• In het land Trememon vormden zich rond de middeleeuwen vier stammen.

    De shape-shifters
    De onsterfelijke oprichters van de stam waren twee kinderen, een jongen en een meisje, die geboren werden uit de mist. Niemand wist waar de kinderen precies vandaan kwamen. Toen ze iets ouder waren, kregen ze drie kinderen, en stichtten ze een stam, de Imarín. Ze lieten alleen mensen toe die net als de eerste kinderen in dieren konden veranderen. Als je deel uitmaakt van de stam, ben je als individu een Imar.

    De begaafden
    Deze oprichters, ook onsterfelijk, kwamen van een man. De man was zelf ongeliefd, maar had een groot hart. Op een dag pleegde hij zelfmoord, wat heel wonderlijk was in deze tijd. Hij stak zichzelf in de fik, en nadat hij helemaal in vuur en vlam was opgegaan, liepen er twee kinderen uit de grote vlam. De kinderen schrokken van waar ze vandaan kwamen en renden erbij vandaan. Ze kwamen erachter dat ze allebei een unieke kracht hadden. Ze kregen samen kinderen, met ook allebei een gave. Ze stichtten een stam, met de naam Jeval. Als je behoort tot de stam ben je een Jeva.

    De mensen
    Om niemands geloof te schenden, heb ik hier geen theorie bedacht. De mensen ontstonden zoals de mensen ontstonden. Maar de stam kreeg een naam, naar de dorpoudsten, Gerfen en Sarila. Zo ontstond de Garfila. Je bent een mens, je bent een Garfi.

    De perfecten
    Dit was de laatste stam, opgericht door verbannen genieën. Deze mensen creëerden in hun ondergrondse lab de "perfecte" mens. Ze mixten DNA met allerlei anderen en konden alles doen, van een blauwe huid tot prachtig kunnen zingen bij de geboorte al. Deze mensen zetten hun stam op, de Kefour. Helaas ging er veel fout bij het maken van deze mensen, dus waren ze niet helemaal perfect. Als je zo iemand bent heet je een Idifour.

    LET OP! Alleen de oprichters/stamhoofden zijn onsterfelijk!


    De meeste van de stammen leefden lang in vrede, maar toen begon de mens het idee te krijgen dat hij te weinig plek had in zijn land, minder dan de andere stammen. Dus kwamen ze in opstand en begonnen ze de andere stammen na te jagen, in de veronderstelling dat ze samenspanden ertegen. De stammen hadden twee keuzes, vluchten of vechten.

    Wil je meedoen? Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (dit zijn stammen, alle leeftijden zijn mogelijk):
    Innerlijk (als Idifour moet je minstens twee fouten, maakt niet uit of het in het innerlijk of uiterlijk is):
    Uiterlijk:
    Je stam:
    Dier (voor Imarín):
    Gave (voor Jeval):
    Wapen (voor Garfila):
    Likes:
    Dislikes:
    Extra:

    Regels:
    • Niet elkaars personage besturen
    • Offtopic berichten graag tussen haakjes ( ), [ ] of { }
    • Niet de ideeën van anderen pikken, liefst ook niet dezelfde gaven enzo
    • 16+ mag wel, maar is wel een beetje vreemd :3
    • Geen nieuwe topics openen zonder mijn toestemming of die van Swekkerthanu
    • Minimaal 200 woorden per post en DUIDELIJK je naam erboven
    • Veel plezier! (Ook niet onbelangrijk ;])

    Rollen:
    Imarín:
    Destiny "Des" Silver Jones • 17 • Rode panda (Swekkerthanu)
    Noah Parker • 16 • Wolf (CrazyGirlxx)
    Gregory "Greg" Storosum • 19 • Husky (FennaFriend)
    Jeval:
    Reservatie meisje Snowqeeun
    Garfila:
    Kit Parks • 18 (Troubletime)
    Forest Buzaglo • 17 (FennaFriend)
    Kefour:
    Jill Averick Smiths • 12 (Lunalovesit)

    We starten meteen met een stukje oorlog. De Garfila valt de Imarín aan, omdat in Imarín de meeste spelers zitten. Bedenk maar iets leuk ervoor.

    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:35 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Mijn topiczzz]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    scarlett betan

    ik was bang, maar wel klaar voor de strijd. ik zou niet opgeven, ik zou vechten voor mijn land. gelukkig waren het gewoon de grfila's. ik verwacht dat ze niezo sterk zijn. toen kwam mijn moeder, net toen ik de vijanden zag. ze zei dat ik het bos in moest. ik wilde niet ik wilde hier blijven. maar ik moest wel. het was nog een eindje rennen. dus ik veranderde in een witte tijger. dat ging heel wat sneller dan dat als ik mens ben. ik was bijna bij het bos, toen ik een knal hoorde en nog 1 en nog 1. ik keek even om, en zag mijn vader daar dood. ik was woedend en wilde terug rennen, maar mijn moeder was duidelijk. met tranen in mijn ogen rende ik het bos in. ik kwam bij een meertje aan. daar zat ik tot ik wat hoorde ritselen achtr de struiken. ik sloop er zachtjes naar toe. ik zag een vogel en ik had wel honger. dus ik veranderde in een tijger, ving de vogel en at hem smakelijk op. ik hoorde nog steeds knallen en geweerschoten. ik ging tegen een boom leunen en wachtte tot het gevecht afgelopen was. me tranen in min ogen keek ik naar de eenden die langs liepen.

    (Yay! MT!)


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    Swekkerthanu schreef:
    (Yay! MT!)


    (haha ikke ook blij)

    {Mijn topics :3}


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    {gaat er nog iemand reageren}

    (Wrm reageert hier niemand)

    {plss reageer alsje alsjeblieft}

    -ik wacht nog 3 dagen en anders schrijf ik me uit want niemand reageert echt-

    oke ik schrijf me uit