• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    x Jongens
    • Chase Carter x RapunzeI
    • Noah Riker Constantines x Teresa x 1.1
    • Micardo ... ... x Walt
    • Jongen
    • Jongen

    x Meisjes
    • Raven May Winter x Roww
    • Cassie Elora Mears x Lethe x 1.1
    • Athalia Sevillia Espironaz x Sillage x 1.1
    • Evangeline "Eve" Valentina Beaumont x Serenitae x 1.2
    • Agnes Meryl Ellery x Pompeij

    x Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • \Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister x Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister x Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:51 ]


    26 - 02 - '16

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hahahaa, lol. :'D

    Dat zou erover gaan. :')


    Ach hij ziet zichzelf toch als een god. Dus tja :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pompeji schreef:
    Is er iemand hier die last heeft van de manier hoe Agnes zich gedraagt tegenover Noah?


    Niet aan hoe Agnes zich gedraagt tegenover Noah, maar wel enigszins aan de manier hoe jij Noah al hebt geclaimd na like, een post.
    Niet dat Mica nou zo graag met Noah in contact wil komen, maar voor anderen en gewoon als idee.
    - My opinion -


    •

    Sillage schreef:
    (...)

    Ach hij ziet zichzelf toch als een god. Dus tja :']


    No, he doesn't. D:

    Hij is eigenlijk een heel stuk minder egocentrisch dan hij doet uitschijnen. :')


    help

    Walt schreef:
    (...)

    Niet aan hoe Agnes zich gedraagt tegenover Noah, maar wel enigszins aan de manier hoe jij Noah al hebt geclaimd na like, een post.
    Niet dat Mica nou zo graag met Noah in contact wil komen, maar voor anderen en gewoon als idee.
    - My opinion -


    No one has been claimed yet, no offense.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    No one has been claimed yet, no offense.


    Vanaf jouw kant niet nee.


    •

    Walt schreef:
    (...)

    Vanaf jouw kant niet nee.


    Hoe kan hij dan al geclaimd zijn? :')


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    No, he doesn't. D:

    Hij is eigenlijk een heel stuk minder egocentrisch dan hij doet uitschijnen. :')


    Dat was een grapje :']
    Maar als hij een stuk minder Egosentirisch is moet hij dat wel eens laten merken :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hoe kan hij dan al geclaimd zijn? :')


    Vanuit Fren haar kant - ik zit op m'n telefoon maar er zijn al aardig wat reacties gepost in het topic waaruit bleek dat zij Noah en Agnes samen gaan zijn.


    •

    Sillage schreef:
    (...)

    Dat was een grapje :']
    Maar als hij een stuk minder Egosentirisch is moet hij dat wel eens laten merken :Y)


    He will. ;D

    @Mirte: Er mag van mij nog zoveel geclaimd worden, ik blijf gewoon op dat het wel uitkomt zoals het gaat uitkomen. :'D En het zou niet mijn personage zijn moest er geen drama zijn. ;D Nog meer drama...

    Misschien heeft Noah wel iemand anders op het oog, for all I know...


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    He will. ;D

    @Mirte: Er mag van mij nog zoveel geclaimd worden, ik blijf gewoon op dat het wel uitkomt zoals het gaat uitkomen. :'D En het zou niet mijn personage zijn moest er geen drama zijn. ;D Nog meer drama...

    Misschien heeft Noah wel iemand anders op het oog, for all I know...


    Hell yeah dat mag van mij snel gaan gebeuren!

    En wacht wat bedoel je met die laatste zin?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Hell yeah dat mag van mij snel gaan gebeuren!

    En wacht wat bedoel je met die laatste zin?


    (wbw)

    No, seriously, I don't know. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    (wbw)

    No, seriously, I don't know. :'D


    Leuk om te horen dat ik niet de enige ben die niet alles uitstippeld in de rpg :'] Het lijkt wel alsof ze dat in elke rpg doen tegenwoordig :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sillage schreef:
    (...)

    Leuk om te horen dat ik niet de enige ben die niet alles uitstippeld in de rpg :'] Het lijkt wel alsof ze dat in elke rpg doen tegenwoordig :3


    Yeah. :/ Ik kan niet zeggen dat ik het nooit doe, want als er iets begint te gebeuren in de verhaallijn, dan ga ik het meestal wel uitstippelen - als het de moeite is. :'D Maar nu is het nog te vroeg. En ik vind het leuk om te zien wat er gebeurt. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Yeah. :/ Ik kan niet zeggen dat ik het nooit doe, want als er iets begint te gebeuren in de verhaallijn, dan ga ik het meestal wel uitstippelen - als het de moeite is. :'D Maar nu is het nog te vroeg. En ik vind het leuk om te zien wat er gebeurt. :Y)


    Jup ik stippel ook wel eens uit maar dat eigenlijk meer als voorspellen :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik stippel altijd alles uit, in mijn hoofd. :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28