En nee, hij speelt niet in zo heel veel mee. :'D Het enige dat ik nog van hem heb gezien was Immortals, maar dat was voordat ik naar Teen Wolf keek en ik had niet door dat hij het was.

    Ik weet wel nog dat ik dacht van: "Wow, Ares is a hell of a badass." :Y)

    But yeah, je kan hem er niet echt in gouden wapenrusting in plakken...


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    You awesome. ;D

    En nee, hij speelt niet in zo heel veel mee. :'D Het enige dat ik nog van hem heb gezien was Immortals, maar dat was voordat ik naar Teen Wolf keek en ik had niet door dat hij het was.

    Ik weet wel nog dat ik dacht van: "Wow, Ares is a hell of a badass." :Y)

    But yeah, je kan hem er niet echt in gouden wapenrusting in plakken...


    I know that i'm awesome :Y)
    En tja, ik kan moeilijk hem er slapend in zetten. Laten opwolken en hem er zo inzetten dat hij zichzelf er zo uit vind zien :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    I know that i'm awesome :Y)
    En tja, ik kan moeilijk hem er slapend in zetten. Laten opwolken en hem er zo inzetten dat hij zichzelf er zo uit vind zien :Y)


    Hahahaa, lol. :'D

    Dat zou erover gaan. :')


    help